Heb je deze nog? En zo ja: wat is je Vinted?
Ik heb wat spelletjes en boeken online gezet, ben met een grote opruiming bezig. Verwacht dit weekend nog wel meer online te zetten. Nu vooral leeftijd 1 - 3 jaar ongeveer.
Verkoopt iemand toevallig kleding in maat 116 en/of 122? Voornamelijk op zoek naar korte broeken
Oeh ja ik ben wel geïnteresseerd! 39 weken zwanger op het moment en moest deze nog kopen haha. Fijn als het door de brievenbus kan passen.
Ik heb geloof ik nog wel wat. Zal later vandaag even foto’s maken.
Iemand toevallig binnenkort een voetbal feestje? Ik had allerlei feestartikelen besteld maar kwam natuurlijk te laat binnen.
Mag gratis opgehaald worden regio t gooi of ik stuur het op verzendkosten zelf betalen uiteraard
Ik heb een paar dingen op vinted gezet. Stuur maar een berichtje bij interesse!
2 ongebruikte voedingsbh’s 80b
2 slaapzakken zeeman, 90 cm. Heel fijne zachte stof.
Uv pakje Lindex maat 74/80
Tuinbroekje H&M maat 80
Die peribottle en compressen voor de tepels zijn echt life savers geweest dus die zou ik zeker aanraden!
Ik stuur je een pb!
Ik had er ook veel enthousiaste verhalen over gehoord! Maar ik heb een keizersnede gehad en had geen last van stuwing, dus beide niet gebruikt.
Ik besef nu pas dat je bij een keizersnede dit ding dus helemaal niet nodig hebt ![]()
Oehhh dat zal mijn oudste zoon die gek is op voetbal heel erg leuk vinden. Zou je het kunnen verzenden tegen verzendkosten uiteraard?
Ik heb toch wel een peribottle gebruikt bij mijn eerste keizersnede. Toen had ik best wel wat bloedverlies en toen vond ik het toch wel fris om ook even met water te spoelen ipv alleen af te vegen. Kan dus wel gewoon natuurlijk.
Vond je oei, ik groei de moeite waard? Lees er wat gemengde verhalen over.
Je mag hem tegen verzendkosten van me overnemen als je wilt of ophalen regio rdam
Ik heb ‘m niet gelezen ![]()
Zeker! Stuur maar een privébericht ![]()
Mag ik de onderste drie van je kopen?
€15 incl verzending?
Yes, ik reageer op je pb ![]()