Haha, dat is wel echt een graadmeter die iedereen meteen begrijpt!
Topding! Echt een aanrader, we hebben m gekocht toen onze 2e zich aandiende. Ik ben nog maar 1 winkel geweest waar we niet goed pasten in het gangpad (beetje louche pakketpunt😅). Kruidvat test was geslaagd igg.
Ik verkoop onze Joolz day3. Voor twee kinderen gebruikt maar nog in goede staat. Veel extra’s erbij. Dacht aan ergens vanaf €200? Mocht iemand hier interesse hebben.
beschrijving
In 2019 gekocht en voor onze twee kinderen gebruikt. Het frame is in sept 2020 door Joolz onder garantie vervangen omdat hij niet goed inklapte. Sindsdien geen problemen mee.
Vooral gebruikt voor wandelen. Slechts sporadisch meegenomen in de auto. Kan zeker nog een paar kinderen mee.
Met:
- Voetenzak, te gebruiken met het zitje. Lekker warm voor in de winter
- parasol tegen de zon, voor ligbak en zitje te gebruiken
- alles om van het zitje de ligbak te maken
- regenhoes van Joolz
- hoes voor om het matrasje van de ligbak, ook van Joolz
Ophalen in de Meern (Utrecht)
Ik heb hem al (ook tweedehands gekocht twee jaar terig) en nog elke dag mega blij mee! Zeker een aanrader ![]()
Ik heb weer wat op Vinted geplaatst, voornamelijk spellen en boeken. Doe gerust een bod, ik heb op Vinted de prijzen bewust ietsje hoger ivm biedingen en bundelkorting. Maar ik kan alles gebruiken ![]()
Mijn vinted ook weer aangevuld, spijkerpak is echt een topper al zeg ik het zelf
DM me maar voor een linkje!
Die trui met die elleboogstukken erop is ook fantastisch! Waar is die van?
Zara!
Welke maten zijn het? Als het 68 is wil ik graag een linkje ![]()
Vanaf 80! Vergeten erbij te zetten idd.
Mag ik een linkje van je
?
Ik verkoop onze Moonboon (witte standaard, connect motor, witte wieg). Wij hebben hem gebruikt vanaf dat mijn baby 6 weken was tot nu, hij is nu 8 maanden. Hij heeft ons echt gered en het is mijn meest gewaardeerde baby aankoop, haha. Als ik ooit nog een derde baby zou mogen krijgen dan is dit het eerste dat ik weer koop, alleen wij ambiëren geen kort leeftijdsverschil tussen kinderen dus het is ook zonde als die hier eerst jaren staat.
Je wilt zeker geen onderdelen los verkopen?
Ik heb twee kaartjes over voor de pakjesboot bij het Mariniersmuseum in Rotterdam.
Niet meer beschikbaar!
Klopt, liever niet inderdaad! Sorry!
Snap ik hoor! Mocht je toch nog alleen van de motor af willen, laat het me weten haha!
—
Mocht iemand anders zijn sleepytroll/rockit/wiegapparaat verkopen; houd ik mij aanbevolen.
Ik heb je een berichtje gestuurd! ![]()
Ik begrijp niet goed of dit nu de prijs is die je ervoor wilt of dat dit de prijs is als je zelf kaartjes koopt?
Niet meer van toepassing, ben ze al.kwijt.