Ik kan je ook geen dm sturen
Hoe kan ik iemand met een afgesloten profiel een persoonlijk bericht sturen?
Vanuit je eigen persoonlijke berichten kun je iedereen via deze weg bereiken:
ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje,
selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in.
Veel animo zie ik al, maar ik heb je ook een DM gestuurd.
Ik verkoop weer een hele hoop kleding maat 80-92 Tinycottons, mini rodini, Zara op Vinted. Pm voor de Vinted link
Ik pb je even!
Jongen of meisje ?
Ik heb een dochter maar veel kleding kan unisex
Pb!
Ik verkoop een witte commode (merk Cabino, Stockholm) in goede staat, in omgeving Leiden. Stuur een pb als je misschien interesse hebt, dan stuur ik een foto.
Drie Bonds Wondersuits 6-12 maanden, zien er nog perfect uit €20
Drie pyjama’s van Lindex, maat 86 (12-18 maanden), zien er nog goed uit en alleen gebruikt als pyjama, €12
We zijn niet van de wolletjes, deze zijn nooit gedragen en nooit gewassen, van Dilling in maat 74, alles bij elkaar €40
5 x hema rompers in maat 74/80 met lange mouwen.
4 x hema bamboo rompers maat 74/80 met lange mouwen. Op de bovenste zit een klein geel vlekje bij de kraag (denk mandarijn😅)
2 x hema rompers maat 86/92 met lange mouwen.
Mag weg voor een klein bod. Staan nog niet op vinted maar kan ook via daar! Komen uit een rook en diervrij huis. Ook niet in de droger geweest.
De vtech trein, mist 2 letter blokjes maar werkt verder nog goed! Dacht zelf aan 15 euro? Kan opgehaald worden vlakbij Utrecht
Hoeveel wil je hebben voor die bamboe rompers? (Ik wilde je een pm sturen maar ik krijg een melding dat je profiel verborgen is)
Volgens mij heb jij ooit een Engel jasje van mij gekocht via vinted! Ik zal je anders daar even een berichtje sturen
Ohja haha, superblij mee geweest! Top dankjewel ![]()
Ja ik! Heb er een flink aantal voor je.
Afgelopen weken gekocht. Borstvoeding lukt toch niet, dus voor niets gekocht.
Verkocht!
Ik heb nog steeds de Wondersuits en de Dilling rompers + broekje!
Heb je vinted link?
Ik heb het (nog) niet op Vinted staan!