Heb je Dikkie Dik en de twee wimmelbuchen nog? Die zou ik wel graag van je over willen nemen!
Heb weer nieuwe dingen op mijn Vinted gezet. Zowel jongens als meisjes, maat 74 tot 110. Zara, Next, Mini Rodini, Bergstein laarsjes. Ook veel baggy broekjes en een sneeuwpak en sneeuwbroek.
Ik zoek vrij specifieke bobbi boekjes. De herfst en winter in de karton versie. Bobbi en de baby en Bobbi dag speentje. Maar wat een geld vragen mensen ervoor op vinted, niet normaal. Als iemand ze heeel toevallig heeft en wil verkopen voor een schappelijke prijs dan houd ik me aanbevolen!
Ik heb geloof ik alleen dag speentje. Daarnaast heel veel andere bobbi’s. Stuur maar een dm als je hem wil.
Ik heb Bobbi winter van karton.
Wel enigszins belezen, maar geen scheuren en stift bijv.
Stuur me maar een PM als je interesse hebt. Ik kan wel foto’s maken. Je mag m voor de verzendkosten van me hebben. Kan ook via Vinted als dat goedkoper is.
Ik heb ‘Herfst’ maar helaas niet in karton maar in groot formaat met dun papier.
Het lukt even niet goed pb’s te sturen via de app dus dat probeer ik vanavond nog op de laptop, maar graag @Nivealover @Kaasvlinder en @Keroppi ook fijn, maar ik heb ze dan alle 3 in karton dus eentje in papier werkt niet zo goed in mn hoofd
voor die kijk ik nog even verder

Heeft iemand deze toevallig te koop? ![]()
Mijn dochter is hier bijna klaar mee, dus als je niet nu meteen wat zoekt kan je hem overnemen
Nee, wil ‘m voor z’n verjaardag in juni dus heb nog even!
@Nivealover bleek ook bobbi in de winter te hebben, dus ik heb ze van haar overgenomen, bedankt iig voor je aanbod!
O super! Dat scheelt idd verzendkosten. Helemaal goed.
Ik heb op Vinted net kleding te koop gezet. Dilling rompers in maat 92, broekjes van O.a. Hema en next in 86/92 en nieuwe sneakers van bisgaard in maat 24 (blauw). Dm voor de link ![]()
Oh ja en het leukste broekje ever van Spicy dugong in maat 86/92. Ik laat een traantje dat deze komende zomer niet meer past.
Ik wil wel een linkje! Maar kan je niet dm’en of zie nu even niet hoe ![]()
Ik verkoop deze schoenen in maat 23 voor €15. 1 keer gedragen. Achteraf niet zo handig om in de zomer schoenen voor in de winter te kopen met die snel groeiende voeten.
Ohhh mag ik een linkje? ![]()
Ik wil ook wel een linkje!
Verkoopt hier toevallig iemand het boek Coco kan het, liefste prentenboek uitvoering (dus niet karton) in prima staat tegen schappelijke prijs?
Vinted heeft (of het is afgelopen nu) gratis verzenden op boeken.