Verkoop- en weggeeftopic zw/k

ik vond die van de Hema het fijnste van allemaal! Dus goede deal dit voor wie een kleintje heeft of verwacht

1 like

Ik wil deze wel graag overnemen! Ik stuur je een pb

Dit is voor de peuter toch? De gewone stokke trip trap? Dan wil ik het graag!

1 like

Heb je even een pb gestuurd!

1 like

Ik verkoop deze zonder matrasje. 25 euro, ophalen in Groningen.

1 like

Vinted weer aangevuld, van newborn tot 86 jongens kleding. Stuur me een DM als je linkje wilt 🩵

5 likes

Edit: weg, is vergeven.

1 like

Oh ik heb wel intrresse! Stuur je een pb :relaxed:

Ik heb geen idee of mensen er überhaupt interesse in hebben of het onhygiënisch vinden, maar ik heb een borstkolf die ik niet meer gebruik. Ik heb hem een half jaar gebruikt. Ik hoef er niets voor te hebben, anders gooi ik hem weg. Ophalen in het oosten van het land (oosten van het midden?)

Het is deze:

2 likes

Ik heb een donkerblauw Engel jasje in maat 62-68 te koop. Hij is in goede staat dus zou er graag 30 euro voor willen. Nieuwprijs is 60 euro.

Mijn camera is kapot maar als je interesse hebt, stuur mij even een berichtje dan maak ik foto’s met mijn vriend zijn telefoon.

Ik heb er geen belang bij want zelf nog eentje om te verkopen, maar als je schilden eventueel los kan kopen is het niet vies toch :relaxed: alleen maar fijn als iemand er nog profijt van kan hebben! Anders is er misschien wel een iniatief in de buurt dat er belang bij heeft? Zag hier laatst iets over een centrum voor jonge ouders die ook dingen zocht bijvoorbeeld.

2 likes

Please gooi dit niet weg, dat is zo zonde. De nieuwe eigenaar kan alles gewoon uitkoken en dan is er niks mis mee.

2 likes

Ik heb eigenlijk niet het idee dat er een grote markt is voor tweedehandskolven. Hier worden ze sowieso nergens aangenomen, niet bij de lactatiekundige, niet bij de verloskundige. Hebben jullie andere ervaringen?
Want ik vind het dus ook zonde :sweat_smile:

Nee precies, ik kon de vorige kolf ook nergens kwijt. De kringloop werd boos toen ik hem langs wilde brengen haha

1 like

Volgens mij wordt er juist altijd gezegd dat je het niet helemaal kan uitkoken (de melk gaat door het systeem oid en dat kun je niet wassen?) en daarom wordt het volgens mij ook nergens aangenomen. Maar ik weet niet of dat echt zo is en of je dat echt niet kan oplossen (kokend water ‘kolven’ bijvoorbeeld). Weggooien lijkt mij ook zo zonde

1 like

Ik heb er wel eens een zien staan bij de kringloop! En ik heb er ook een, die ik weer via een vriendin had gekregen, afgegeven aan de verloskundige.

Dus het kan wel, maar zal verschillen per organisatie. En het ligt ook aan de kolf, sommigen hebben wel een gesloten systeem.

2 likes

Ik heb mijn kolf idd ook voor €5 op marktplaats verkocht. (Doe nooit gratis want dan krijg je echt rare berichten). Was iemand heel blij mee. Achteraf ook wel wat spijt dat ik toen persee een nieuwe wilde. :laughing:

1 like

Ik heb mn kolf op Vinted gekocht onder het mom van proberen. En werkt prima, was ook prima schoon. Draadloze kolf ook dus zou niet weten waar er eventueel melk verstopt kan zitten.

Je kan toch ook altijd een kolf huren? Dus dan zou het raar zijn als je een tweedehands kolf niet kan gebruiken toch?
Nieuw opzetstuk erop idd en niks mis mee

4 likes

Je hebt kolven met een open en kolven met een gesloten systeem. De een is geheel te ontsmetten, de ander niet. De kans op besmetting bij de andere is alsnog heel klein.

3 likes