Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Wij verkopen ons peuterbed! We zetten het nog op Marktplaats, maar ik dacht, misschien leest er hier iemand mee die het kan gebruiken :blush:

Vorig jaar nieuw gekocht bij Prénatal. Inclusief lattenbodem, nieuw matras, dekbed en beddengoed van Petit Amélie (hoeslakens + 2 dekbedovertrekken en kussenslopen). Het bed is al uit elkaar en nog in perfecte conditie. Nieuwprijs van alles bij elkaar ligt rond de € 350, we zouden er graag € 150 voor willen hebben. Het kan worden opgehaald in Arnhem.

Details en afmetingen: https://www.prenatal.nl/prenatal-peuterbed-huisje-70x140-white-5757967/

Edit: verkocht, wordt opgehaald!

3 likes

Waarom doen jullie het bed na een jaar weg?

2 likes

We gaan onze peuter in een eenpersoonsbed leggen omdat we er nog wel eens naast moeten gaan liggen 's nachts :sweat_smile: Dan liever in een bed waar wij zelf ook in passen, haha.

1 like

Wat leuk die dinosaurussen knuffels. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je die vandaan hebt? Ons kind is sinds kort heel erg geïnteresseerd in dino’s :smile:

1 like

Die grote in de hoek is van de Ikea. Wij hebben de onze wel aantal jaar geleden gekocht, geen idee of deze nog in de collectie zit

2 likes

Ok thanks! Ga ik daar even naar kijken. Hoop dat ze ook de Triceratops hebben. Dat is momenteel haar favoriete dino

2 likes

Ja allemaal IKEA idd!

1 like

Heeft er iemand interesse in deze Nuna leaf schommelstoel? Hij staat voor €50 op marktplaats maar voor een leuk bod mag hij weg.

Hij ziet er nog heel goed uit, heeft alleen een paar kleine beschadigingen op de poot.

Ophalen in noord-oost Overijssel.

2 likes

Ik ben bezig met mijn vinted updaten. Voorjaar en zomerkleding van vorig jaar van mijn zoontje. Voornamelijk maat 74. Het zijn vooral merken zoals H&M, Play Up, 1+ in the Family. Mocht je interesse hebben, laat het even weten!

2 likes

Smartmax speelgoed
Alle sets zijn verkocht.

4 likes

Die onderste voertuigen zijn leuk! Wat vraag je ervoor? :blush:

Oh die safaridieren, daar heb ik wel interesse in! Verkoop je het via Vinted?

En de rest/boerderijdieren? :smile:

1 like

@Zomerhitte @Nimbus2000

Ik heb alle sets verkocht, ik heb het bericht aangepast.

4 zwangerschapsboeken

How about mom 7,50
Buskruit met muisjes 5
Ik denk dat ik het wel kan 7,50
Doodmoe en dolgelukkig 4

Kan via vinted.

3 likes

Ik heb nog wat items op vinted gezet. O.a. deze te leuke trui van next en accessoires van het merk Gamin Gamine.

Dm voor een linkje

5 likes

Ik heb onderstaande set te koop staan. Bij interesse kan ik eigen foto’s maken uiteraard. Hij is op te halen in de omgeving van Alkmaar.

2 likes

Ik heb een Snupod Studio co-sleeper en een Nuna Leaf wipstoel te koop staan.

De Snuzpod is ca. 8 weken gebruikt en heeft alleen wat gebruikerskrajes op 1 poot (zie je amper). Het is een superfijne co-sleeper die makkelijk te verplaatsen is en met refluxstand. Ik denk aan € 110,-.

De Nuna leaf is maar een paar keer gebruikt, de stof van de zitting is 1x gewassen. Denk aan een prijs van € 50,-.

Beide op te halen in regio Bollenstreek.
Ik heb meer foto’s, mocht je interesse hebben. :relaxed:

3 likes

Ik verkoop deze nog steeds, voor 35 euro excl verzenden.

Ik heb wel interesse. Is dit de free to grow? Daarmee kan je ook rugdragen toch?

1 like