Ja stuur maar een pb
Onze kinderen zijn uit de tummy tub gegroeid dus deze zoekt een nieuwe eigenaar! Gebruikt maar in goede staat.
Gratis af te halen omgeving Den Haag
Wil iemand het bevallingsjurkje? Heb hem net op mijn Vinted gezet. Vond hem heel chill zelf
Thanks allemaal voor het aanbod! Heb ook via pb wat berichtjes gehad en @Vloeistof ik heb je een berichtje gestuurd. Voor nu zitten we wel even goed denk ik behalve nog een regenjasje/pakje dus als iemand die nog heeft in maat 80 en ervan af wil, laat het vooral weten! Kan ook via pb!
Heb een regenjas van Zara
Heeft iemand interesse in deze?
er zijn er een paar uit, misschien 5.
kind past ze niet meer en ik kan ze niet terugbrengen omdat het dus al open is.
ophalen in regio den bosch!
Ongevraagde tip: Ik heb wel eens luiers of luierbroekjes die te klein waren aan onze opvang gegeven. Ik weet niet of jouw kind naar de opvang gaat en of ze het bij jullie ook aannemen, maar bij ons zijn ze er altijd heel blij mee!
Ik breng dit meestal naar de kringloop, bij ons kennen ze de gezinnen wel en geven het dan aan iemand die het kan gebruiken.
Verloskundigenpraktijk neemt dit bij ons trouwens ook aan.
Of een weggeef hoek op fb.
Werkt hier ook altijd goed met kleding. Komt altijd goed terecht.
Op veel plekken zijn ook weggeefkasten/boodschappenkasten. Bij ons bijvoorbeeld in de school en en het wijkcentrum naast het CB, daar heb ik wel eens pakken luiers neergezet. Gewoon aan CB geven kan ook. @Gelatelli
Goeie tips! Ik ga een berichtje op de FB pagina van de stad zetten om te kijken of die er iets mee kunnen : )
Welke maat heb je? Ik heb wel interesse!
Maat M/L! Ik heb zelf maat 38/40
Ik heb hier twee Bundi slaapzakjes van Fedde en Kees liggen voor 3-6 maanden, eentje in zwart en eentje met stipjes, zijn er hier nog geïnteresseerden voor? ![]()
Hoeveel tog?
Hoeveel wil je ervoor hebben? ![]()
0.3! Ze zijn heel dun.
@Pandava ik zie ze op Vinted staan voor tussen de 20 en 40, ze mogen van mij wel weg voor € 40 voor allebei ex verzendkosten (maar ophalen in Arnhem kan ook). Ze zijn voor 1 kindje gebruikt en nog zo goed als nieuw ![]()
Oke thanks, ik overleg even met mijn vriend! Ik zag op hun site trouwens 0-4 maanden of 4-8 maanden staan, jij noemt 3-6, maar ik neem aan dat je 4-8 bedoelt toch? Mijn dochter is bijna 4 maanden namelijk.
Oh ik zie het, dat hebben ze dan denk ik veranderd! In het labeltje staat 3-6:
Zie het nu ook op de site staan bij maatadvies, dat ze het veranderd hebben. Maar ik denk dat je met 4 maanden met deze wel goed zit.