Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heeft er iemand nog nieuwe of zgan ledikantlakentjes te koop? Ik kan op Vinted door de bomen het bos niet meer zien dus misschien is hier nog iemand die ze kwijt wil. Hit me up :wave:

Ik heb sowieso 2 gewone witte denk ik en ook 1 met een bies erop. Ik zal ze morgenochtend (straks😅) even opzoeken!

3 likes

Ik heb deze te koop, zijn er 4.

1 like

Dat is fijn! (Sorry @Perzik ik zoek gewone witte of alleen met een bies)

1 like

Ik heb er ook nog 2 of 3, vooral wit, met een groene bies/wat tekst, maar verder wit.

Als je interesse hebt kan ik foto’s maken

1 like

Ik weet niet precies wat je met een bies bedoelt maar die rand is een brede bies aan de bovenkant, de rest is wit.

1 like

Zo’n bies is toch alleen zo’n dun randje? Maar bedankt allemaal ik ben inmiddels voorzien!

1 like

Ik ben opzoek naar een wick wings in omg Noord Holland. Heeft iemand deze toevallig liggen en wilt deze voor een leuk prijsje verkopen ?

Kan ik hier iemand blij mee maken? Eventueel iemand die flesjes wil testen na de geboorte? Wel graag in 1 pakket dus alleen als je belang bij alles hebt. :smile:

De flesjes zijn max 3 keer gebruikt. De dr Brown spenen in het doosje zijn nieuw.

1 like

Ik ben op zoek naar deze grote eenhoorn bed knuffel. Heeft iemand deze te koop? Op vinted helaas ook niet te vinden

Heeft iemand hier interesse om een christ lamsvacht voor een ledikant (120x60) over te nemen? Christ ledikant lamsvacht medicinaal gelooid | Ziloen - Ziloen

1 like

Misschien heeft iemand hier interesse in een mountain buggy duo kinderwagen, die van ons gaat in de verkoop :smile:
Wat mij betreft de beste duo kinderwagen, ik ben nog geen deurpost tegen gekomen waar die niet doorheen past. Zelfs in kruidvat kan je goed door het gangpad navigeren :smile:
Rijdt nog erg lekker. Het rubber van de duwstang is beschadigd dus daar zit wat tape om heen.

Ik verkoop een complete set met 2 kinderwagenbakken, 2 paar easywalker voetenzakken, regenhoes, 2 dooky’s tegen de zon en een reistas voor in het vliegtuig.
Vraagprijs €150

2 likes

Haha, dat is wel echt een graadmeter die iedereen meteen begrijpt!

19 likes

Topding! Echt een aanrader, we hebben m gekocht toen onze 2e zich aandiende. Ik ben nog maar 1 winkel geweest waar we niet goed pasten in het gangpad (beetje louche pakketpunt😅). Kruidvat test was geslaagd igg.

Ik verkoop onze Joolz day3. Voor twee kinderen gebruikt maar nog in goede staat. Veel extra’s erbij. Dacht aan ergens vanaf €200? Mocht iemand hier interesse hebben.

beschrijving

In 2019 gekocht en voor onze twee kinderen gebruikt. Het frame is in sept 2020 door Joolz onder garantie vervangen omdat hij niet goed inklapte. Sindsdien geen problemen mee.

Vooral gebruikt voor wandelen. Slechts sporadisch meegenomen in de auto. Kan zeker nog een paar kinderen mee.

Met:

• Voetenzak, te gebruiken met het zitje. Lekker warm voor in de winter
  • parasol tegen de zon, voor ligbak en zitje te gebruiken
  • alles om van het zitje de ligbak te maken
  • regenhoes van Joolz
  • hoes voor om het matrasje van de ligbak, ook van Joolz

Ophalen in de Meern (Utrecht)

foto’s

1 like

Ik heb hem al (ook tweedehands gekocht twee jaar terig) en nog elke dag mega blij mee! Zeker een aanrader :heart_eyes:

1 like

Ik heb weer wat op Vinted geplaatst, voornamelijk spellen en boeken. Doe gerust een bod, ik heb op Vinted de prijzen bewust ietsje hoger ivm biedingen en bundelkorting. Maar ik kan alles gebruiken :blush:

8 likes

Mijn vinted ook weer aangevuld, spijkerpak is echt een topper al zeg ik het zelf :joy: DM me maar voor een linkje!

3 likes

Die trui met die elleboogstukken erop is ook fantastisch! Waar is die van?

Zara!

1 like