Verkoop- en weggeeftopic zw/k

2 broekjes van Bess (bes*s), nieuw met kaartje er nog aan (€16,99). Op de groei gekocht, helaas al te klein. Maat 80. Die met hartjes valt iets langer dan die met streepjes.
Ik dacht aan 8,50 per broekje? Of doe een leuk bod…

Heeft iemand toevallig zo’n soort jas te koop in XL? Mag ook beige zijn :smiley:

Heeft er iemand in regio utrecht een gratis maxicosi nodig? Hij is in prima staat, wat ouder model, geen ongelukken mee gebeurd uiteraard en inclusief voetenzak en newborninzet.

3 likes

Ik heb nog een stuk of 14 ongebruikte flesjes voor gekolfde melk staan. Heeft iemand hier interesse in?

1 like

Misschien naar Oekraïne!

3 likes

Verkocht :raising_hand_woman:t3:

4 likes

Slofjes lodger maat 6-12 maanden, gebruikt maar in prima staat! €5,-

Slofjes prenatal, one size. Nooit gebruikt. €3,-

Kan ook via vinted.

Edit : lodger slofjes verkocht

Ik wil de Lodger slofjes wel van je overnemen. Ik stuur je een bericht!

1 like

Iemand korte broeken in de aanbieding? Voor een smal meisje, die nu richting maat 98 gaat. Liefste met zo’n elastiek met knoopjes in de taille.

2 likes

Verkoopt iemand misschien een bundeltje Newborn unisex kleding voor een leuke prijs?

1 like

Ik heb nog wel een en ander. Ik stuur je DM met wat foto’s

1 like

Ik heb evt ook nog wel wat, heb je nog specifiek dingetjes die je wil of leuk vind? Mag ook via DM. Ik moet alles later nog op Vinted zetten maar heb geen printer en ga over 5 weken pas weer werken

Ik ben de kasten aan het opruimen.
Vinted komt langzaam wat vol weer.
Sta altijd open voor bieden

Vinted

jeanineprinssen - profiel lid - Vinted

1 like

Ik heb ook weer wat opgeruimd.
Veel slaapzakken en verder kleding van Zara maat 92/98. zebraplant - profiel lid - Vinted

2 likes

Zijn jullie nou veel tijd kwijt aan Vinted en gaat het altijd goed met geld krijgen?

Wil ook heel wat kleding van m’n zoontje (vanaf 0 jaar tm 4 jaar) en van de baby gaan verkopen. Maar twijfel of vinted veel stress oplevert of niet.

2 likes

Ik vind het heel erg meevallen. Je bent het meest kwijt aan foto’s maken en het erop zetten. Verkopen gaat bij mij altijd vrij vlot en heb nooit problemen gehad, je krijgt je geld zodra de persoon het heeft ontvangen.

2 likes

Nee gaat prima hier. Foto’s maken, advertentie erop gooien en klaar. Verzenden is ook makkelijk: je krijgt het label in je mail en moet het printen of scannen in de winkel waar je het verzendt. Ik vind het fijner werken dan marktplaats. En ik heb altijd netjes mn geld gekregen.

3 likes

Het is een autostoel categorie 0, dus tot 13 kg of 80 cm (geloof
ik zo uit mijn hoofd).

2 likes

Nee ik vind het niet veel stress opleveren, alleen het uitprinten van de labels en de pakjes inpakken vaak een gedoe als je veel verkocht hebt.

En ik gebruik alles wat ik verdien ook weer om dingen te kopen op vinted want het uitbetalen duurt sinds kort echt heel lang vind ik.

1 like

Ik heb gister en vandaag mn vrije tijd maar vooral mn nek en goede humeur gegeven aan dingen op Vinted zetten. Kanonnen wat een werk!
Voor meisjes; maat 50-80
Jongens; maat 50-68
Prijzen 1 tot 5 eu
Maak-me-los! :space_invader:

3 likes