Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Die onderste voertuigen zijn leuk! Wat vraag je ervoor? :blush:

Oh die safaridieren, daar heb ik wel interesse in! Verkoop je het via Vinted?

En de rest/boerderijdieren? :smile:

1 like

@Zomerhitte @Nimbus2000

Ik heb alle sets verkocht, ik heb het bericht aangepast.

4 zwangerschapsboeken

How about mom 7,50
Buskruit met muisjes 5
Ik denk dat ik het wel kan 7,50
Doodmoe en dolgelukkig 4

Kan via vinted.

3 likes

Ik heb nog wat items op vinted gezet. O.a. deze te leuke trui van next en accessoires van het merk Gamin Gamine.

Dm voor een linkje

5 likes

Ik heb onderstaande set te koop staan. Bij interesse kan ik eigen foto’s maken uiteraard. Hij is op te halen in de omgeving van Alkmaar.

2 likes

Ik heb een Snupod Studio co-sleeper en een Nuna Leaf wipstoel te koop staan.

De Snuzpod is ca. 8 weken gebruikt en heeft alleen wat gebruikerskrajes op 1 poot (zie je amper). Het is een superfijne co-sleeper die makkelijk te verplaatsen is en met refluxstand. Ik denk aan € 110,-.

De Nuna leaf is maar een paar keer gebruikt, de stof van de zitting is 1x gewassen. Denk aan een prijs van € 50,-.

Beide op te halen in regio Bollenstreek.
Ik heb meer foto’s, mocht je interesse hebben. :relaxed:

3 likes

Ik verkoop deze nog steeds, voor 35 euro excl verzenden.

Ik heb wel interesse. Is dit de free to grow? Daarmee kan je ook rugdragen toch?

1 like

Ja en ja!

Edit: sorry hij is net op Vinted gekocht door iemand!

Aah ik wilde net berichten dat ik hem wel wilde. Sorry, ik was ook erg traag.

Ga zelf een vinted rondje doen haha!

Ik heb weer een centerparcs kortingscode voor degene die hier belang bij heeft.

Ik heb eventueel een zwart witte te koop. Stuur maar een pb als je nog zoekt!

Ik heb deze:

5 likes

Ik heb ook nog een Tula, heb alleen nog geen foto gemaakt en energie gehad hem te koop te zetten :blush:

Zie dat het een Explore is, die lijkt op de Free to Grow met een aantal verschillen. Het is deze kleur en kan morgen bij daglicht een eigen foto maken als je geïnteresseerd bent.

Zelf slechts enkele keren gebruikt, in huis, in de Newborn fase.

Edit: kolf is vergeven!

Ik heb ook een Medela Swing (enkele) kolf die weg mag. Inclusief wat medela flesjes. Mag tegen verzendkosten. Kan via Vinted bijvoorbeeld, maar denk dat ik dan niet €0 kan opgeven, dus dan voor het laagste bedrag dat ik kan invullen :blush: of ophalen in Utrecht.

Gaat overigens niet gratis weg omdat hij zo slecht is. Heb hem iedereen in mijn omgeving aangeboden (gratis) en iedereen is voorzien. Hoef er niks voor te hebben en gun een ander zo’n fijn apparaat :blush: alles wat in contact komt met melk kan je steriliseren uiteraard.

7 likes

Ik heb dezelfde als Nefertiti te koop maar dan in het okergeel, ik kan dit weekend even foto’s maken als je wilt

Ik heb 4 HEMA bamboe rompers te koop in maat 86/92. 3 zijn nog in hele goede staat, 1 heeft er nu verfvlek op de buik. Mogen samen weg voor 7,50 excl verzending! Via Vinted kan ook

4 likes

3 puckababy’s, de kleinste maat. De meest rechter (onderste) is veelgebruikt, de andere 2 minder. Heb ze op Vinted staan voor 25 euro voor 3, maar sta open voor een goed bod. Liefst doe ik ze alledrie in 1 koop weg.

Ik zou de kolf graag van je over willen nemen!!

1 like