Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Welke maten zijn het? Als het 68 is wil ik graag een linkje :blush:

Vanaf 80! Vergeten erbij te zetten idd.

Mag ik een linkje van je :blush:?

1 like

Ik wil mijn ObiTens+ verkopen, iemand hier die daar geïnteresseerd in is?

1 like

Ik verkoop onze Moonboon (witte standaard, connect motor, witte wieg). Wij hebben hem gebruikt vanaf dat mijn baby 6 weken was tot nu, hij is nu 8 maanden. Hij heeft ons echt gered en het is mijn meest gewaardeerde baby aankoop, haha. Als ik ooit nog een derde baby zou mogen krijgen dan is dit het eerste dat ik weer koop, alleen wij ambiëren geen kort leeftijdsverschil tussen kinderen dus het is ook zonde als die hier eerst jaren staat.

1 like

Je wilt zeker geen onderdelen los verkopen?

Ik heb twee kaartjes over voor de pakjesboot bij het Mariniersmuseum in Rotterdam.

Niet meer beschikbaar!

2 likes

Klopt, liever niet inderdaad! Sorry!

Snap ik hoor! Mocht je toch nog alleen van de motor af willen, laat het me weten haha!

Mocht iemand anders zijn sleepytroll/rockit/wiegapparaat verkopen; houd ik mij aanbevolen.

Ik heb je een berichtje gestuurd! :blush:

2 likes

Ik begrijp niet goed of dit nu de prijs is die je ervoor wilt of dat dit de prijs is als je zelf kaartjes koopt?

1 like

Niet meer van toepassing, ben ze al.kwijt.

1 like

Ik heb hier misschien wel interesse in (heb een tweeling), waar woon je ongeveer??

1 like

Omgeving Schiphol. Ik kan het ook mee geven aan mijn schoonouders of ouders en dan komt het terecht in Zeeland of Zuid-Limburg.

Oh top, mijn schoonzus woont in Amsterdam dus dan kunnen we het wel een keertje ophalen. Ik stuur je een DM!

2 likes

Ik verkoop ook deze KiddyMoon Model ST-003 montessori leertoren van hout. Plankje kan op 3 hoogtes. Hij komt van Amazon, daar kan je ook nog meer afmetingen vinden. Gebruikt maar goed voor nog een ronde.

Ik heb eventueel meer foto’s!

Edit: kan uit elkaar maar wel flink pakket. Ophalen in de Meern (Utrecht)

Ik heb een grijze Bugaboo Cameleon 2 die ik wegdoe tegen een aannemelijk bod. Het is een combiwagen (dus met reiswieg en buggy) en er zit ook een bijbehorende grijze voetenzak en grijze luiertas bij. Hij komt uit 2018 maar ziet er nog redelijk goed uit. Laat maar weten als je interesse hebt, dan stuur ik meer foto’s.

1 like

Ik ben mijn Vinted weer aan het updaten, onder andere wat nog hele mooie rompers van Lodger en Hema (zowel korte als lange mouw). Maat 50-62!

Ook heb ik de fijnste slaapzak nog nieuw met kaartje. Ik kom hem helaas net tegen in de kast en onze baby is er zo goed als uit gegroeid.:sweat_smile:

3 likes

Welke maten zijn de spullen?

Heb je een linkje?

2 likes