Iemand nog van plan om binnenkort te stoppen met de speen? Ik heb het boekje van Bobbi, kan het tegen verzendkosten versturen.
Edit: het boekje is vergeven.
Iemand nog van plan om binnenkort te stoppen met de speen? Ik heb het boekje van Bobbi, kan het tegen verzendkosten versturen.
Edit: het boekje is vergeven.
Love to dream swaddle
Zipster ritspakje thema winter
Gewassen, niet gedragen. 10 euro per stuk of samen voor 15 euro ofzo.
Iemand nog interesse in een borstkolf; de medela freestyle flex incl accessoires (flesjes, koeltasje met elementen? Staat voor €55 op mijn Vinted.
Iemand hier die het boekje ‘Bobbi is boos’ toevallig heeft liggen en deze wil verkopen? Wij hadden deze bij de bieb geleend en inmiddels teruggebracht, maar mijn zoontje is er helemaal gek van en vraagt er nu steeds om.
Zoontje is boos? Hi ha ho
Verkoopt iemand hier een White noise apparaat? Ik zoek er eentje die niet uit gaat tot je hem zelf uit zet.
Verkoop hem niet, maar wij hebben dat vierkante witte kastje van numpsy. Zijn wij erg tevreden over
Ik zou graag op! Willen overnemen
Stuur me een pb
Ik heb deze, hebben hem amper gebruikt en ligt nu in de kast te verstoffen. Geen idee of deze aanblijft, dacht het wel. Moet alleen even het snoertje erbij zoeken mocht je hem willen overnemen.
Deze is top! Blijft inderdaad gewoon aan, maar je kunt ook instellen dat ie na 30, 60 of 90 min uitgaat. @death_by_sexy
Wordt hier al 15 maanden elke dag gebruikt.
Ik verkoop hem zelf niet maar ben heel tevreden over onze numsy. Via vinted gekocht een jaar geleden.
O ja als je het snoertje vindt dan heel graag! Laat maar weten dan stuur ik je mijn adres en kun je me een tikkie sturen
Ik heb een set wasbare luiers maat 2 te koop. Basis luiers van totsbots. Inclusief twee waszakken. Heb meer foto’s op marktplaats staan. Ze mogen niet op Vinted helaas.
8 stuks overbroekjes van blueberry capri en één van breberky. Kunnen eventueel ook per stuk.
Ik heb mijn Vinted bijgewerkt met voornamelijk baby/peutersneakers (maat 17-21) die een enkele keer of nooit gedragen zijn. Mocht je interesse hebben, stuur me dan een dm voor het linkje.
Heb er ook een Nunki lakentje opstaan voor ledikant (60x120).
Is maat 2 dezelfde maat 2 als de wegwerp luiers? En wat zou je er voor willen evt?
Nee dat is wel anders. Het is van 4 tot 16kg volgens totsbots. In de praktijk paste ze hier volgens mij rond 6-9 maanden en tot zindelijkheid 2,5 jaar.
Prijs denk ik aan €175 voor de hele set.
Ik kan je niet berichten, je accepteert geen berichten