Verkoop- en weggeeftopic zw/k

WEG

Tegen verzendkosten een aantal slaapzakken. 3 Inbakerslaapzakken maat 50 tm 62, 1 inbaker slaapzak maat 62 /68 en en 1 gewone slaapzak (tot 68 geloof ik, maar die kan je wel inkorten). Liefste in 1 keer verzenden. De puckababys zijn de oudere, niet zo mooie designs, maar ze werken nog prima!

1 like

Gratis

3 fijne basic zwangerschapstops. Maat m en l. H&m en anna field.

Ik verkoop ook nog 3 zwangerschapsbroeken. Ze staan ook op vinted, 10 euro per stuk of alledrie voor 25 euro. De broeken zijn maat L. De laatste is een before & after broek, die je dus ook na je zwangerschap nou kan dragen.

Mocht je meer fotos willen, laat het dan even weten via een pb. Ik verkoop ook nog meer zwangerschapskleding via vinted, mocht je interesse hebben let me know.

2 likes

Oh heb je ze nog? Ik zou er erg blij mee zijn!

Yes. Stuur je mij een pb?

Heeft iemand rompers in maat 98/104 te koop toevallig?

Ik heb er wel, stuur me even een dm

3 likes

Ik heb een commode (vintage, hout, blauw geverfd) en een wandplank van studio zoethout gratis af te halen omgeving Arnhem/Nijmegen. Mocht iemand interesse hebben en foto’s willen hebben stuur maar een dm.

Ik heb ook nog een stokke baby en kinderset met tray (grijs/blauw) (50 euro) ter overname.

1 like

Ik heb een Ding schommelstoel te koop, kind heeft er 3 keer in gelegen maar vond het helemaal niets. Zo goed als nieuw dus. Het is deze:

Ik dacht aan €40

2 likes

Iemand interesse in een Polini kids vintage gouden ledikant?

2 likes

alles weg

3 likes

Gereserveerd

Ik weet dat er op dit forum niet altijd even positief geschreven is over de Veloretti Tricycle, maar wil 'm toch hier aanbieden want mijn kinderen hebben er enorm veel lol van gehad.

Wat wel belangrijk is, is dat ze pas vanaf 1.5 a 2 jaar op de driewieler kunnen. Als loopfiets gebruikten ze 'm bij ons vanaf ongeveer 2.5 jaar.

Zoals gezegd is de fiets als loopfiets heel veel gebruikt en zitten er wel gebruikssporen op. Maar hij ziet er zeker nog netjes uit. Heb 'm nog even afgesopt en de banden opgepompt.

Ophalen in Rotterdam. Vraagprijs: €40,-

4 likes

Edit: Smartmax dieren zijn al verkocht

1 like

Als ze echt in de weg staan: op Vinted raak je de dichte luiers ook snel kwijt, zeker de Pampers!

1 like

Ja interesse via Vinted!

1 like

Ik heb twee paar babyschoentjes die wel wat slijtagesporen hebben en daardoor voor een klein prijsje weg mogen. €15 per paar. Wellicht nog leuk voor naar de opvang.

Nike. Maat 21. Vooral wat vlekken op de swoosh (zo heet dat teken toch? :joy:).

Donsje Amsterdam. Vooral slijtage aan de voorkant en de oortjes zijn wat pluiziger dan in nieuwstaat. Maat 24-30 maanden. Volgens de maattabel van Donsje maat 21.

3 likes

Ik verkoop dit babynestje van Mama Loes (kan aan 2 kanten gebruikt worden, bruin of met paddenstoeltjes, nestje kan ook in de wasmachine, weinig gebruikt dus nog hele goede staat)

Alleen ophalen in regio midden NL. Hoef er echt niet veel voor te hebben, doe een goed bod als je interesse hebt.

2 likes

Heeft iemand toevallig dat leuke spijkerjurkje met zwanen van konges slojd te koop in maat 98 of 104?

1 like

Ik heb mijn vinted account aangevuld:
Uniseks t/m 62/68, meisjes t/m 92 en jongens t/m 62/68. Stuur gerust een berichtje :slight_smile:

In ben door de boekenkast gegaan en er kan een hoop weg. Misschien wil iemand hier er iets van hebben? Hoef er alleen de verzendkosten voor. Ik kan het ook op vinted zetten. Dan betaal je maar 1 euro omdat de verzendkosten nog gratis zijn voor boeken.

Edit: boeken die al weg zijn

Hoi hoi wat fijn
Je bent de liefste mama
Dikkie dik
De dierentuin van Roos
Bobbi gaat naar school
Welterusten lieve bobbi
De leukste versjes
Helden in de groentetuin
Al mijn later is met jou
Bobbi op het potje
Cars & trucks and things that go