Hier het tegengeluid, ik vind het best veel werk voor een paar euro. Heb geen zin om voor 3 euro een pakketje in te pakken, labels uit te printen, naar een postkantoor in weet ik waar te gaan en dan nog te wachten op geld of gedoe.
Ik zet alleen een paar echt duurdere dingen erop, en de rest gaat naar vriendinnen of stichtingen voor babyspullen.
Dankje voor je eerlijkheid want ik heb daar ook geen zin in voor zulke relatieve kleine bedragen. Wil alleen pakketten verkopen als ik het doe.
Ja! Ik ben geïnteresseerd! Ik stuur je pm.
Ik heb al mijn dochters kleding (de mooiste stukken) altijd in grote pakketten verkocht via marktplaats. Met bijv maat 92/98/104 ofzo in 1 pakket. Ik vind het ook de moeite niet om per tshirt een advertentie te maken en inpakken etc.
Zelfde met kopen via vinted, als ik een leuk kledingstuk zie voor €2 moet je nog €2,50-3,00 verzending erbij en €1 service kosten en het op gaan halen ergens. Toch geen zin in?
Is er iemand die deze knuffel heeft en hem wil verkopen? Mijn zoon vindt deze knuffel geweldig, maar we hebben hem via-via cadeau gehad en ik kan hem nergens vinden . De knuffel heeft al twee keer perongeluk op de opvang gelogeerd en ik gok dat dit op een dag grote problemen gaat geven (mijn baby is 8 maandejn dus gelukkig nu nog iets te weinig besef)
Heb je iets van een naam of merk van de knuffel? Op marktplaats worden knuffels verkocht, is volgens mij een hele handel haha. Wie weet vindt je deze er ook tussen.
Merkje is Evora en na wat zoekwerk is dat van Kruidvat. Heb eentje gevonden op Marktplaats, maar die vraagt er 25 euro voor. Waarschijnlijk omdat ie weet dat er handel is in knuffels voor wanhopige moeders met verdrietige kinderen haha.
Deze vraagt er €7 voor!
In mijn kont zitten korreltjes
Yes ik heb deze verkoper een berichtje gestuurd! Op hoop van zegennnnnnnnnn
Met de komst van tussenhoogslaper wordt het tijd afscheid te nemen van ons Stokke Home bedje. Heerlijk stevig bedje, groter dan standaard ledikantje (ben er nogal eens bij gekropen).
Vanaf baby tot ca 5 jaar te gebruiken, matras kan op twee hoogtes en zijkant kan gedemonteerd worden. Officieel Stokke matrasje mag er ook bij, hoes daarvan wel een scheur bij rits. Wat kleine knaagafdrukjes op een van de zijkanten en een hoofdeinde heeft wat speen-sla schaden gelopen. Maar zo met likje verf weer te fatsoeneren : )
Stuur maar pb bij interesse, op te halen in Amsterdam.
Verkocht
Ik PB je!
Okee, ik heb weer wat zwangerschapskleding online gezet. Met oog op de lente/zomer wat meer zomerse items.
Te bekijken/kopen via mijn Vinted profiel
Samenvatting
Ohja… ik haat strijken
Deze broek (maat S maar kan ook zeker bij M)wil je hebben voor warme dagen! Zit heerlijk luchtig en heeft GEEN band omdat hij onder je buik zit
Zwart kort jeans jasje maat S van Supermom. Valt/sluit boven je buik.
Twee rokken van Noppies is maat S en XS. Zachte soepele stof. Zowel boven als onder je buik te dragen. Beetje kokerrok-model maar niet zo strak
Set van korte broeken, maat S/M. Op Vinted staat meer info maar bij het foto’s maken waardoor niet alles er individueel op staat. Zwarte jeansshort valt best heel kort.
Nogmaals Vinted-profiel: