Wat wil je ervoor hebben / heb je de vinted link?
Sorry net verkocht al!
Iemand interesse in deze activiteiten tafel van Janod? Is compleet. Wat gebruikssporen maar ziet er verder nog goed uit. Ophalen kan in Utrecht centrum of Maarssen. Ik dacht zelf aan een tientje?
Engel natur jasje 0-3 maanden / maat 50/56
Verkocht!
Oeps foutje
Iemand interesse in deze box? Hij is compleet op de stapeltoren/bekertjes na.
Mijn kind heeft er met veel plezier mee gespeeld toen hij 1,5 was. Het boekje wat erbij zit gaat over emoties.
Ik dacht aan een tientje?
Ik heb wel een draagvest (met wel een behoorlijk aanwezige print) die je voor buik en rugdragen kan gebruiken. En naderhand zelfs als gewoon vest.
Mag voor heel weinig weg.
Bij interesse kan ik je een link naar het model en een foto van de print sturen.
Aah lief, ik zocht echt een jas voor buiten in het winterweer dus dat is dan niet helemaal passend maar thanks!
Kan ik iemand hier blij mee maken? Mag weg tegen de verzendkosten.
In de rechter verpakking zitten nog 17 ovulatie testen.
THT foliumzuur: 02/27
THT vitamines: 02/27
THT ovulatie testen: ook ergens in 2027
edit
Deze zijn weg!
Oh ik wil ze wel als je het nog hebt!
Heeft iemand toevallig op zolder nog een vintage Fisher Price kassa liggen met muntjes?

Ik zie deze vaak in de kringloop en ook op Vinted!
Zelf op zoek naar stoere truien en (jogging)broeken in maat 56, iemand toevallig een volle Vinted voor me?
Ik heb twee meiden, maar hoeven niet perse alleen maar roze dingen te zijn.
Ik heb nog een winterjas met extra inzet voor buik/baby.
Wat langer model, heb hem zelf niet gebruikt want mijn eigen winterjas is wat ruim en kleine buik.
Kan wel fotos maken als je wil?
Ja daar zie ik ze ook maar dan vaak niet compleet/andere kleurencombinatie. Heb nog steeds de hoop dat mijn ouders m ineens toch op zolder vinden, maar dat zal denk ik niet haha
Marktplaats staat er vol mee! Of wil je specifiek dit model?
@spaarlamp zie nu je tweede reactie pas maar volgens mij staat deze ook een paar keer op MP
Ja graag!
Ik zag deze en nog meer in die gele variant op Vinted!
Hopelijk kan je er daar eentje scoren. Ik heb zelf ook echt een zwak voor vintage fisher price speelgoed haha ![]()
Ik heb net wat zwangerschapskleding in maat S op Vinted gezet, DM me even als je de link wil!
De Nike sportlegging die ik hier tipte, maar dan in lila. Slechts 1x gedragen omdat ik onverwacht veel te vroeg bevallen ben.
Idem.
Fijne flared broek van Vero Moda. Even de productfoto geüpload, dan zie je het beste hoe hij zit. Kan geen foto met buik meer maken.
Leuk jurkje, ook Vero Moda. Slechts 1x gedragen. Nu niet echt weer meer voor, misschien gaat iemand nog op babymoon naar de zon.
Korte broek van Vero Moda. Ook nauwelijks gedragen.
Oeh heb je een linkje?