Maak je het zelf?
Kan geen pb sturen
Ja, maak het zelf, ik stuur je morgen wel even een berichtje
Weg
Aangezien de sale er blijkbaar weer aankomt, hier ongedragen Dilling voor nog meer korting:
Maat 74
Voor 25 euro + verzenden
Wat vorig jaar nog beetje oversized zat, kan nu toch echt niet meer aan. Truien jongens / uni maat 74 en 80 voor kleine prijsjes (€1,50-3) op Vinted gezet.
Ik heb ze niet nodig maar raad iedereen mama in de kraamweek die rechter aan!! Werken goddelijk maar zijn zó slecht verkrijgbaar vaak.
Twee zo goed als nieuwe sneakertjes op m’n vinted, beide amper gedragen
stuur je graag een DM als je m’n vinted wilt!
Ik heb veel op Vinted gezet in de maten 50/56/62. Voornamelijk gericht op meisjes maar ook een aantal unisex dingen.
Ook staat er onder andere op: lodger winterslaapzakken, voedingshemdjes XL, schoenen dr martens maat 28 en een zwangerschapsjurk in XL.
Wat wil je ervoor hebben / heb je de vinted link?
Sorry net verkocht al!
Iemand interesse in deze activiteiten tafel van Janod? Is compleet. Wat gebruikssporen maar ziet er verder nog goed uit. Ophalen kan in Utrecht centrum of Maarssen. Ik dacht zelf aan een tientje?
Engel natur jasje 0-3 maanden / maat 50/56
Verkocht!
Oeps foutje
Iemand interesse in deze box? Hij is compleet op de stapeltoren/bekertjes na.
Mijn kind heeft er met veel plezier mee gespeeld toen hij 1,5 was. Het boekje wat erbij zit gaat over emoties.
Ik dacht aan een tientje?
Ik heb wel een draagvest (met wel een behoorlijk aanwezige print) die je voor buik en rugdragen kan gebruiken. En naderhand zelfs als gewoon vest.
Mag voor heel weinig weg.
Bij interesse kan ik je een link naar het model en een foto van de print sturen.
Aah lief, ik zocht echt een jas voor buiten in het winterweer dus dat is dan niet helemaal passend maar thanks!
Kan ik iemand hier blij mee maken? Mag weg tegen de verzendkosten.
In de rechter verpakking zitten nog 17 ovulatie testen.
THT foliumzuur: 02/27
THT vitamines: 02/27
THT ovulatie testen: ook ergens in 2027
edit
Deze zijn weg!
Oh ik wil ze wel als je het nog hebt!
Heeft iemand toevallig op zolder nog een vintage Fisher Price kassa liggen met muntjes?

Ik zie deze vaak in de kringloop en ook op Vinted!
Zelf op zoek naar stoere truien en (jogging)broeken in maat 56, iemand toevallig een volle Vinted voor me?
Ik heb twee meiden, maar hoeven niet perse alleen maar roze dingen te zijn.