Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik kan voor je zoeken of ik m nog heb. Gel Groen geloof ik.

2 likes

Lief! Ik heb er inmiddels al een kunnen overnemen :blush:

1 like

Ik heb nog wat dingen op mijn vinted staan:

Kort broekje van Play Up. Maat 9 maanden/maat 74

Basic shirtjes van 1+ in the Family. Fijne kwaliteit vind ik. Ook maat 9 maanden

Misschien! Beetje afhankelijk van je vraagprijs, de staat van de wagen en heb je misschien een linkje of een foto? Kan met Googlen niet echt ontdekken welke het is en hoe hij eruit ziet namelijk

Mijn man gaat alles morgen fotograferen!
Dan zal ik even foto’s sturen.
Het is deze wagen, alleen dan in de kleur Gwen:

2 likes

Oh ik dacht bij een duo wagen aan een wagen waarbij je een wieg en een buggy tegelijk erop hebt, dus voor 2 kindjes tegelijk. Sorry dan gaat ie voorbij!

3 likes

Dat kan deze ook! Ik vond toen ik in de winkel werkte de uppa baby 1 van de mooiste waar het beide op kan. Je kan wieg + buggy en buggy + buggy

1 like

Ja dat kan uiteraard ook!
Wij hebben eerst wieg en buggy gedaan, daarna buggy en buggy in elke stand die je maar kunt bedenken

2 likes

Ik heb dit nog te koop staan op Vinted. Stuur me een pb als je meer info wilt over het merk, linkje naar Vinted en/of iets wilt kopen :blush:

3 likes

Ik heb een bugaboo fox zonnekap te koop via vinted

2 likes

Ik verkoop een jasje en jurkje van de H&M met aardbeitjes, deze waren vorig jaar heel populair hier op het forum. Allebei maat 80. Stuur maar een DM bij interesse!

Jasje is verkocht. Jurkje nog beschikbaar.

7 likes

Verkocht!

1 like

Welke broek maat heeft je kindje? Draagzakken gaan op broek maat, niet op gewicht of leeftijd.
Ik heb er evt wel eentje voor je.

4 likes

50 :blush:

1 like

Ik stuur je een PB.

Op broekmaat? Dat heb ik nog nooit gehoord, is er dan voor elke maat een andere draagzak nodig?

2 likes

Wij hebben een Tula Explore en die is van maat 50 t/m 92 gebruikt, dus het lijkt mij ook sterk dat het altijd op broekmaat gaat @colalight

1 like

Nee uiteraard niet voor elke maat een nieuwe zak. Sommige beginnen bij maat 50 en andere bij 86 bijvoorbeeld. Maar heel veel merken adverteren met ‘vanaf 3,5kg’ terwijl dat alleen is waarop de naden etc getest zijn en niet dat ze al geschikt zijn vanaf maat 50, helaas. Bijvoorbeeld Artipoppe, die adverteren met vanaf new Born maar je kan je kleine nieuwe baby echt niet verantwoord en ergonomisch in hun populaire draagzak zetten.
@Jip hetzelfde antwoord. Dat een bepaalde zak vanaf maat 50 gebruikt is, betekent niet dat een baby er goed en veilig in zit.
Helaas zijn er veel mom influencers die een draagzak ergens cadeau krijgen en hun baby er niet goed in hebben zitten, waardoor veel mensen denken dat ze goed zitten.

Zoals dit:

Baby is helemaal verstopt, alleen voetjes te zien, hoofd is helemaal weg in de zak. Hier is geen ondersteuning, te weinig frisse lucht wat echt gevaarlijk kan zijn en die baby zit in de zak helemaal in elkaar gezakt.

12 likes

De explore is niet vanaf maat 50 te gebruiken. Over het algemeen zit die goed vanaf een ruime maat 56 of maat 62 en past die tot maat 86/92. Net zoals de tula free to grow.
Een van de weinige draagzakken die echt heel lang mee gaat is isara the one, maar die is dan weer een crime om af te stellen omdat er zoveel opties zijn omdat er zoveel mee moet bewegen.

4 likes

Bedankt voor je duidelijke antwoord, weer wat geleerd! Zal bij een evt volgende baby goed letten op wat je zegt (kan het me bij de eerste 2 niet goed herinneren)

3 likes