@Catherine 50 tot 62! De komende weken komt er elke keer wel 62 bij denk ik.
Iemand interesse in jongenskledig maat 56/62? Ben m’n Vinted aan het updaten
yes!
Wat lastig hier waarschijnlijk zulke grote voorwerpen, maar in een poging wat geld bij elkaar te halen voor de feestdagen en kerstvakantie doe ik toch een poging. Ophalen in Noord-Holland, stuur me een PB voor meer info en/of foto’s. ![]()
Driewieler van Kettler, met of zonder duwstang te gebruiken. Zo goed als nieuw, cadeau gekregen toen mijn kind al zonder zijwieltjes kon fietsen
. Dus alleen een paar keer in de tuin gebruikt in de zomer.
IKEA POÄNG. Ook zo goed als nieuw, (cadeau gekregen van hetzelfde familielid, wist niet dat we al een soortgelijke kinderstoel hebben).
Geen interesse maar deze slaapzak is met een newborn zooo fijn!
Ik heb items op vinted gezet. Kledingpakket meisjes maat 74/80. Twee slaapzakken 68-80.
Verder babykleding voor jongens. Maat 56, 62, 68, 74.
Ik heb te koop:
- babybrezza formula pro advance
- stokke Newborn set (grijs), babyset (blauwgrijs) en tray(grijs)
- lamsvacht 70x140 voor op het matrasje (maakt het bedje lekker warm)
Mocht iemand interesse hebben stuur maar een dm.
Heb je een foto’tje? Heb misschien wel interesse.
Ik heb laatst deze sokken/sloffen gekocht van Ewers. Ondanks de autoprint moet mijn kind er niks van weten 🫠. Maat 21-22. Dus misschien kan ik hier iemand er blij mee maken
Voor komende zondag (10.30 uur) heb ik kaartjes voor één volwassene en één volwassene met kind op schoot (Cinemini bij EYE in Amsterdam Noord). Wij kunnen niet, wil iemand ze (kosteloos) overnemen? Het zijn e-tickets.
Jaaa leuk! Kan je ze via pb sturen?
Iemand die nog een Moonie knuffel verkoopt?
We hebben er 1 maar sinds we deze aanhebben heeft onze dochter geen last meer van verlatingsangst. Ik vind ze nieuw veel te duur. En het gaat me vooral om de binnenkant zodat weer altijd 1 hebben opgeladen.
Ze gaan veel te snel leeg.
Ik heb er laatst een met flinke korting gekocht bij Notino
Ik verkoop deze ongedragen laarsjes van de Nelson, maat 26. Helaas had onze dochter te brede kuiten. Nieuwprijs 70, staan op Vinted voor 45.
Heb de kast van mijn tweeling opgeruimd en alles wat te klein is op Vinted gezet, veel maat 50/56! (
Ik verkoop dit Puky loopfietsje. Hij is niet vaak gebruikt en als er op gereden werd dan was het binnen. Doe een bod en hij is van jou. Op te halen in Groningen.
Mocht je nou deze maand financieel struggelen maar je kindje wel heel blij kunnen maken met dit fietsje, laat het dan alsjeblieft via een pb weten.
Mensen, dit fietsje/vierwieler is echt geweldig. Bij twijfel: doen!
Was bij ons ook een groot succes inderdaad!