Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ja en ja!

Edit: sorry hij is net op Vinted gekocht door iemand!

Aah ik wilde net berichten dat ik hem wel wilde. Sorry, ik was ook erg traag.

Ga zelf een vinted rondje doen haha!

Ik heb weer een centerparcs kortingscode voor degene die hier belang bij heeft.

Ik heb eventueel een zwart witte te koop. Stuur maar een pb als je nog zoekt!

Ik heb deze:

5 likes

Ik heb ook nog een Tula, heb alleen nog geen foto gemaakt en energie gehad hem te koop te zetten :blush:

Zie dat het een Explore is, die lijkt op de Free to Grow met een aantal verschillen. Het is deze kleur en kan morgen bij daglicht een eigen foto maken als je geïnteresseerd bent.

Zelf slechts enkele keren gebruikt, in huis, in de Newborn fase.

Edit: kolf is vergeven!

Ik heb ook een Medela Swing (enkele) kolf die weg mag. Inclusief wat medela flesjes. Mag tegen verzendkosten. Kan via Vinted bijvoorbeeld, maar denk dat ik dan niet €0 kan opgeven, dus dan voor het laagste bedrag dat ik kan invullen :blush: of ophalen in Utrecht.

Gaat overigens niet gratis weg omdat hij zo slecht is. Heb hem iedereen in mijn omgeving aangeboden (gratis) en iedereen is voorzien. Hoef er niks voor te hebben en gun een ander zo’n fijn apparaat :blush: alles wat in contact komt met melk kan je steriliseren uiteraard.

7 likes

Ik heb dezelfde als Nefertiti te koop maar dan in het okergeel, ik kan dit weekend even foto’s maken als je wilt

Ik heb 4 HEMA bamboe rompers te koop in maat 86/92. 3 zijn nog in hele goede staat, 1 heeft er nu verfvlek op de buik. Mogen samen weg voor 7,50 excl verzending! Via Vinted kan ook

4 likes

3 puckababy’s, de kleinste maat. De meest rechter (onderste) is veelgebruikt, de andere 2 minder. Heb ze op Vinted staan voor 25 euro voor 3, maar sta open voor een goed bod. Liefst doe ik ze alledrie in 1 koop weg.

Ik zou de kolf graag van je over willen nemen!!

1 like

Zou ze graag van je kopen! Mag ik je vinted link?

Ik dm je even!

1 like

T-shirts Paul Smith en Stella McCartney en krokodillenpak Stella McCartney alles maat 3 maanden. Valt wat kleiner.

7 likes

Verkoopt iemand hier toevallig een fietshelm maat XXS? :smile:

Sorry! Na iets meer googelen blijkt het een XS te zijn

1 like

Maakt het uit welke kleur? Ik heb een roze (iets verkleurd door de zon) te koop van Bobike, die is volgens mij xxs maar kan ik morgen nakijken

1 like

Ja ik heb een regenboog van polisport, is echt de kleinste die er is. Bobike xxs heb ik ook maar moet even overleggen of die weg kan. Je mag ze hebben voor verzendkosten want er mist een klittenbandje aan de binnenkant.

1 like

Dat wel. De bobike ahoy heb ik in XS. Met de blauwe walvissen.

Oh wel een leuke! Heb er alleen al 1 overgenomen van iemand anders. Zal de post even verwijderen. Toch bedankt ook!

1 like

Heeft er iemand interesse in een (groene) duo-wagen, de Uppababy Vista 2? 1x de wieg, 2x een buggystoeltje, alle adapters (niet voor maxi-cosi), een dikke zak van Uppababy voor de buggy, regenhoes? Onze kinderen schelen 21 maanden en we hebben de wagen gebruikt tot de oudste 4 werd.