Verkoop- en weggeeftopic zw/k

@mijnerzijds ik heb ook die van lodger met heel veel plezier gebruikt. Ik heb 2 vierseizoenen die hier te klein zijn geworden, dus die wil ik eventueel wel verkopen. Kan er op een of andere manier nog niet echt afstand van doen, dus heb ze nog niet op vinted gezet haha. Laat maar weten of je interesse hebt (of iemand anders). En anders zet ik ze over een tijdje alsnog wel in dit topic!

Welke maat? Ik heb evt wel interesse! Ik heb nu 1 4seizoenen maar zou er graag een tweede bij willen!

1 like

68/98

Heb een grijze en paarse. Eén van de twee is iets zachter dan de ander, weet zo even niet welke. Hoeveel zou je ervoor willen geven? (Mag ook via pb hoor)

2 likes

Ik kan deze alleen maar aanraden, pas recent gekocht maar had ik echt eerder moeten doen!

Ik heb een slaapzakje van Lodger die je kunt overnemen, maat 50/62. Nooit gedragen. Het is deze slaapzak maar dan in donkerblauw: Producten - Lodger.com

Maat 26, zeer goede staat. Staan voor 30 euro op Vinted, maar mag voor minder weg.

3 likes

Wat een leuke tegels haha. Waar komen die vandaan?

2 likes

Van de lokale tegelwinkel. Ik heb gegoogled op roze hexagon tegels en die laten zien en die hebben ze voor me besteld. Heb geen merk ofzo.

De tegelzetter vond ze heel lelijk volgens mij :joy: Hij heeft tijdens het zetten wel 5 keer gezegd: ‘goh, heeeeel apart. Ik ken echt niemand met róze tegels.’ Ok, boomer

2 likes

Hahaha wat?? Plak die tegels er gewoon op niemand heeft om je mening gevraagd

4 likes

Das lief, ik heb er alleen wel twee nodig (want tweeling) dus doe liever een koop in één keer

1 like

Heb oa Dilling rompers in maat 62-98 en een Engel jasje in 98-104 erop staan. Prijzen zet ik altijd wat hoger vanwege biedingen. Er mag zeker wat af.

Wat vraag je voor de Elektro?

2 likes

Staat op Vinted voor 5, wil het wel voor 4 excl doen

1 like

Ik heb een aantal ‘grotere’ items die ik verkoop, dus alleen met afhalen, wellicht iets voor iemand hier:

Glijbaan

Diaperchamp ONE (ongebruikt)

Stuur bij interesse maar een DM voor locatie en meer info!

Ik kan je geen DM sturen. Maar ik heb interesse in de ballenbak.

1 like

Wat wil je er minimaal voor hebben?

Je kan mijn naam gewoon intypen bij ‘aan’!

Weet ik maar dan krijg ik de melding dat jij geen priveberichten ontvangt als ik op verstuur druk.

1 like

Draagzak Ergobaby Adapt, blauw, cool air.
20 euro, excl. verzendkosten.

6 likes

Ik verkoop de jurk die ik droeg met mijn zwangerschapsshoot! Is van Asos. Staat voor 10 euro op Vinted

3 likes