Of een weggeef hoek op fb.
Werkt hier ook altijd goed met kleding. Komt altijd goed terecht.
Op veel plekken zijn ook weggeefkasten/boodschappenkasten. Bij ons bijvoorbeeld in de school en en het wijkcentrum naast het CB, daar heb ik wel eens pakken luiers neergezet. Gewoon aan CB geven kan ook. @Gelatelli
Goeie tips! Ik ga een berichtje op de FB pagina van de stad zetten om te kijken of die er iets mee kunnen : )
Welke maat heb je? Ik heb wel interesse!
Maat M/L! Ik heb zelf maat 38/40
Ik heb hier twee Bundi slaapzakjes van Fedde en Kees liggen voor 3-6 maanden, eentje in zwart en eentje met stipjes, zijn er hier nog geïnteresseerden voor? ![]()
Hoeveel tog?
Hoeveel wil je ervoor hebben? ![]()
0.3! Ze zijn heel dun.
@Pandava ik zie ze op Vinted staan voor tussen de 20 en 40, ze mogen van mij wel weg voor € 40 voor allebei ex verzendkosten (maar ophalen in Arnhem kan ook). Ze zijn voor 1 kindje gebruikt en nog zo goed als nieuw ![]()
Oke thanks, ik overleg even met mijn vriend! Ik zag op hun site trouwens 0-4 maanden of 4-8 maanden staan, jij noemt 3-6, maar ik neem aan dat je 4-8 bedoelt toch? Mijn dochter is bijna 4 maanden namelijk.
Oh ik zie het, dat hebben ze dan denk ik veranderd! In het labeltje staat 3-6:
Zie het nu ook op de site staan bij maatadvies, dat ze het veranderd hebben. Maar ik denk dat je met 4 maanden met deze wel goed zit.
Ik ga binnenkort vinted weer aanvullen, maar probeer eerst even via hier. Op de meeste foto’s staan meer dingen, andere combi’s zijn ook mogelijk uiteraard. Prijzen zijn een beetje richtprijs.
Slipstops 18-20 €12
H&m maat 80 €5
Roze H&M 74 wit HEMA 74
Lindex 86 €5
Heeft hier iemand belang bij de familyfix One i-size? Af te halen op de grens van Groningen, Drenthe en Friesland.
Ik heb een Urban Iki fietshelm te koop. Mint blue in de maat xs. Ziet er nog goed uit. Als iemand interesse heeft maak ik goede foto’s!
Ik verkoop deze Adidasjes in maat 25.5 (zoon heeft zelf net maat 26), twee keer gedragen en daardoor zitten er zitten een paar zichtbare vlekjes op. Ik dacht zelf aan €40?
Deze fucking leuke shrek crocs. Echt fantastisch. Helaas te klein, maat C9.
Staan ook op vinted
10,-
Omg wat een geweldige gedrochten!!
Ja ![]()
![]()
zijn ze ook echt.
Omdat ik de vorige keer alles snel kwijt was, deel ik het nog een keer hier. Ik heb de speelgoed- en kledingkast weer uitgezocht.