Ben ik weer, maar ik ben aan het ruimen haha. Alles staat ook op Vinted, ik zal de prijsjes erbij zetten.
3,50
2,00
Ben ik weer, maar ik ben aan het ruimen haha. Alles staat ook op Vinted, ik zal de prijsjes erbij zetten.
Disney prinsessen kinderfiets 16 inch. De fiets heeft een handrem en terugtrap rem. Inclusief zijwieltjes, bel, spaak kraaltjes en poppenzitje. De fiets is gebruikt en heeft lichte gebruikssporen maar nog in nette staat. Alleen ophalen in Rotterdam.
Ik heb wel interesse in het eerste item, ik weet alleen even niet hoe dat heet
Om te leren tellen.
Die is helaas al verkocht, sorry!
Heb je de fiets nog en hoe duur is het ?
Yes hij is er nog! Zat te denken aan 75 euro.
Ik heb een 4moms mamaroo elektrische wipper in zeer goede staat te koop. Inclusief new born kussentje. Afhalen in Almere of via Vinted
€40
Toevallig iemand hier die van plan is zijn engel natur jasje re verkopen? Maat 86-92 zoek ik.
Heeft er iemand nog nieuwe of zgan ledikantlakentjes te koop? Ik kan op Vinted door de bomen het bos niet meer zien dus misschien is hier nog iemand die ze kwijt wil. Hit me up ![]()
Ik heb sowieso 2 gewone witte denk ik en ook 1 met een bies erop. Ik zal ze morgenochtend (straks😅) even opzoeken!
Ik heb deze te koop, zijn er 4.
Ik heb er ook nog 2 of 3, vooral wit, met een groene bies/wat tekst, maar verder wit.
Als je interesse hebt kan ik foto’s maken
Ik weet niet precies wat je met een bies bedoelt maar die rand is een brede bies aan de bovenkant, de rest is wit.
Zo’n bies is toch alleen zo’n dun randje? Maar bedankt allemaal ik ben inmiddels voorzien!
Ik ben opzoek naar een wick wings in omg Noord Holland. Heeft iemand deze toevallig liggen en wilt deze voor een leuk prijsje verkopen ?
Kan ik hier iemand blij mee maken? Eventueel iemand die flesjes wil testen na de geboorte? Wel graag in 1 pakket dus alleen als je belang bij alles hebt. ![]()
De flesjes zijn max 3 keer gebruikt. De dr Brown spenen in het doosje zijn nieuw.
Ik ben op zoek naar deze grote eenhoorn bed knuffel. Heeft iemand deze te koop? Op vinted helaas ook niet te vinden
Heeft iemand hier interesse om een christ lamsvacht voor een ledikant (120x60) over te nemen? Christ ledikant lamsvacht medicinaal gelooid | Ziloen - Ziloen
Misschien heeft iemand hier interesse in een mountain buggy duo kinderwagen, die van ons gaat in de verkoop ![]()
Wat mij betreft de beste duo kinderwagen, ik ben nog geen deurpost tegen gekomen waar die niet doorheen past. Zelfs in kruidvat kan je goed door het gangpad navigeren ![]()
Rijdt nog erg lekker. Het rubber van de duwstang is beschadigd dus daar zit wat tape om heen.
Ik verkoop een complete set met 2 kinderwagenbakken, 2 paar easywalker voetenzakken, regenhoes, 2 dooky’s tegen de zon en een reistas voor in het vliegtuig.
Vraagprijs €150