Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik verkoop de Kid-sit inclusief ophaalelastiek en loopie (extra hendeltje om aan vast te houden).

Erg graag gebruikt! Maar niet meer nodig.

Via Vinted te koop

Ik heb hier misschien wel interesse in (heb een tweeling), waar woon je ongeveer??

1 like

Omgeving Schiphol. Ik kan het ook mee geven aan mijn schoonouders of ouders en dan komt het terecht in Zeeland of Zuid-Limburg.

Oh top, mijn schoonzus woont in Amsterdam dus dan kunnen we het wel een keertje ophalen. Ik stuur je een DM!

1 like

Ik verkoop ook deze KiddyMoon Model ST-003 montessori leertoren van hout. Plankje kan op 3 hoogtes. Hij komt van Amazon, daar kan je ook nog meer afmetingen vinden. Gebruikt maar goed voor nog een ronde.

Ik heb eventueel meer foto’s!

Edit: kan uit elkaar maar wel flink pakket. Ophalen in de Meern (Utrecht)

Ik heb een grijze Bugaboo Cameleon 2 die ik wegdoe tegen een aannemelijk bod. Het is een combiwagen (dus met reiswieg en buggy) en er zit ook een bijbehorende grijze voetenzak en grijze luiertas bij. Hij komt uit 2018 maar ziet er nog redelijk goed uit. Laat maar weten als je interesse hebt, dan stuur ik meer foto’s.

Ik ben mijn Vinted weer aan het updaten, onder andere wat nog hele mooie rompers van Lodger en Hema (zowel korte als lange mouw). Maat 50-62!

Ook heb ik de fijnste slaapzak nog nieuw met kaartje. Ik kom hem helaas net tegen in de kast en onze baby is er zo goed als uit gegroeid.:sweat_smile:

3 likes

Welke maten zijn de spullen?

Heb je een linkje?

2 likes

Vinted

@Catherine 50 tot 62! De komende weken komt er elke keer wel 62 bij denk ik.

1 like

Iemand interesse in jongenskledig maat 56/62? Ben m’n Vinted aan het updaten

yes!

1 like

Vinted
Komt nog meer aan, had even geen zin om meer foto’s te maken :smiling_face_with_tear:

Wat lastig hier waarschijnlijk zulke grote voorwerpen, maar in een poging wat geld bij elkaar te halen voor de feestdagen en kerstvakantie doe ik toch een poging. Ophalen in Noord-Holland, stuur me een PB voor meer info en/of foto’s. :blush:

Driewieler van Kettler, met of zonder duwstang te gebruiken. Zo goed als nieuw, cadeau gekregen toen mijn kind al zonder zijwieltjes kon fietsen :smiling_face_with_tear:. Dus alleen een paar keer in de tuin gebruikt in de zomer.

IKEA POÄNG. Ook zo goed als nieuw, (cadeau gekregen van hetzelfde familielid, wist niet dat we al een soortgelijke kinderstoel hebben).

Ik verkoop onze Najell Sleepcarrier X in onderstaande kleur. Ik kan straks ook nog even eigen foto’s maken maar hij zit as we speak in de wasmachine. Ik vraag er €100 voor.