Ik heb nog een winterjas met extra inzet voor buik/baby.
Wat langer model, heb hem zelf niet gebruikt want mijn eigen winterjas is wat ruim en kleine buik.
Kan wel fotos maken als je wil?
Ja daar zie ik ze ook maar dan vaak niet compleet/andere kleurencombinatie. Heb nog steeds de hoop dat mijn ouders m ineens toch op zolder vinden, maar dat zal denk ik niet haha
Marktplaats staat er vol mee! Of wil je specifiek dit model?
@spaarlamp zie nu je tweede reactie pas maar volgens mij staat deze ook een paar keer op MP
Ja graag!
Ik zag deze en nog meer in die gele variant op Vinted!
Hopelijk kan je er daar eentje scoren. Ik heb zelf ook echt een zwak voor vintage fisher price speelgoed haha ![]()
Ik heb net wat zwangerschapskleding in maat S op Vinted gezet, DM me even als je de link wil!
De Nike sportlegging die ik hier tipte, maar dan in lila. Slechts 1x gedragen omdat ik onverwacht veel te vroeg bevallen ben.
Idem.
Fijne flared broek van Vero Moda. Even de productfoto geüpload, dan zie je het beste hoe hij zit. Kan geen foto met buik meer maken.
Leuk jurkje, ook Vero Moda. Slechts 1x gedragen. Nu niet echt weer meer voor, misschien gaat iemand nog op babymoon naar de zon.
Korte broek van Vero Moda. Ook nauwelijks gedragen.
Oeh heb je een linkje?
Ik zoek warme winterkleren voor ons kleintje ongeveer maat 80/86. Mocht iemand iets verkopen via vinted, zet vooral je linkje hier of hij kan ook in mn pm (wellicht ook voor de toekomst haha want die kleine groeit maar door)
Ik heb warme meisjes kleding, kan het op Vinted Zetten
Als je wil! Fototjes maken en een berichtje sturen (of hier zetten) kan ook.
Is er toevallig iemand hier die jongenskleding (najaar/winter) in maat 98 én 86 verkoopt? Ben al met een speurtocht op Vinted bezig, maar vaak zijn het dan net verschillende seizoenen. Kan om die reden lang niet alle oude kleding van mijn oudste hergebruiken omdat de jongste sneller groeit ![]()
Als iemand een wollen pak/overall in maat 68 of 74 weg doet, hmu!
Bedoel je onderkleding of voor buiten? Ik heb hierboven ergens nog een romper en broekje van Dilling in maat 74 te koop (ongedragen).
Voor buiten!
Het liefst een pak maar mocht iemand een jasje verkopen dan hoor ik het ook graag!
Iemand interesse in deze items? Mag voor verzendkosten overgenomen worden.
-edit: alles weg-
Samenvatting
Set van 10x Hema bamboo rib rompers maat 98/104.
Nieuw en op Vinted gekocht. Allemaal nog in goede staat, op de lichtgroene een klein vlekje, roestbruine heeft een klein gaatje bij kruis, kan je nog gemakkelijk maken.
Set van 6x HEMA ribrompers mouwloos maat 98/104. Heb ik nieuw gekocht. Nog in mooie staat.
En ik heb nog 2 Feetje pyjama’s. Door 1 kindje gebruikt. Maat 98. Mogen samen of los verstuurd worden, kijk graag wat je leuk vindt.
Blue melange
Mintgroen
Ik wil het graag overnemen!
Ik heb een wollen pak van dilling (het is de blauwe) waarvan ik twijfel of mijn dochter hem nog past. Ik ben morgen vrij en dan doe ik een fit🤣
Zal ik een dm sturen als die te klein is?
Graag!