Ik heb ook interesse👍
Niet te koop, maar… Ik heb z’n soort een paar weken geleden bij Kruidvat gekocht voor 4 euro. Misschien heb je daar wat aan
Ja daar zag ik ze ook, maar dacht misschien tweedehands is duurzamer! Anders ga ik vrijdag wel even langs. Moet toch zonnebrand halen
Volgens mij heb ik er nog zo een, maar ik moet even kijken of ik hem nog heb.
Wij hebben deze co-sleeper/wieg over.
Onze baby heeft er alleen maar in geslapen tijdens de kraamweek, daarna wilde ze alleen nog maar in de bak van de kinderwagen slapen. Dus het bedje is amper gebruikt.
Ze is nu over naar haar ledikant en in de kinderwagen wil ze inmiddels ook niet meer liggen. Dus ik heb er eventueel ook beddengoed bij.
Ik zou voor de co-sleeper graag €150 willen hebben en voor het beddengoed €15.
Ophalen kan in het noorden van Overijssel vlakbij de Duitse grens.
Ik heb deze zelf ook gebruikt met A. en ik vond hem heel fijn! Hier een maand of 7 gebruikt. Mooier dan de meeste co-sleerpers ook. Wij hadden het ‘rekje’ het grootste deel van de tijd naar beneden en dat werkte heel goed. Aanrader iig.
Wij hadden hem ook tweedehands van iemand die hem amper had gebruikt.
Wij vonden hem ook heel erg fijn en mooi! Uiteindelijk hebben we het co sleep gedeelte niet gebruikt omdat ik haar toch niet uit bed kon tillen ivm de keizersnede. Vind het ook erg jammer dat ze er niet langer in wilde + niet meer bij ons op de kamer ligt.
Heb je een linkje voor je Vinted?
Oe ja ik! Heb je een vinted account?
Ik ook!
Ben de kasten aan het uitzoeken, dus heb weer het een en ander.
Maat 98/104 hema
Maat 98 hema
Maat 86/92 hema
Maat 86/92 hema
Maat 104 zara
Maat 104 zara
Maat truitje 98/104 broekje 86/92 (valt groot) hema
Verschillende jurkjes zeeman maat 98/104
Maat 98 prenatal
Ik ben mn Vinted shop aan het volzetten met babyspul veel rompers en boxpakjes, kleding, slaapzakken etc.
Alle positiekleding die ik op Vinted had staan is verkocht. Dus wat nieuwe items erop gezet.
Edit: Oh wauw, binnen een dag al heel veel verkocht Ik heb de verkochte dingen weggehaald
Vinted profiel:
Samenvatting
Twee eenvoudige positie zomerjurken XS / S
Wat vraag je voor foto 1, 4 & 6? (En heb je vinted?)
Ik heb wel interesse in dat gele setje van hema en de spijkerjurkje van zeeman (die had ze vorig jaar in een maat kleiner haha stond zo leuk!).
Leg het zo even voor aan de baas (aka mevrouw zelf), want ze heeft tegenwoordig nogal een sterke mening) en dan laat ik het weten.
Edit: ze vindt ze allebei mooi en wil ook graag het jurkje met de bloemen als je die nog hebt. Internet is een beetje gaar hier, dm je straks even.
Iemand trouwens nog een leuk UV shirt voor een meisje in een ruime maat 98 of 104?
Vinted staat helemaal vol met 100x hetzelfde Decathlon shirt, Marktplaats vond ik ook tegenvallen.
Is goed hoor!
Ik wil liever een shirt met korte mouwen, dus ik sla over