Ik heb deze, hebben hem amper gebruikt en ligt nu in de kast te verstoffen. Geen idee of deze aanblijft, dacht het wel. Moet alleen even het snoertje erbij zoeken mocht je hem willen overnemen.
Deze is top! Blijft inderdaad gewoon aan, maar je kunt ook instellen dat ie na 30, 60 of 90 min uitgaat. @death_by_sexy
Wordt hier al 15 maanden elke dag gebruikt.
Ik verkoop hem zelf niet maar ben heel tevreden over onze numsy. Via vinted gekocht een jaar geleden.
O ja als je het snoertje vindt dan heel graag! Laat maar weten dan stuur ik je mijn adres en kun je me een tikkie sturen
Twee zwangerechapsjurkjes/voedingsjurkjes. Gedragen zowel in zwangerschap als daarna. Samen €15 dacht ik aan.
Ik heb een set wasbare luiers maat 2 te koop. Basis luiers van totsbots. Inclusief twee waszakken. Heb meer foto’s op marktplaats staan. Ze mogen niet op Vinted helaas. ![]()
8 stuks overbroekjes van blueberry capri en één van breberky. Kunnen eventueel ook per stuk.
Ik heb mijn Vinted bijgewerkt met voornamelijk baby/peutersneakers (maat 17-21) die een enkele keer of nooit gedragen zijn. Mocht je interesse hebben, stuur me dan een dm voor het linkje.
Heb er ook een Nunki lakentje opstaan voor ledikant (60x120).
Nee dat is wel anders. Het is van 4 tot 16kg volgens totsbots. In de praktijk paste ze hier volgens mij rond 6-9 maanden en tot zindelijkheid 2,5 jaar.
Prijs denk ik aan €175 voor de hele set.
Ik kan je niet berichten, je accepteert geen berichten
Ik heb interesse, ik stuur je even een pb!
Ik heb een donkerblauwe Nuna Cudl draagzak. Er zitten wat pluisjes op en wat vlekken van zonnebrandcrème die er niet zo goed uit gaan in de was (zie foto). Verder nog in goede staat! 2 jaar geleden nieuw gekocht voor €170,- dus ik dacht aan €50,-. Pm maar bij interesse ![]()
Hij lijkt trouwens grijs op de foto zie ik nu maar hij is echt donkerblauw! Krijg het niet goed op de foto.
Er komen geen baby’s meer dus vriend heeft Stokke babyset & badje, babybjörn wipstoel, Tiny people speelkleed & babygym, Tula free to grow draagzak en By Kay draagdoek op marktplaats gezet. Ophalen in Friesland. Stuur maar een DM voor de link!
Ik heb twee winterslaapzakken van Jollein te koop. Ze zijn 90cm, 3,5 TOG en zonder mouwen 2,5 TOG. De mouwen zijn dus afritsbaar. Ik dacht aan 2 voor 30 euro maar per stuk kan ook. Mag ook via vinted
verkocht
Ik heb een draagzak te koop: Ergobaby Adapt Coolair (donkerblauw). Gekocht in 2020 en vooral gebruikt voor korte wandelingen op vakantie, bij een leeftijd tot max anderhalf jaar oud. Is nog een heel goede staat. Zie voor informatie over de draagzak: https://ergobaby.nl/the-adapt-draagzak. Ik dacht aan 40 euro, exclusief verzendkosten (kan ook ophalen, regio Utrecht).
En dit boek, mag weg tegen verzendkosten:
Ik zoek kleding voor onze baby van 8 maanden, ze groeit als kool dus maat 80 denk ik (of een grote maat 74). Ik zoek vooral truitjes met lange mouwen en broekjes. En ben specifiek op zoek naar een regenpak en/of jas.
Ik hou niet zo van heel tuttig of heel ‘stoer’ maar verder is van alles welkom. Heeft er iemand een vinted linkje?
Ik heb 5 leggings die weg weg mogen.
De eerste 2 zijn van Heppie Joe: maat 74/80 en de andere zijn van Play up: maat 12 maanden mijn kind heeft ze gedragen met 74/80 net aan 86. En nog eentje van Arket: maat 74/80
Ik heb nog wat 74/80 op mijn Vinted staan, meisjes en jongens
Jongenskleding in maat 80 is hier nog in gebruik, er komen binnenkort wel broeken in maat 80 op Vinted.
Edit: pb voor link als je geïnteresseerd bent