Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb in de eerste set interesse, maar ik kan je geen bericht sturen. Kan je mij berichten als die nog beschikbaar is?

3 likes

Edit: Fietsstoeltje is gereserveerd

Ik verkoop een grijze stokke tray en de babyset in de kleur soft mint.
Kan los 30 euro per item en samen voor 50 euro.

1 like

Ik heb de speelgoed- en boekenkasten uitgemest, wie weet zit er iets voor iemand hier bij.

Voornamelijk voor kinderen tm 2 jaar

2 likes

Ik heb het volgende op Vinted gezet:
1x 3 setjes van Lindex (maat 68)

1x kledingbundel met voornamelijk bovenstukken en 4 bamboo rompers (voornamelijk maat 68 en een enkele stukken maat 74)

Link naar vinted

1 like

Mocht er hier iemand verkleedkleren in maat 104/110 te koop hebben: ik hoor het graag!

1 like

Ik heb een aantal pakken luiers over, kruidvat new born maat 1 (1 pak) en maat 2 (1,5 pak ongeveer). Ik gebruik een ander merk die ik fijner vindt. Mogen voor niets opgehaald worden, verzenden kan eventueel ook, tegen verzendkosten dan uiteraard. Regio West Friesland.

1 like

Als ze nog dicht zijn, zijn ze er bij de verloskundige praktijk mogelijk heel blij mee!

Dichte pakken kun je bij de kruitvat zelfs zonder bon terugbrengen en dan krijg je je geld terug

2 likes

@matroos @o0Lin0o helaas zijn ze open vandaar dat ik ze niet kan ruilen!
Mocht het niet via hier lukken doneer ik ze inderdaad

We hebben de voorraad boeken vandaag uitgezocht en deze boeken lezen we nooit.
Mogen weg voor €1,50 per stuk behalve het ijsberen boek. Daar zou ik graag €3 voor willen krijgen.

Mag ook via Vinted, daar staat het nu nog niet op.

Scotch & soda 116
€7,50 excl of via vinted
Uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”

Scotch & soda is een 128 valt als een (116)
€7,50 excl of via vinted

3 likes

Scotch & soda 104
€7,50 excl of via vinted

1 like

Houten speelgoed samen €5 excl of via vinted
Uit een rookvrij huis

1 like

En nooit in de droger geweest? :joy:

4 likes

Ja is echt funest voor je kleren. Krijg je van die stugge kleding van. Elastiek eruit etc. Je kunt het altijd zien en voelen als mensen hun kleren in de droger doen.

1 like

Disagree!
Ik vind juist kleding die nooit in de droger gaat stug en kreukelig.
Het slijt natuurlijk sneller en krimpt de eerste keren iets, maar ik vind dat kleding uit de droger veel beter zijn originele pasvorm behoudt, de meeste stoffen vallen mooier omdat ze niet zo hard opgedroogd zijn, de het ruikt ook altijd frisser.

Niet milieuvriendelijk maar love mijn droger.

7 likes

Kleren van mijn kinderen gaan nooit in de droger maar blijven super mooi, kwestie van echt goed strak ophangen (en daar is mijn man kampioen in, lol).

1 like

Iemand hier die een tuigje voor de Stokke Tripp Trapp wil overnemen? €25 exclusief verzending. Nog gloednieuw en dus ongebruikt, van Stokke zelf. Ik heb hem vorige week gekocht, maar hij past niet op onze baby set en het doosje is al weg. :clown_face:

Kan ik iemand blij maken met 8 witte hydrofiele doeken van de hema? Ze zijn 60x60 en nooit gebruikt (wel gewassen). Te veel van gekocht :smiling_face_with_tear:. Ze mogen van mij weg tegen verzendkosten.

2 likes