Ik verkoop een jasje en jurkje van de H&M met aardbeitjes, deze waren vorig jaar heel populair hier op het forum. Allebei maat 80. Stuur maar een DM bij interesse!
Jasje is verkocht. Jurkje nog beschikbaar.
Ik verkoop een jasje en jurkje van de H&M met aardbeitjes, deze waren vorig jaar heel populair hier op het forum. Allebei maat 80. Stuur maar een DM bij interesse!
Jasje is verkocht. Jurkje nog beschikbaar.
Verkocht!
Welke broek maat heeft je kindje? Draagzakken gaan op broek maat, niet op gewicht of leeftijd.
Ik heb er evt wel eentje voor je.
50 ![]()
Ik stuur je een PB.
Op broekmaat? Dat heb ik nog nooit gehoord, is er dan voor elke maat een andere draagzak nodig?
Wij hebben een Tula Explore en die is van maat 50 t/m 92 gebruikt, dus het lijkt mij ook sterk dat het altijd op broekmaat gaat @colalight
Nee uiteraard niet voor elke maat een nieuwe zak. Sommige beginnen bij maat 50 en andere bij 86 bijvoorbeeld. Maar heel veel merken adverteren met ‘vanaf 3,5kg’ terwijl dat alleen is waarop de naden etc getest zijn en niet dat ze al geschikt zijn vanaf maat 50, helaas. Bijvoorbeeld Artipoppe, die adverteren met vanaf new Born maar je kan je kleine nieuwe baby echt niet verantwoord en ergonomisch in hun populaire draagzak zetten.
@Jip hetzelfde antwoord. Dat een bepaalde zak vanaf maat 50 gebruikt is, betekent niet dat een baby er goed en veilig in zit.
Helaas zijn er veel mom influencers die een draagzak ergens cadeau krijgen en hun baby er niet goed in hebben zitten, waardoor veel mensen denken dat ze goed zitten.
Zoals dit:
Baby is helemaal verstopt, alleen voetjes te zien, hoofd is helemaal weg in de zak. Hier is geen ondersteuning, te weinig frisse lucht wat echt gevaarlijk kan zijn en die baby zit in de zak helemaal in elkaar gezakt.
De explore is niet vanaf maat 50 te gebruiken. Over het algemeen zit die goed vanaf een ruime maat 56 of maat 62 en past die tot maat 86/92. Net zoals de tula free to grow.
Een van de weinige draagzakken die echt heel lang mee gaat is isara the one, maar die is dan weer een crime om af te stellen omdat er zoveel opties zijn omdat er zoveel mee moet bewegen.
Bedankt voor je duidelijke antwoord, weer wat geleerd! Zal bij een evt volgende baby goed letten op wat je zegt (kan het me bij de eerste 2 niet goed herinneren)
Bij een newborn blijft een geweven of rekbare draagdoek het fijnste vind ik.
Inderdaad. De eerste weken hier een rekbare doek gedaan. Daarna tula explore.
Ik heb evt een tula free to grow voor je in de aanbieding. Olijfgroen met zwarte zwaluwen erop.
Deze heb ik nog wel liggen! Een jaar geleden gebruikt, maar nog niet op Vinted gezet.
Verkocht
Ik heb echt veel rompers in maat 98/104, allemaal in meisjeskleuren. Mag weg voor verzendkosten maar is wel een pakketje denk ik.
Maat 98/104
12 x lange mouwen
5 x korte mouwen
8 x spaghettibandjes
Maat 104
3 x korte mouwen
6 x spaghettibandjes
Als je deze nog hebt wil ik ze wel graag overnemen ![]()
Er bestaan geen meisjeskleuren.
Hahah touche. Je hebt helemaal gelijk. Ik was van plan geen foto te maken erbij dus dacht dan is wat meer info handig maar nu is het vooral stereotyperend.
Ik heb een pakket petit bateau rompers te koop, kan via vinted het liefst in 1
Ik vraag er 22 euro voor
Mouwloos, korte en lange mouwen
11 in maat 80-86
8 in maat 74
8 in maat 67
3 in maat 60