Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Er is een adres zichtbaar op de screenshot van bol

Ohja thanks!

1 like

Ik heb een nuna leaf met speelboog die ik weg doe. Hij is gebruikt, maar kan nog prima mee en mag weg voor een klein prijsje (€ 20). Af te halen in Rotterdam

2 likes

Hier heb je misschien niks aan, maar wij doen op reis / ergens anders, altijd een dikke rol maken van 1 of twee handdoeken en die onder het hoeslaken aan de rand van het bed. Of anders een kussen. Was bij ons vanaf 2/3 jaar voldoende. Slechts 1x dat kind er toch overheen gerold was, maar terug in bed gelegd en sliep toen weer verder.

4 likes

Ben je niet bang dat je kind er met het gezicht inrolt en niet vrij kan ademen? Of speelt dat minder bij oudere kindjes.

Ik zat dus vorige week nog te denken dat ik eigenlijk niet meer bang ben voor het verstikkingsgevaar bij m’n net 3jarige. Ze slaapt onder een dekbed met een peuterkussen en een fort aan knuffels en ik heb die angst die ik toen ze jong was heel erg had, nu niet meer. Ook zo’n opblaasbare rol al eens gebruikt als bedhekje (is hetzelfde idee als de handdoeken).

2 likes

Nu niet meer nee! Vanaf 2-3 jaar denk ik al niet meer. Heb de oudste ook veel in bed gehad (co sleeping edit: bij mij in bed bedoel ik :rofl:) dus dat hielp wellicht. Wij deden de rolletjes altijd ter hoogte van borst en dan naar beneden naar de benen. Dus een rol handdoeken lag niet naast het kussen of op gezicht hoogte. En mijn beide kinderen duwen zich omhoog in bed, willen met hoofd tegen de bovenkant liggen en kruipen dus niet naar beneden. En bewogen vooral met benen en billen richting rand van het bed.

3 likes

Ik denk dat dit het beste topic is om dit te posten :smiling_face:
Heb een aantal jaar een webshop gerund in babykleding maar is nu al een tijdje niet actief(door drukke baan en gezinsleven).
Ik zoek namelijk iemand die het leuk zou vinden om de webshop laagdrempelig over te nemen. Je kunt er helemaal je eigen draai aan geven; kinderkleding, speelgoed, zelfgemaakte spulletjes, wat jij leuk vindt!
Het is een Shopify webshop, werkt heel eenvoudig., de voorkant(domein) en achterkant (CMS) is al helemaal ingericht maar aanpasbaar. Met daarbij een klantengroep (emailadressen) Een Instagram en Facebook account.
Volgens mij is het een droom van veel vrouwen, dus misschien dat iemand hier interesse heeft, volgende week sluit ik hem officieel.
Stel gerust je vragen per DM mocht je nieuwsgierig zijn.

6 likes

Dit lijkt me dus echt erg leuk. Maar denk dat ik onderschat hoeveel werk het kost. Ik werk al 4 dagen :laughing:🫣

1 like

Wat super gaaf! Ik kan je helaas geen PB sturen omdat je profiel verborgen staat.

2 likes

Ik kan je ook geen dm sturen

2 likes

Hoe kan ik iemand met een afgesloten profiel een persoonlijk bericht sturen?

Vanuit je eigen persoonlijke berichten kun je iedereen via deze weg bereiken:
ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje,
selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in.

@Whitecactus @harrystyles

2 likes

Veel animo zie ik al, maar ik heb je ook een DM gestuurd.

1 like

Ik verkoop weer een hele hoop kleding maat 80-92 Tinycottons, mini rodini, Zara op Vinted. Pm voor de Vinted link

Ik pb je even!

2 likes

Jongen of meisje ?

1 like

Ik heb een dochter maar veel kleding kan unisex

1 like

Pb!

2 likes

Ik verkoop een witte commode (merk Cabino, Stockholm) in goede staat, in omgeving Leiden. Stuur een pb als je misschien interesse hebt, dan stuur ik een foto.

Drie Bonds Wondersuits 6-12 maanden, zien er nog perfect uit €20

Drie pyjama’s van Lindex, maat 86 (12-18 maanden), zien er nog goed uit en alleen gebruikt als pyjama, €12

We zijn niet van de wolletjes, deze zijn nooit gedragen en nooit gewassen, van Dilling in maat 74, alles bij elkaar €40

5 likes