Voor wie wil: mini rodini en marmar maat 92 op m’n Vinted (vooral meiden). Hier
Heerlijk, deze stengel-marketing ![]()
Ga het wel onthouden want ik zie idd wel dat dit kan werken ![]()
Ik snap het wel. Dit spreekt toch sneller aan dan wanneer hetzelfde setje vol kreukels op een onopgemaakt en verwassen dekbedovertrek wordt gefotografeerd.
Of op een stenen vloer. Vind ik altijd zo vies.
Ik heb veel op Vinted gezet, meisje (veel jurkjes en roze) maat 56-86. Heb ook nog kleiner 44 en 50 en nog meer, maar nog niet geupload.
PM voor mijn Vinted
Ik heb een gedeelte babyuitzet te koop.
-Inmiddels alles verkocht-
Dacht even dat je je kids te koop aanbood ![]()
Soms zou je het durven denken, dat is wel waar ![]()
Maar neen die hou ik wel ![]()
Ik heb mijn Vinted volgegooid met maat 50/56! Voornamelijk Noppies, Feestje, Hema rompers en wat van Z8.
Edit: Stuur maar een berichtje voor wie de link nog wil. De bamboerompers zijn weg.
Wij verkopen ons peuterbed! We zetten het nog op Marktplaats, maar ik dacht, misschien leest er hier iemand mee die het kan gebruiken ![]()
Vorig jaar nieuw gekocht bij Prénatal. Inclusief lattenbodem, nieuw matras, dekbed en beddengoed van Petit Amélie (hoeslakens + 2 dekbedovertrekken en kussenslopen). Het bed is al uit elkaar en nog in perfecte conditie. Nieuwprijs van alles bij elkaar ligt rond de € 350, we zouden er graag € 150 voor willen hebben. Het kan worden opgehaald in Arnhem.
Details en afmetingen: https://www.prenatal.nl/prenatal-peuterbed-huisje-70x140-white-5757967/
Edit: verkocht, wordt opgehaald!
Waarom doen jullie het bed na een jaar weg?
We gaan onze peuter in een eenpersoonsbed leggen omdat we er nog wel eens naast moeten gaan liggen 's nachts
Dan liever in een bed waar wij zelf ook in passen, haha.
Wat leuk die dinosaurussen knuffels. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je die vandaan hebt? Ons kind is sinds kort heel erg geïnteresseerd in dino’s ![]()
Die grote in de hoek is van de Ikea. Wij hebben de onze wel aantal jaar geleden gekocht, geen idee of deze nog in de collectie zit
Ok thanks! Ga ik daar even naar kijken. Hoop dat ze ook de Triceratops hebben. Dat is momenteel haar favoriete dino
Ja allemaal IKEA idd!
Heeft er iemand interesse in deze Nuna leaf schommelstoel? Hij staat voor €50 op marktplaats maar voor een leuk bod mag hij weg.
Hij ziet er nog heel goed uit, heeft alleen een paar kleine beschadigingen op de poot.
Ophalen in noord-oost Overijssel.
Ik ben bezig met mijn vinted updaten. Voorjaar en zomerkleding van vorig jaar van mijn zoontje. Voornamelijk maat 74. Het zijn vooral merken zoals H&M, Play Up, 1+ in the Family. Mocht je interesse hebben, laat het even weten!
Smartmax speelgoed
Alle sets zijn verkocht.