Stuur me even een bericht daar
Heeft iemand toevallig nog slaapzakjes in maat 50/62 met lange mouw te koop?
Ik heh misschien wel twee dezelfde winterslaapzakken van de Hema (tog 3). Ik denk dat wij er eigenlijk wel uitgegroeid zijn maar ik kan pas morgen kijken of de volgende maat al past.
Long shot maar heeft iemand nog een halloweenkostuum voor een 4 en/of een 6 jarige (meisje) liggen?
Oh dat zou top zijn! Geen haast, ik heb ze nodig voor bij de gastouder ergens half november ![]()
Ik verkoop er eentje van Jollein maar dat is de 70 cm variant, dat is denk ik net een slag te groot voor wat je zoekt?
Ja dat denk ik ook, ik heb echt nog 2 mini’s en 50/62 zit nu zelfs nog aan de grote kant ![]()
Mocht je uiteindelijk iets op Vinted moeten / willen zoeken dan kan ik die van Lodger aanbevelen. Die hebben een smalle opening voor de nek en zitten heel goed.
Ik zou gaan voor een investering. Misschien via Vinted.
Maar ik vind de puckababy slaapzakken toch echt het geld waard. Vanaf baby tot aan 3 jaar heb je een slaapzak voor elk seizoen.
Gebruik het hier nu al zo veel jaren!
Ja daar zit ik ook al naar te kijken, ze moeten er alleen nog even wat groter voor worden. Ze zijn nu nét uit maat 44 en die zijn vanaf 6 maanden toch?
@Philo Thanks voor de tip, die neem ik mee in m’n zoekopties ![]()
Het is al een paar keer gezegd maar ik kan idd echt lodger aanraden! Fijnste slaapzakken die ik heb gebruikt
@mijnerzijds ik heb ook die van lodger met heel veel plezier gebruikt. Ik heb 2 vierseizoenen die hier te klein zijn geworden, dus die wil ik eventueel wel verkopen. Kan er op een of andere manier nog niet echt afstand van doen, dus heb ze nog niet op vinted gezet haha. Laat maar weten of je interesse hebt (of iemand anders). En anders zet ik ze over een tijdje alsnog wel in dit topic!
Welke maat? Ik heb evt wel interesse! Ik heb nu 1 4seizoenen maar zou er graag een tweede bij willen!
68/98
Heb een grijze en paarse. Eén van de twee is iets zachter dan de ander, weet zo even niet welke. Hoeveel zou je ervoor willen geven? (Mag ook via pb hoor)
Ik kan deze alleen maar aanraden, pas recent gekocht maar had ik echt eerder moeten doen!
Ik heb een slaapzakje van Lodger die je kunt overnemen, maat 50/62. Nooit gedragen. Het is deze slaapzak maar dan in donkerblauw: Producten - Lodger.com
Wat een leuke tegels haha. Waar komen die vandaan?
Van de lokale tegelwinkel. Ik heb gegoogled op roze hexagon tegels en die laten zien en die hebben ze voor me besteld. Heb geen merk ofzo.
De tegelzetter vond ze heel lelijk volgens mij
Hij heeft tijdens het zetten wel 5 keer gezegd: ‘goh, heeeeel apart. Ik ken echt niemand met róze tegels.’ Ok, boomer