Iemand interesse in een Takkie trui van de Hema? Maat 74, vorige winter 1x gedragen. Staat ook op Vinted.
Jasje van Engel, 62/68, 30 euro
Tula Free to Grow, 35 euro
Tula Free to Grow, deze is wat ‘luchtiger’, 25 euro
Bam&boe stretchy draagdoek. 20 euro
Draagperiode is officieel over, heb alleen nog zo’n heupdrager, zo jammer. Vooral de Little Frog draagdoek vind ik zoooo mooi.
Ahhh de ringsling! Leuk om nog weer eens te zien haha! Hij was volgens mij van Didymos.
Ahh ik dacht al dat hij van het forum kwam. Hij is zo mooi
Ik wil de overall, draagdoek en ringsling wel van je overnemen. Ik stuur je zo een pb!
Als je hem nog hebt heb ik wel belang bij het Engel jasje!
Heb ik nog, stuur maar een dm
Truitje stella McCartney kids maat 62/3 maanden €7,50
Pakje Petit Bateau maat 67/6 maanden (valt wat kleiner vind ik) €15
Pakje Petit Bateau maat 67/6 maanden (valt wat kleiner vind ik) €10
Iemand nog interesse in een cosleeper? Voor 1 kindje gebruikt. Op te halen ten westen van Rotterdam.
Ik zou er graag €40 voor krijgen.
Cosleeper van Filikid. ZGAN.
Komt zonder matras! Verder helemaal compleet.
Hout, met wieltjes, makkelijk te openen, op verschillende hoogtes in te stellen.
————-
En ik heb ook nog een babygym van Kids Concept. Amper gebruikt, baby was niet zo’n baby-gymer
Voor €10,-
Kan ik iemand blij maken met dit boek? Mag weg tegen verzendkosten (of ophalen ten westen van Rotterdam).
Er is eea in gemarkeerd, maar verder nog helemaal netjes. Het is walgelijk geschreven (heel veel herhaling ), maar had zelf best veel aan de tips en schema’s over wakkertijden etc.
Ik heb een gebruikte Nuna Leaf stoel die weg kan voor 20 euro. Heb deze via marktplaats gekocht. Kan opgehaald worden ten noorden van Rdam!
O en ook een hobbelpaard van Nattou. Ook via marktplaats gekocht. Wat slijtage aan onderkant maar echt mooi nog wel. Was vooral decoratie. Mag ook voor 20 euro weg.
Heb een Steco Baby Mee maxi cosi drager voor Babboe bakfiets die gratis weg mag (ophalen regio Utrecht). Is geschikt voor meerdere modellen bakfietsen (link) en voor 2 kinderen gebruikt toen ze in de maxi cosi zaten. Voor de tweede echter kort, want toen mocht er al snel niet meer op deze bakfiets gefietst worden. De maxi cosi drager is nog in goede staat. Kan foto’s via een pm sturen.
Jasje van Engel is nog beschikbaar, mocht iemand interesse hebben.
Edit: de rest van wat er nog staat ook trouwens, lekker onduidelijk.
Ik verkoop onze LEGO Primo collectie: 98 items
€50,-
Bij interesse kan ik meer foto’s sturen.
Ophalen ten westen van Rotterdam, maar verzenden kan ook. Ik kan ook verkopen via Vinted. Stuur me een DM voor de link.
Ik heb je een pb gestuurd maar zie hem niet staan bij mn berichten dus ik heb het denk ik niet goed gedaan?
Edit: gelukt
Nu allebei voor 15 euro per stuk, ff ruimte nodig
Gekleurde set = VERKOCHT
Playmobil 123 sterrentrein. €10 excl.
Smartmax totempaal, jungle dieren en boerderijdieren. Liefst in 1 koop. €25 excl.
Ophalen kan ook in een dorp vlak bij Cap a/d ijss
Ik heb geen baby meer maar ik kan de drie dingen (vanaf linksboven) van de bovenste foto zeker aanraden. Daar is zoveel mee gespeeld.zeker de tweede stapeltoren van links, daar kun je ook weer ballen van maken die ook weer in elkaar passen.