Verkoop- en weggeeftopic zw/k

En @June88 Ik zag ze van de week ook bij de prinark. Weet niet of dat goede kwaliteit is verder.

1 like

Verkeerde topic :sweat_smile:

1 like

Verkoopt iemand een dubbele kolf? Geen ardo, die heb ik nu en vind ik niks. Liefst een oplaadbare als dat kan :grimacing:

1 like

Ik heb een spectra s9 te koop, je kan me pb sturen

1 like

Iemand interesse in dit pak van Noppies?
Heb het m’n dochter 1x aangetrokken (en snel uit, want ze past het -al- niet meer). Is maat 80, maar mijn baby met babybuikje ging er niet in. Lengte is wel echt 80 schat ik zo in.
Is nieuw 35 euro. Ik wil m voor 15+verzendkosten (of halen Rotterdam centrum) verkopen.
Met drukknoopjes aan de pijpjes.

1 like

Is er iemand die binnenkort gaat verhuizen en haar kind daarop wil voorbereiden? Ik heb een Bobbi gaat verhuizen in de aanbieding (boekje), kan ik wel gratis opsturen.

2 likes

550x406

Verkoop het Bobike maxi fietsstoeltje (chocolade bruin noemen ze het). Heeft vooral veel binnen gestaan dus niet verkleurd, wat schaafplekjes aan de zijkant door omvallen fiets. Incl slotje.

Wil er graag 35,- voor. Ophalen kan in Amsterdam maar kan ook verzenden.

Zijkant

2 likes

Goeie, ik heb ook nog steeds wat grotere dingen te koop. Ik verkoop een witte box (€20) en de IKEA GULLIVER commode (€40). Omgeving Haarlem, foto’s hieronder, DM bij interesse!

1 like

Breng maar naar mijn vader. Die beweert bij mijn kinderen altijd dat ‘als hij ze even een week zou hebben, ze zich wel zouden weten te gedragen’. Geldt vast ook voor jouw kind, m’n vader schijnt het allemaal te weten✌️

1 like

Heeft er iemand tips voor een fietsstoeltje voor achterop? Het is voor bij mijn moeder. Die wil af en toe met hem fietsen maar buiten dat gewoon haar fietstassen kunnen gebruiken. Dus een stoeltje die er af kan/je kan gebruiken met fietstassen?

De Yepp Maxi kan je erop en eraf halen, maar of het samen met fietstassen kan durf ik niet te zeggen.

2 likes

Heeft iemand toevallig nog een uv pakje te koop voor een jongen? Maat 98/104

2 likes

Dacthlon gaan er ook makkelijk af. En goedkoop

3 likes

Ik verkoop dit jumpsuit van Pieces maternity in maat S (ben zelf meer M, kan ook prima, maar dan zit ie net iets minder losjes dan bij het model)
Ik voel me er toch niet helemaal mezelf in, dus heb het nog niet gedragen (alleen gepast) maar kan ook niet meer retourneren.
Het kaartje hangt er nog aan. Nieuwprijs 49.95.

2 likes

Dankjewel! Ga ik eens naar kijken. Zie nu dat ik in het verkeerde topic zit voor deze vraag :upside_down_face:

Luvion doppler deluxe-80

Een enkele keer gebruikt. Ik voel de baby vaak genoeg schoppen waardoor ik hem niet meer gebruik.
Ik zat te denken aan €15 excl verzenden. Ophalen mag ook. Harderwijk

1 like

Ja ik! :blush:

5 likes

Ik ook graag! :relaxed:

2 likes

Graag! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ook graag!

1 like