Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Zou je een kolf niet kunnen doneren bij het consultatiebureau? Of iets van een Humanitas oid?

Zeker! Of stichting Babyspullen

1 like

Bij ons nemen ze bij het AZC ook heel veel en heel graag baby spullen aan :blush:

4 likes

Ik ben via Marktplaats op zoek naar een tweedehands kinderwagen en maxi cosi maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Weet iemand hier met zekerheid of de Maxi Cosi Pebble Pro (de gewone, niet xJoolz) op de Joolz Day 3 past?

1 like

Je gebruikt vaak sowieso adapters om een autostoel op een kinderwagen te zetten, vooral als het een ander merk is, dus ik zou daar naar kijken. En die kun je vaak ook tweedehands kopen.

2 likes

Met deze adapter kan dat

2 likes

Thanks! Het overzicht wat @Kryptonite stuurde had ik ook gezien maar daar staat specifiek de Joolz Pebble bij, dus vandaar dat ik twijfelde. Maar dan zou het moeten lukken! Ik zou echt balen als ik de verkeerde combinatie koop en het dan niet compatible is :sob:

1 like

En inmiddels is het meeste speelgoed verkocht maar heb ook de kledingkast uitgezocht en online gezet. Bieden mag.

Link in post waar ik naar verwijs.

(Ja er heerst hier opruimwoede)

Heb je deze mog? Zo ja, mag ik foto’s ontvangen? En verkoop je hem via Vinted? :relaxed:

3 likes

Ja! Ik stuur je morgen even wat foto’s via pb en eventueel een linkje van mijn vinted :relaxed:

2 likes

Heeft iemand interesse in 3 witte Aeromoov hoeslakens voor een ledikant?
Ze zijn nooit gebruikt, alleen 1x gewassen. Onze baby heeft het altijd koud, dus dit lijkt ons geen succes🙈

2 likes

Weet je toevallig welke maat het is? En wat zou je ervoor willen hebben? Ik heb misschien wel interesse

1 like

Ja zeker! Het is 60 x 120 cm. De prijs vind ik een beetje lastig, nieuw zijn ze 20 euro per stuk. 25 euro voor alledrie excl verzenden?

1 like

Ik ga even kijken welke maat ik heb (voel je trouwens niet verplicht om ze voor me vast te houden)!

4 likes

afbeelding
afbeelding

Kan ik iemand blij maken met de bovenstaande dingen? Luierorganizer of zijligkussen. Allebei niet gebruikt. Ik hoef er alleen de verzendkosten voor. Allebei wel onhandig te versturen (wat groter pakketje dus).

1 like

Ik dacht ff dat dit zo’n raar soort menstruarie-onderbroek was :laughing:

1 like

Iemand interesse in meisjes zomer kleding maat 80/86? Dan ga ik vinted aanvullen

2 likes

Net Vinted gevuld met bijna 40 artikelen.
Vooral meisjes 86-92, maar moet zeggen met 3 kinderen tussen de 1-6 dat er van alles op is gekomen :joy:
Ook nog redelijk wat baby 50-56 en 62-68

Iemand interesse?

Oh ja vind ik wel leuk!

2 likes

Ik stuur je een linkje :relaxed: