@Yzile verkocht jij nou laatst een kolfbeha of heb ik dat verkeerd onthouden?
Ja klopt had het in borstvoedingstopic gezet!
Ah daar had ik niet gekeken. Ik heb wel interesse, heb je hem nog? En tot welke maat past hij ongeveer denk je? En wat wil je ervoor?
Heb helaas geen kinderen die erin passen maar wat een leuke broekjes zeg!
Ik wil mijn kolf spullen verkopen. Het gaat om een spectra s1 + spectra s9 + freemie cups (kun je aan de kolf koppelen en dan handsfree kolven). En eventueel ook nog 2 flessenwarmers + van die gel pads die je kan verwarmen of koelen voor op je borsten + een inzet voor in je voedingsbeha zodat je ook handsfree kan kolven als je een gewone kolfset met flesjes gebruikt.
Spectra s1 + freemie cups zijn 3 maanden gebruikt. De spectra s9 maar een paar weken. De spectra s1 kun je zelf het tempo en de kracht los van elkaar instellen. En zowel de s1 als de s9 zijn oplaadbaar, dus je hoeft niet altijd naast een stopcontact te zitten.
Ik zit te denken aan 150 euro voor alles samen. Ik kan dit weekend wel foto’s maken mocht iemand hier interesse hebben!
-verkocht!-
Hergebruiken jullie dozen van bv zalando om je spullen voor het verkoop van Vinted te versturen? Of andere handige tips? Ja deze boomer gaat een poging wagen op Vinted.
Jazeker! Vooral de wat kleinere doosjes van internetbestellingen bewaar ik. Voor die paar euro waar je een item voor verkoopt kun je niet ook nog eens soeciale doosjes van postNL ofzo kopen.
Dit is onze trapkast. Ik bewaar elke doos in een handig formaat en van dat beschermingsspul. M’n vriend wordt helemaal gek ervan omdat die trapkast elke keer een enorme bende is.
Haha nu gaat alles bij ons eigenlijk meteen de papier container in. Even wat verzamelen en dan verkopen.
@Solsikke yes zodra er wat opstaat zal ik het even vermelden. Baby is uit maat 56 gegroeid (meisje) dus dat volgt sowieso. En heel veel kleding van m’n zoontje (vanaf 0 tot 5 jaar) wat ik nooit heb uitgeruimd.
Yes idd elk enigszins handig doosje wordt hier bewaard. Ook tot grote ergernis van mijn vriend maarja, hij mag ook blij zijn dat ik degene ben die onze babyzooi verkoopt en niet hij hoor
Tipje, ik heb er van mijn webshop thuis een paar liggen voor privé dingen die ik verkoop zoals op Vinted. Vind het ideaal want neemt ook geen ruimte in.
Meyco ledikantdeken knots offwhite. De deken is 100x150cm. TOG is 2.0. Hij is wasbaar en de samenstelling is voorzijde 100% katoen en de achterzijde is 80% katoen en 20% polyester. Wij hebben de deken amper gebruikt maar wel 1x gewassen. Hij is nog in zeer goede staat.
€40,-
Shoesme babyschoentjes met flexibele zool. Geschikt als eerste loopschoentjes. Maat 20 en echt leer. Schoentjes zijn amper gedragen en nog in zeer goede staat.
€45,-
Zomer slaapzak Hema. Zo dun als een hydrofiele doek. Maat 86/104. Weinig gedragen en gewassen.
€10,-
Zomer slaapzak Hema. Iets dikkere dan die hierboven. Gemaakt van katoen. Maat 86/104. Weinig gedragen en gewassen.
€10,-
Hema winterslaapzak met afritsbare mouwen. Maat 86/104. Zeer weinig gedragen, wel gewassen.
€15,-
Alles komt uit een rookvrij huis en geen huisdieren! Ik kan het opsturen maar het kan ook opgehaald worden in Rotterdam.
Zara legging met groen witte print in maat 86. Legging is gewassen en gedragen maar nog netjes.
€5,-
Hema jurkje met ruffles en stippenprint maat 80. Amper gedragen, wel gewassen. Nog in zeer nette staat.
€5,-
Alles komt uit een rookvrij huis en zonder huisdieren.
Haba Kullerbu knikkerbaan, geschikt voor kinderen vanaf 2.
Baan 1 Kronkelingen
Baan 2 Getallen en kleurenrally
Uitbreidingsset zuilen om beide banen te kunnen verbinden.
Ik verkoop alles in 1x voor €70, ophalen in regio Arnhem of Apeldoorn. Verzenden wordt lastig maar als je interesse hebt en verder weg woont, laat het me dan even weten, wegbrengen is vaak ook geen probleem!
Oeh ik heb misschien wel interesse! M’n ouders zoeken. Of een cadeau voor de 2e verjaardag van m’n dochter. Ze wonen in Ede dus ophalen is denk ik geen probleem. Ik vraag even na of zij dit eventueel een leuk cadeau vinden of dat ze al iets hebben gekocht
Top! Laat het maar weten!
JOEE, ik ben wel geïnteresseerd in het Zara setje + blouse!
Ze hebben net gisteren iets gekocht hoor ik net, dus ik laat hem aan me voorbij gaan.
Heeft er iemand belang bij een (bijna compleet) kraampakket? Het zijn 2 samengevoegde pakketten dus bepaalde dingen zijn dubbel. Ik heb zelf alleen maar het kraamverband en de alcohol + watjes gebruikt.
Ik kan vanavond wel even een foto maken met de inhoud ervan als iemand interesse heeft.
Het kan opgehaald worden in het noorden van Overijssel, dichtbij de Duitse grens. Verzenden mag ook tegen de verzendkosten.