Hahaha wat?? Plak die tegels er gewoon op niemand heeft om je mening gevraagd
Das lief, ik heb er alleen wel twee nodig (want tweeling) dus doe liever een koop in één keer
Heb oa Dilling rompers in maat 62-98 en een Engel jasje in 98-104 erop staan. Prijzen zet ik altijd wat hoger vanwege biedingen. Er mag zeker wat af.
Wat vraag je voor de Elektro?
Staat op Vinted voor 5, wil het wel voor 4 excl doen
Ik heb een aantal ‘grotere’ items die ik verkoop, dus alleen met afhalen, wellicht iets voor iemand hier:
Glijbaan
Diaperchamp ONE (ongebruikt)
Stuur bij interesse maar een DM voor locatie en meer info!
Ik kan je geen DM sturen. Maar ik heb interesse in de ballenbak.
Wat wil je er minimaal voor hebben?
Je kan mijn naam gewoon intypen bij ‘aan’!
Weet ik maar dan krijg ik de melding dat jij geen priveberichten ontvangt als ik op verstuur druk.
Ik verkoop de jurk die ik droeg met mijn zwangerschapsshoot! Is van Asos. Staat voor 10 euro op Vinted
Ben ik weer, maar ik ben aan het ruimen haha. Alles staat ook op Vinted, ik zal de prijsjes erbij zetten.
3,50
2,00
Disney prinsessen kinderfiets 16 inch. De fiets heeft een handrem en terugtrap rem. Inclusief zijwieltjes, bel, spaak kraaltjes en poppenzitje. De fiets is gebruikt en heeft lichte gebruikssporen maar nog in nette staat. Alleen ophalen in Rotterdam.
Ik heb wel interesse in het eerste item, ik weet alleen even niet hoe dat heet
Om te leren tellen.
Die is helaas al verkocht, sorry!
Heb je de fiets nog en hoe duur is het ?
Yes hij is er nog! Zat te denken aan 75 euro.
Ik heb een 4moms mamaroo elektrische wipper in zeer goede staat te koop. Inclusief new born kussentje. Afhalen in Almere of via Vinted
€40
Toevallig iemand hier die van plan is zijn engel natur jasje re verkopen? Maat 86-92 zoek ik.