Zou ze graag van je kopen! Mag ik je vinted link?
Ik dm je even!
T-shirts Paul Smith en Stella McCartney en krokodillenpak Stella McCartney alles maat 3 maanden. Valt wat kleiner.
Verkoopt iemand hier toevallig een fietshelm maat XXS? ![]()
Sorry! Na iets meer googelen blijkt het een XS te zijn
Maakt het uit welke kleur? Ik heb een roze (iets verkleurd door de zon) te koop van Bobike, die is volgens mij xxs maar kan ik morgen nakijken
Ja ik heb een regenboog van polisport, is echt de kleinste die er is. Bobike xxs heb ik ook maar moet even overleggen of die weg kan. Je mag ze hebben voor verzendkosten want er mist een klittenbandje aan de binnenkant.
Dat wel. De bobike ahoy heb ik in XS. Met de blauwe walvissen.
Oh wel een leuke! Heb er alleen al 1 overgenomen van iemand anders. Zal de post even verwijderen. Toch bedankt ook!
Heeft er iemand interesse in een (groene) duo-wagen, de Uppababy Vista 2? 1x de wieg, 2x een buggystoeltje, alle adapters (niet voor maxi-cosi), een dikke zak van Uppababy voor de buggy, regenhoes? Onze kinderen schelen 21 maanden en we hebben de wagen gebruikt tot de oudste 4 werd.
Ik kan voor je zoeken of ik m nog heb. Gel Groen geloof ik.
Lief! Ik heb er inmiddels al een kunnen overnemen ![]()
Ik heb nog wat dingen op mijn vinted staan:
Kort broekje van Play Up. Maat 9 maanden/maat 74
Basic shirtjes van 1+ in the Family. Fijne kwaliteit vind ik. Ook maat 9 maanden
Misschien! Beetje afhankelijk van je vraagprijs, de staat van de wagen en heb je misschien een linkje of een foto? Kan met Googlen niet echt ontdekken welke het is en hoe hij eruit ziet namelijk
Mijn man gaat alles morgen fotograferen!
Dan zal ik even foto’s sturen.
Het is deze wagen, alleen dan in de kleur Gwen:
Oh ik dacht bij een duo wagen aan een wagen waarbij je een wieg en een buggy tegelijk erop hebt, dus voor 2 kindjes tegelijk. Sorry dan gaat ie voorbij!
Dat kan deze ook! Ik vond toen ik in de winkel werkte de uppa baby 1 van de mooiste waar het beide op kan. Je kan wieg + buggy en buggy + buggy
Ja dat kan uiteraard ook!
Wij hebben eerst wieg en buggy gedaan, daarna buggy en buggy in elke stand die je maar kunt bedenken
Ik heb dit nog te koop staan op Vinted. Stuur me een pb als je meer info wilt over het merk, linkje naar Vinted en/of iets wilt kopen ![]()