Verkoop- en weggeeftopic zw/k

5 x hema rompers in maat 74/80 met lange mouwen.

4 x hema bamboo rompers maat 74/80 met lange mouwen. Op de bovenste zit een klein geel vlekje bij de kraag (denk mandarijn😅)

2 x hema rompers maat 86/92 met lange mouwen.

Mag weg voor een klein bod. Staan nog niet op vinted maar kan ook via daar! Komen uit een rook en diervrij huis. Ook niet in de droger geweest.

De vtech trein, mist 2 letter blokjes maar werkt verder nog goed! Dacht zelf aan 15 euro? Kan opgehaald worden vlakbij Utrecht

3 likes

Hoeveel wil je hebben voor die bamboe rompers? (Ik wilde je een pm sturen maar ik krijg een melding dat je profiel verborgen is)

Volgens mij heb jij ooit een Engel jasje van mij gekocht via vinted! Ik zal je anders daar even een berichtje sturen

Ohja haha, superblij mee geweest! Top dankjewel :raised_hands:

2 likes

@Portugal

Ja ik! Heb er een flink aantal voor je.

Afgelopen weken gekocht. Borstvoeding lukt toch niet, dus voor niets gekocht.

1 like

Verkocht!

Ik heb nog steeds de Wondersuits en de Dilling rompers + broekje!

2 likes

Heb je vinted link?

Ik heb het (nog) niet op Vinted staan!

1 like

Ik heb de prijzen verlaagd. Pb voor vinted link.

2 likes

En is er hier toevallig nog iemand die zijn dochter ella heeft geboemd of wilt noemen? Ik heb 2 truien en een joggingsetje met haar naam erop die je tegen verzendskosten zo mag hebben! Maat 62/68/74 volgens mij.

Oeh welk merk en wat wil je ervoor?

1 like

Ik stuur je een bericht!

1 like

Heb je een berichtje gestuurd!

1 like

Iemand interesse in een volledig pakket zgan wasbare luiers van Nappy’s/KaatjesKatoen?

Ik moet gewoon toegeven dat ik post partum mentaal gewoon echt niet lekker zit en hier geen ruimte voor heb, hóe graag
Ik het ook zou willen gebruiken. Enkele binnenluiers en overbroekjes zijn een enkele keer gebruikt, meeste nog nooit gebruikt enkel een keer gewassen.

Inhoud:
4 Hu-da bamboeluier klittenband
4 Totsbots bamboozle stretch maat 2
10 bamboo boosters
5 bamboo houtskool boosters
Overbroekje elskbar
2 Overbroekje blümchen
Overbroekje happy hear
Inlegvellen

Totaalwaarde €263. Ik dscht aan iets van €150 incl.verzending.

Ik kan bij interesse meer foto’s maken.

4 likes

Mijn drie jarige is vandaag in Dinoland in Zwolle geweest en hij vond het super leuk! Hij was soms wel een beetje bang zei die :joy::joy: maar echt leuk om te doen met kindjes van die leeftijd.

En ik denk altijd dat Zwolle aan het einde van de wereld ligt maar van t gooi +/- 50 minuten rijden

6 likes

Is dit voor een newborn of gewone maat? Anders zou je ze over een half jaar oid nog kunnen gebruiken als je mentaal wat beter bent?

1 like

Mijn jongste is nu 7 maanden, dus heb al een tijdje gewacht.

1 like

Wij begonnen pas na een half jaar ermee!
Straks met een pasgeborene wacht ik ook nog ff, je moet al zoveel.

2 likes