Verkoop- en weggeeftopic zw/k

@matroos @o0Lin0o helaas zijn ze open vandaar dat ik ze niet kan ruilen!
Mocht het niet via hier lukken doneer ik ze inderdaad

We hebben de voorraad boeken vandaag uitgezocht en deze boeken lezen we nooit.
Mogen weg voor €1,50 per stuk behalve het ijsberen boek. Daar zou ik graag €3 voor willen krijgen.

Mag ook via Vinted, daar staat het nu nog niet op.

Scotch & soda 116
€7,50 excl of via vinted
Uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.
——————————————

Scotch & soda is een 128 valt als een (116)
€7,50 excl of via vinted

3 likes

Scotch & soda 104
€7,50 excl of via vinted

1 like

Houten speelgoed samen €5 excl of via vinted
Uit een rookvrij huis

1 like

En nooit in de droger geweest? :joy:

4 likes

Ja is echt funest voor je kleren. Krijg je van die stugge kleding van. Elastiek eruit etc. Je kunt het altijd zien en voelen als mensen hun kleren in de droger doen.

1 like

Disagree!
Ik vind juist kleding die nooit in de droger gaat stug en kreukelig.
Het slijt natuurlijk sneller en krimpt de eerste keren iets, maar ik vind dat kleding uit de droger veel beter zijn originele pasvorm behoudt, de meeste stoffen vallen mooier omdat ze niet zo hard opgedroogd zijn, de het ruikt ook altijd frisser.

Niet milieuvriendelijk maar love mijn droger.

7 likes

Kleren van mijn kinderen gaan nooit in de droger maar blijven super mooi, kwestie van echt goed strak ophangen (en daar is mijn man kampioen in, lol).

1 like

Iemand hier die een tuigje voor de Stokke Tripp Trapp wil overnemen? €25 exclusief verzending. Nog gloednieuw en dus ongebruikt, van Stokke zelf. Ik heb hem vorige week gekocht, maar hij past niet op onze baby set en het doosje is al weg. :clown_face:

Kan ik iemand blij maken met 8 witte hydrofiele doeken van de hema? Ze zijn 60x60 en nooit gebruikt (wel gewassen). Te veel van gekocht :smiling_face_with_tear:. Ze mogen van mij weg tegen verzendkosten.

2 likes

ik vond die van de Hema het fijnste van allemaal! Dus goede deal dit voor wie een kleintje heeft of verwacht

1 like

Ik wil deze wel graag overnemen! Ik stuur je een pb

Dit is voor de peuter toch? De gewone stokke trip trap? Dan wil ik het graag!

1 like

Heb je even een pb gestuurd!

1 like

Ik verkoop deze zonder matrasje. 25 euro, ophalen in Groningen.

1 like

Vinted weer aangevuld, van newborn tot 86 jongens kleding. Stuur me een DM als je linkje wilt 🩵

5 likes

Edit: weg, is vergeven.

1 like

Oh ik heb wel intrresse! Stuur je een pb :relaxed:

Ik heb geen idee of mensen er überhaupt interesse in hebben of het onhygiënisch vinden, maar ik heb een borstkolf die ik niet meer gebruik. Ik heb hem een half jaar gebruikt. Ik hoef er niets voor te hebben, anders gooi ik hem weg. Ophalen in het oosten van het land (oosten van het midden?)

Het is deze:

2 likes