Heeft hier iemand belang bij de familyfix One i-size? Af te halen op de grens van Groningen, Drenthe en Friesland.
Ik heb een Urban Iki fietshelm te koop. Mint blue in de maat xs. Ziet er nog goed uit. Als iemand interesse heeft maak ik goede foto’s!
Ik verkoop deze Adidasjes in maat 25.5 (zoon heeft zelf net maat 26), twee keer gedragen en daardoor zitten er zitten een paar zichtbare vlekjes op. Ik dacht zelf aan €40?
Deze fucking leuke shrek crocs. Echt fantastisch. Helaas te klein, maat C9.
Staan ook op vinted
10,-
Omg wat een geweldige gedrochten!!
Ja ![]()
![]()
zijn ze ook echt.
Omdat ik de vorige keer alles snel kwijt was, deel ik het nog een keer hier. Ik heb de speelgoed- en kledingkast weer uitgezocht.
Gratis babynestje! Handgemaakt door een lieve kennis. Het nestje is twee weken geleden (die ene warme dag haha) gewassen, in de zon gedroogd, en daarna netjes bewaard. Gebruikt voor oudste zoon, jongste moest er niks van hebben. Kan opgehaald worden in regio Amsterdam.
Edit: is weggegeven!
Ik verkoop een fillikid co-sleeper, Trip trap newborn zitje, opvouwbare reiswieg/newborn campingbedje en Bugaboo voetenzak. Bij interesse PB maar ![]()
Het vestje is een mix van wol. En het truitje met het beertje is 100% wol. Gekocht bij een marktkraam, maar baby houdt niet van wol ![]()
Staat ook op Vinted!
Wat is je vinted? En wat kosten ze? ![]()
Komen er toevallig binnenkort nog leuke truien in maat 86 of eventueel 92? ![]()
@Moonfairy kun je me een pb sturen? Het lukt me niet om jou iets te sturen. Weet niet meer hoe ik dat bij een afgeschermd profiel moet doen
@Foucher , welke vind je leuk? Kan nog wel iets maken maar van de eendjes heb ik niet meer genoeg stof
Edit: @Foucher , ik had je een pb gestuurd en wilde nog iets toevoegen maar weet niet of je het kunt zien want toen ik een leesteken toevoegde was alles weg .
Heeft iemand Donald Duck juniors die weg mogen voor een leuk prijsje? Mogen best gelezen/gebruikt zijn. Liefst een stapeltje wat ik in 1x kan overkopen in verband met verzending.
Volgens mij heb ik nog wel van die pockets.
Ja, nu een 86 op m’ n vinted
Ik kreeg geen (direct zichtbare) melding van je pb’s, maar ik heb hem gekocht! Gaat ze heel leuk vinden. ![]()
Wat een mooie truien zijn dit idd! Heb je toevallig nog meer in maat 86?
Niet kant en klaar maar kan eventueel iets voor je maken, stuur maar een pb