Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heb je ze nog?:heart:

1 like

Stuur maar pb

2 likes

Ik heb nog spullen voor waterpokken:

1x donttelmum - ongebruikt (wel geopend)
1x kidsclin mousse - gebruikt, zit nog zeker voor de helft vol.

Voor 10 euro inclusief verzenden binnen NL stuur ik het op als iemand interesse heeft

1 like

Verkocht

Iemand interesse in zgan Muyters schoenen maat 25? Gevoerd met schapenwol, slechts 1x gedragen maar kind wil ze helaas niet aan.

2 likes

Leuk! Zijn ze waterdicht?

1 like

Durf ik niet te zeggen, maar zo zien ze er wel uit. De materialen zijn imitatieleer, schapenwol en rubber.

1 like

Iemand interesse in een babynestje van dockatot/sleepyhead met 2 hoezen? Ene hoes is ‘lush & fern’ (groene bladeren) ander is ‘Dock’ (wit met blauwe streepjes). Kan uiteraard foto’s maken. Heb de tas er ook nog bij. Prijs: ik dacht aan 50 euro. Ophalen in Rotterdam of versturen, maar het is best een formaat dus dan wordt het wat duurder (10 euro?)
Edit: hij is gebruikt, er hebben 2 baby’s in gelegen maar kan echt makkelijk nog een ronde mee. Ik vond het een fijn ding maar echt te duur dus ik hoop dat ik iemand er blij mee kan maken met deze prijs.

1 like

Vinted weer een klein beetje aangevuld. Dm voor linkje.

4 likes

Hahaha die stengels erbij.

16 likes

Hahaha ja op 1 of andere manier verkoopt het beter als ik dit doe en dat kleedje eronder :joy::joy::joy:

11 likes

Voor wie wil: mini rodini en marmar maat 92 op m’n Vinted (vooral meiden). Hier

2 likes

Heerlijk, deze stengel-marketing :grimacing:
Ga het wel onthouden want ik zie idd wel dat dit kan werken :money_mouth_face:

3 likes

Ik snap het wel. Dit spreekt toch sneller aan dan wanneer hetzelfde setje vol kreukels op een onopgemaakt en verwassen dekbedovertrek wordt gefotografeerd.

3 likes

Of op een stenen vloer. Vind ik altijd zo vies.

4 likes

Ik heb veel op Vinted gezet, meisje (veel jurkjes en roze) maat 56-86. Heb ook nog kleiner 44 en 50 en nog meer, maar nog niet geupload.

PM voor mijn Vinted

Ik heb een gedeelte babyuitzet te koop.
-Inmiddels alles verkocht-

1 like

Dacht even dat je je kids te koop aanbood :joy:

13 likes

Soms zou je het durven denken, dat is wel waar :joy:
Maar neen die hou ik wel :crazy_face:

3 likes

2 x gebruikte bellasol parasol. Binnenkant is gemaakt van UV werende stof.

Nieuwprijs was 50 euro.

Ik heb mijn Vinted volgegooid met maat 50/56! Voornamelijk Noppies, Feestje, Hema rompers en wat van Z8.

Edit: Stuur maar een berichtje voor wie de link nog wil. De bamboerompers zijn weg.

3 likes