Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ben 100% voor spullen een tweede leven geven maar steun een lokale boekhandel en een Nederlandse auteur/ illustrator en koop dit boek nieuw als het even kan. Het is echt leuk vanaf 1 jaar tot zeker 7 dus je doet er echt lang mee.

5 likes

Niet wat je vraagt (want mentaal nog niet aan toe om Coco weg te doen :wink: ). Maar ik heb wel een leuk Coco tel- en zoekboek in goede staat liggen. Is met van die dikke kartonnen pagina’s.

3 likes

Die hebben we momenteel van de bieb maar wordt ze niet zo enthousiast van helaas. Kon de gewone coco bij de bieb niet vinden, daar heeft ze het altijd over namelijk.

3 likes

Je kunt bij de bieb vaak ook boeken reserveren!

3 likes

Ja klopt, dat doe ik heel vaak. Echt ideaal!

1 like

Ja he! De bekendere of nieuwe titels kom je anders echt moeilijk tegen.

Ja en sowieso staan bij de peuter en kleuterboeken vaak de boeken door elkaar.

Maar doe het ook regelmatig met kookboeken, haakboeken etc. Dan hoef ik niet met mn kind erbij te gaan zoeken haha

3 likes

Ik ben op zoek naar een microstep mini voor mijn zoontje. Mocht iemand hem willen verkopen (en willen verzenden, hoor ik het graag!

Iemand hier interesse in klei (nieuw), doe maar een bod. Kan ook via vinted.

1 like

Jarige Job heeft ook weer de cadeau actie!
Kan je het opsturen met een gratis label

17 likes

Ga ik dat doen, goed idee!

1 like

Ik heb mijn vinted weer aangevuld! Van maatje 50 tot 92, jongens kleding (sommige items zijn in mijn ogen ook leuk voor een meisje haha) en een voetenzak voor buggy.

Vorige keer dat ik het hier deelde was het een succes voor m’n verkopen, vandaar weer mn update haha! DM voor vinted linkje :two_hearts:

5 likes

Ik zoek het onderstaande broekje van Mini Rodini in maat 104/110. Mocht iemand deze hebben en willen verkopen hoor ik het graag!

Ik heb even opgeruimd, en doe weg tegen verzendkosten:

• Haakaa electrische baby nagelvijl (gebruikt, maar nieuwe navullingen te kopen)
  • Izipizi baby zonnebril donkerblauw
  • QEY moedermelk bewaarzakjes 30? stuks
  • Babymoov flessenwarmer (ook in de auto te gebruiken)

Bij interesse stuur maar berichtje.

Edit: En een Haakaa (gebruikt)

4 likes

Hee! Wat lief, ik heb wel interesse maar kan je geen prive berichtje sturen.

1 like

Zoek je hem nog? Wij hebben hem dubbel. :relaxed:

Ik heb hem inmiddels! Toch bedankt.

1 like

Ik heb m’n Vinted weer aangevuld met lente-items. Merken als Sproet & sprout, Petit Bateau, Arket Lil’Atelier & Mini Rodini. Maten lopen uiteen, maar veel 86, 92 en ook wat 80.

Ik geloof dat ik de link niet openbaar mag delen, dus je kunt me dm’en.

4 likes

Ik heb 15 rompers van Dilling die ik later vandaag op Vinted ga zetten. Korte mouwen, lange mouwen, wol en wol/zijde. Ik geloof allemaal maat 98. En heb ook een aantal leggings maat 86/92.

Als mensen interesse hebben stuur maar een dm.

2 likes

Nog iemand die jongenskleding te koop gaat zetten in maat 74? Zo ja slide maar in mn dm

1 like