Vallen ze ook echt als maat 74? Ik zit eigenlijk in maat 80/86 maar vind vooral die roze zo enorm leuk
VERKOCHT
Heeft iemand interesse in een Obitens +?
Ik heb hem 1x geopend om te kijken hoe het werkt, zodat we niet zouden klungelen tijdens de bevalling. Maar ik heb hem uiteindelijk niet gebruikt. Ik wilde door niets en niemand aangeraakt worden tijdens de pijn van de bevalling, dus wees direct m’n man’s idee af om hem te gebruiken moment supreme.
Ik zat zelf aan €35 te denken, ex verzenden. Ophalen mag ook.
Ik heb wel interesse! Ik stuur je een pb
Ik heb nog een lief zomerjasje in maat 80 te koop. Weinig gedragen en ziet er nog heel goed uit. Er zit ook nog een capuchon bij die met drukknoopjes te bevestigen is.
Ik kan je niet pb’en maar mag ik een link? Thanks
Heb je op de goede gereageerd? Ik weet namelijk niet zo goed waar je een link van wilt haha
Hee, leuke dingen! Mag ik een link naar je vinted? Volgens mij kan ik je geen pb sturen?
€5 excl verzendkosten? Bedoel voor alle 3 dan samen.
Ik doe je even een dm.
Edit: toch niet… dat lukt niet
Wat zou je er graag voor willen hebben?
€10 excl verzenden?
Wij verkopen onze Thule Yepp mini inclusief windscherm. Hij heeft gebruikssporen en een van de klikgespen is afgebroken (zie laatste foto). Er zijn nieuwe bandjes inclusief gesp te krijgen. Wij willen hier graag €25,- voor.
Heb je een vinted link?
En zo nee, hoeveel wil je voor die witte trui met klein logo en die gekleurde?
Ja heb wel een account maar gebruik het niet >.< vind zo ingewikkeld hahah.
Samen €5 excl?
Ik heb je een dm gestuurd!
Iemand die toevallig de Paco boekjes verkoopt?
Helaas valt deze vrij klein daarom doe ik em weg.
Valt eerder als een maat 80.
Er mist helaas een drukknoopje aan de bovenkant maar dat valt niet heel erg op als het truitje aan is.
Mag weg voor 10 euro.