Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb wat najaarskleding te koop. Stuur een pb bij interesse :blush:
Moet het nog op Vinted zetten, maar kan dus eventueel ook via daar verzonden worden!

Dik/fleece vest, Zara, maat 110

Jas, Zara, maat 110

4x jeans, Zara, allemaal maat 110

3 joggingbroeken, ook allemaal Zara, maat 110/116

WE maat 110

Zeeman maat 110

Hema maat 98

Zara maat 110

Zara maat 104

Lil’Atelier maat 104

Setje Lindex maat 74

2 likes

Zijn de pyjama’s er nog?

1 like

Heb je de rompertjes met mouwtjes nog? :smile:

Sorry, alles is weg.

Ook @Denver

3 likes

Mocht iemand nog dilling (wol/zijde) rompers in de aanbieding hebben in maat 86 (jongens) dan houd ik me graag aanbevolen!
En ook voor warme pyjama’s maat 80/86, voorkeur voor ribstof.

Net deze jasjes op Vinted gezet. Ga aankomende week ook weer meer uploaden denk ik, vooral maat 92 en kleiner.

Kort uitgezocht:
Stapel met rompers 86/92, allemaal korte mouwen. Allerlei merken, vooral Hema.

Stapeltje rompers lange mouw, 86/92 Hema en Next

@Ouioui
Ik heb nog 1 romper van Dilling. Denk wol/zijde maar niet meer te lezen kn het label. Zet hem nog niet op Vinted, die gaan vaak snel weg. Laat maar weten als je interesse hebt

Vinted link:

2 likes

Ga zo dingen uploaden op Vinted

2 likes

Fijn, dank! Heb nu net wat dingen besteld.

3 likes

Stuur me even een bericht daar

1 like

Deze 2 via Vinted

Edit: Bluey verkocht

3 likes

Heeft iemand toevallig nog slaapzakjes in maat 50/62 met lange mouw te koop?

Ik heh misschien wel twee dezelfde winterslaapzakken van de Hema (tog 3). Ik denk dat wij er eigenlijk wel uitgegroeid zijn maar ik kan pas morgen kijken of de volgende maat al past.

Long shot maar heeft iemand nog een halloweenkostuum voor een 4 en/of een 6 jarige (meisje) liggen?

Oh dat zou top zijn! Geen haast, ik heb ze nodig voor bij de gastouder ergens half november :relaxed:

Ik verkoop er eentje van Jollein maar dat is de 70 cm variant, dat is denk ik net een slag te groot voor wat je zoekt?

3 likes

Ja dat denk ik ook, ik heb echt nog 2 mini’s en 50/62 zit nu zelfs nog aan de grote kant :sweat_smile:

1 like

Mocht je uiteindelijk iets op Vinted moeten / willen zoeken dan kan ik die van Lodger aanbevelen. Die hebben een smalle opening voor de nek en zitten heel goed.

3 likes

Ik zou gaan voor een investering. Misschien via Vinted.
Maar ik vind de puckababy slaapzakken toch echt het geld waard. Vanaf baby tot aan 3 jaar heb je een slaapzak voor elk seizoen.

Gebruik het hier nu al zo veel jaren!

2 likes

Ja daar zit ik ook al naar te kijken, ze moeten er alleen nog even wat groter voor worden. Ze zijn nu nét uit maat 44 en die zijn vanaf 6 maanden toch?

@Philo Thanks voor de tip, die neem ik mee in m’n zoekopties :ok_hand:t2:

Het is al een paar keer gezegd maar ik kan idd echt lodger aanraden! Fijnste slaapzakken die ik heb gebruikt

1 like