Bij een newborn blijft een geweven of rekbare draagdoek het fijnste vind ik.
Inderdaad. De eerste weken hier een rekbare doek gedaan. Daarna tula explore.
Ik heb evt een tula free to grow voor je in de aanbieding. Olijfgroen met zwarte zwaluwen erop.
Deze heb ik nog wel liggen! Een jaar geleden gebruikt, maar nog niet op Vinted gezet.
Verkocht
Ik heb echt veel rompers in maat 98/104, allemaal in meisjeskleuren. Mag weg voor verzendkosten maar is wel een pakketje denk ik.
Maat 98/104
12 x lange mouwen
5 x korte mouwen
8 x spaghettibandjes
Maat 104
3 x korte mouwen
6 x spaghettibandjes
Als je deze nog hebt wil ik ze wel graag overnemen
Er bestaan geen meisjeskleuren.
Hahah touche. Je hebt helemaal gelijk. Ik was van plan geen foto te maken erbij dus dacht dan is wat meer info handig maar nu is het vooral stereotyperend.
Ik heb een pakket petit bateau rompers te koop, kan via vinted het liefst in 1
Ik vraag er 22 euro voor
Mouwloos, korte en lange mouwen
11 in maat 80-86
8 in maat 74
8 in maat 67
3 in maat 60
Disney Real FX Animatronic Interactieve Pop Stitch
€65
Uit een rookvrij huis.
Met Sinterklaas avond open gemaakt en dat was het ook wel
Verzenden kan evt via vinted.
Heb je deze nog? En zo ja: wat is je Vinted?
Ik heb wat spelletjes en boeken online gezet, ben met een grote opruiming bezig. Verwacht dit weekend nog wel meer online te zetten. Nu vooral leeftijd 1 - 3 jaar ongeveer.
Verkoopt iemand toevallig kleding in maat 116 en/of 122? Voornamelijk op zoek naar korte broeken
Oeh ja ik ben wel geïnteresseerd! 39 weken zwanger op het moment en moest deze nog kopen haha. Fijn als het door de brievenbus kan passen.
Ik heb geloof ik nog wel wat. Zal later vandaag even foto’s maken.
Iemand toevallig binnenkort een voetbal feestje? Ik had allerlei feestartikelen besteld maar kwam natuurlijk te laat binnen.
Mag gratis opgehaald worden regio t gooi of ik stuur het op verzendkosten zelf betalen uiteraard
Ik heb een paar dingen op vinted gezet. Stuur maar een berichtje bij interesse!
2 ongebruikte voedingsbh’s 80b
2 slaapzakken zeeman, 90 cm. Heel fijne zachte stof.
Uv pakje Lindex maat 74/80
Tuinbroekje H&M maat 80
Die peribottle en compressen voor de tepels zijn echt life savers geweest dus die zou ik zeker aanraden!
Ik stuur je een pb!