Ik heb een donkerblauw Engel jasje te koop. Maat 74/80. Ik dacht aan 30 euro? Kan ook via vinted!
Ik heb interesse, ik stuur je even een pb!
Ik heb een donkerblauwe Nuna Cudl draagzak. Er zitten wat pluisjes op en wat vlekken van zonnebrandcrème die er niet zo goed uit gaan in de was (zie foto). Verder nog in goede staat! 2 jaar geleden nieuw gekocht voor €170,- dus ik dacht aan €50,-. Pm maar bij interesse
Hij lijkt trouwens grijs op de foto zie ik nu maar hij is echt donkerblauw! Krijg het niet goed op de foto.
Er komen geen baby’s meer dus vriend heeft Stokke babyset & badje, babybjörn wipstoel, Tiny people speelkleed & babygym, Tula free to grow draagzak en By Kay draagdoek op marktplaats gezet. Ophalen in Friesland. Stuur maar een DM voor de link!
Ik heb twee winterslaapzakken van Jollein te koop. Ze zijn 90cm, 3,5 TOG en zonder mouwen 2,5 TOG. De mouwen zijn dus afritsbaar. Ik dacht aan 2 voor 30 euro maar per stuk kan ook. Mag ook via vinted
verkocht
Ik heb een draagzak te koop: Ergobaby Adapt Coolair (donkerblauw). Gekocht in 2020 en vooral gebruikt voor korte wandelingen op vakantie, bij een leeftijd tot max anderhalf jaar oud. Is nog een heel goede staat. Zie voor informatie over de draagzak: https://ergobaby.nl/the-adapt-draagzak. Ik dacht aan 40 euro, exclusief verzendkosten (kan ook ophalen, regio Utrecht).
En dit boek, mag weg tegen verzendkosten: