Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb wat wollen dingen op mijn vinted gezet. Dus mocht je interesse hebben stuur mij even een pb! Ik zag wel dat de foto’s niet super zijn omdat het zo donker was vandaag :sweat_smile:

Wollen Joha vestje. Maat 50

!

Wollen Joha vestje. Maat 56/62

Joha slofjes. Maat 70cm - 68/74

Wollen sokjes van Hirsch Natur. Maat 3-6 maanden
Ik heb deze ook in het crème. Alleen daar zit een haaltje bij eén van de sokjes.

1 like

Mag ik je vinted?

1 like

Wij doen onze wasbare luiers weg. Gratis op te halen in de omgeving van Alkmaar. Het gaat om 16 luiers waar een overbroekje overheen moet, 4 overbroekjes, 1 zwembroek en 5 wasbare luiers alles in 1 systeem.

11 likes

-weg-
Vergelijkbaar aanbod hier! Deze luiers heb ik gekregen via het forum, maar hier i.v.m. een moeilijke start met de baby helaas niet gebruikt. Volgens mij 16x pocketluiers van Happy Flute en Alva, 2 all-in-ones, 1 binnenluier en 2 overbroekjes. Plus een hele stapel inleggers/boosters.

4 likes

Wat lief van jullie! Alkmaar is helaas te ver weg voor mij, maar ben benieuwd waar jouw pakket is af te halen @Indigo ?

2 likes

Voor wie de handgemaakte kleertjes leuk vindt ik doe mee aan de black friday gekte. Tijdelijk 25 % korting op wat er nog op mijn vinted staat. Geldig t/m zondag 1 dec. ( zaterdag kan ik alleen deels niet direkt reageren) Mocht je eventueel 1 artikel willen dan moet je zelf even een bod doen min die 25 %. Ik kan het alleen bij de bundels instellen.
https://www.vinted.nl/member/134674006-minibeans5

5 likes

Iemand nog belang bij een dichte rol behang van Little Dutch Ocean Blauw behang? Mag weg tegen verzendkosten.

9 likes

Iemand interesse een nieuwe zwangerschapsjurk van Swan & The People? Zwart, maat M.
Niet gedragen vanwege omstandigheden.
Wil er graag €40 voor hebben. Verkoop kan ook via Vinted.

————
Edit: pakket is vergeven

Heeft er iemand interesse in een collectie zwangerschapsbasics in voornamelijk maat 38/M? Meeste is H&M, Prenatal, C&A. Voor 1 zwangerschap gebruikt. Maar veel item zijn ongedragen of ZGAN.
Gratis op te halen in de buurt van Rotterdam. Alles in 1 pakket.

Inhoud

8 shirts korte mouw, 2 hemdjes, 2 basic shirts korte mouw, 2x lange mouw, 2 voedingshemdjes

2 truien, donker grijze lange sportlegging, korte broek

2 panties ongebruikt, 2 dunne broekjes voor onder jurk, 2 ongebruikte voedinsbhs voorgevormd. Maat is eruit geknipt, ik denk dat het 80C is

3 jurken en Pencil skirt (alles zwart)

Ik wil het naar de kringloop brengen, maar als ik er iemand hier blij mee kan maken, graag.

2 likes

Oeh ik ben wel geïnteresseerd, 16 weken zwanger en merk dat ik eigenlijk wat dingen moet gaan aanschaffen nu, maar ik woon in Maastricht dus totaaal niet in de buurt van Rotterdam helaas. Lief dat je er iemand anders blij mee wilt maken!

1 like

Ah dat is idd wel heel ver weg.
Het is voor mij nu een beetje lastig om zo’n groot pakket te versturen. Maar als er niemand anders in de buurt interesse heeft, dan kan ik wel iemand vragen een pakket weg te brengen.

Ik hou je even in gedachten ok :relaxed:

2 likes

Super lief!!

1 like

Als er iemand toevallig op zoek is naar een Stokke Limas draagzak, let me know! Nauwelijks gebruikt, in een grijze kleur.

EDIT: dat ging snel, rompers zijn allemaal vergeven.

Omdat ik weet hoe geliefd de bamboo rompers van HEMA hier zijn :blush: bied ik 2 romper pakketten aan tegen verzendkosten.

Gratis pakket maat 74/80 (vergeven)
9 stuks, Witte rompers hebben wat vlekken, rest ziet en netjes uit.

Gratis pakket maat 86/92 (vergeven)
6 stuks. Volgens mij geen vlekken.

13 likes

Ik zou heel graag de 86/92 wel willen :white_heart:

1 like

:+1:t3:
Wil je me een PB sturen? Dan stuur ik het naar je op.

2 likes

Mag ik de 74/80?:grinning:

2 likes

Wow, dat ging snel haha :rofl:

Wil jij me ook een PB sturen? Dan zorg ik dat ze jouw kant op komen!

1 like

Wij doen deze zelfgemaakte duplo tafel weg, omdat ze hier eigenlijk alleen maar op de grond speelt met haar duplo. De tafel is helemaal compleet met bewaarbakken, duploplaat en stoel erbij. Duploplaat zit vast aan de tafel.

Stoel is wel een andere kleur dan de tafel, aangezien wij de witte stoel gepersonaliseerd hebben.

€35,- ophalen omgeving Zaanstad

5 likes

Ik heb een Tula Free to Grow te koop in de olijfgroene kleur met zwarte zwaluwen en een Mutsy Traveller kinderwagen omgeving van Leeuwarden.
Als er iemand interesse heeft stuur maar een PB.

Ik heb mijn vinted met meisjeskleding maat 56-62 upgedate. Pb maar voor linkje

2 likes