Ik had er ook veel enthousiaste verhalen over gehoord! Maar ik heb een keizersnede gehad en had geen last van stuwing, dus beide niet gebruikt.
Ik besef nu pas dat je bij een keizersnede dit ding dus helemaal niet nodig hebt
Oehhh dat zal mijn oudste zoon die gek is op voetbal heel erg leuk vinden. Zou je het kunnen verzenden tegen verzendkosten uiteraard?
Ik heb toch wel een peribottle gebruikt bij mijn eerste keizersnede. Toen had ik best wel wat bloedverlies en toen vond ik het toch wel fris om ook even met water te spoelen ipv alleen af te vegen. Kan dus wel gewoon natuurlijk.
Vond je oei, ik groei de moeite waard? Lees er wat gemengde verhalen over.
Je mag hem tegen verzendkosten van me overnemen als je wilt of ophalen regio rdam
Ik heb ‘m niet gelezen
Zeker! Stuur maar een privébericht
Mag ik de onderste drie van je kopen?
€15 incl verzending?
Yes, ik reageer op je pb
Ik verkoop de Joolz Geo 2 in Superior Grey met heel veel accessoires van Joolz zelf.
Sowieso dus de kinderwagen met zitje en wiegje, maar ook (in bijpassende kleur waar mogelijk):
- Meerijdplankje
- Paraplu
- Voetenzak
- Zonnehoes (echt een top ding)
- Extra hoezen voor het matras
- Maxi Cosi adapters
- Regenhoes, enige onderdeel niet van Joolz maar werkt alsnog prima
Echt een fijne kinderwagen. Je kunt hem ook ombouwen tot duowagen maar dan moet je dus een extra stoeltje kopen. Voor meer foto’s even DM’en. Ophalen in Utrecht voor 200 euro.
Stokke Pram Pack, heel handig ding als je gaat vliegen met een kinderwagen. Goed gebruikt en ook licht beschadigd omdat er zo ruig mee wordt omgegaan, maar hij doet het nog heel goed qua bescherming van de kinderwagen.
Ophalen voor 40 euro.
Iemand toevallig een joolz aer of vergelijkbaar te koop voor het vliegtuig? Dus een die tot aan de gate mee mag, liefst met een ligstand.
Heb deze regenachtige dag aangegrepen om nog meer op te ruimen, dus er staan weer nieuwe dingen op.
Er komen nog meisjeskleren maat 86-92-98 bij maar voor nu ff klaar met uploaden, miss straks of morgen verder.
Edit,alles staat erop nu:
Link
Complete babykamer te koop! We gaan verhuizen dus tijd voor een nieuwe kamer
Ik stuur je een pb!
Ik moet nog eigen foto’s maken, maar ik verkoop deze producten:
Nunki lakentje voor een ledikant (60x120) in de kleur zand. Ongeveer 2 maanden gebruikt.
€ 50,- exclusief verzendkosten
Doomoo Cocoon babynestje in blue grey moon. Enkele keer gebruikt omdat baby 2 geen fan was.
€ 40,- exclusief verzendkosten.
Ik ga ze later deze week op Vinted zetten dus kan ook via daar.
Het wordt weer warmer weer: heeft iemand nog behoefte aan een Pacco Piccolo zomer inbakerdoek?
Deze dus: Pacco Piccolo SUMMER voor inbakeren tijdens hoogzomer - Pacco
Heeft iemand hier toevallig zo’n reis-bedhekje dat ze wel willen doorverkopen? Ik vertrouw de bedden op de zomervakantie-doorreis niet helemaal
Rompers en boxpakjes in maat 50/56.
Ammehoela vest in maat 98/104.
https://www.vinted.nl/member/42723095-nonusbanonus
Er komt binnenkort nog meer maat 50/56.