Ik heb mijn meisjes babyspulletjes (50-56) op Vinted gezet… voelt als the end of an era…! ben te vinden op Vinted als JanHagel89.
Mijn dochter paste hem met 92 wel maar zij heeft ook wel een lekker buikje en billen. Geen dikkerd hoor maar zeker ook geen sprietje
Ik vind van wel om even weer te geven wat voor figuur het is die het met maat 92 wel zal passen
Dat roze jasje is zó leuk!! Jammer dat mijn kind al in 110 zit, valt ie toevallig heel groot?
Opruiming🤪
Medela borstkolf swing maxi incl. 2 flesjes, alleen in de kraamweek gebruikt €50
Bladvergroter om van je MALM een commode te maken, ideaal! €30
En mocht iemand in Limburg wonen mag deze leuke houten poppenwagen en babybadje+standaard gratis afgehaald worden!
Ja die gaat om het nekje. Ons zoontje vond het heerlijk, lekker zweven in bad
Ik heb mijn Vinted weer geupdate, met oa 2 paar Igor waterschoenen maat 23, 2 zomerslaapzakken 90 cm en onderstaande. Stuur maar even een pb als je mijn profiel wil!
Is er interesse in borstvoedingskleding maat XL?
Heeft er iemand toevallig een uv shirt in maat 104/110 te koop?
Welke maat is dat ontzettend schattige gestreepte jumpsuitje?
80/86 maar hij is al verkocht
Koeka boxkleed en boxzak
hier helaas overbodig maar zo mooi
Het boxkleed is aan een zijde groen en de andere zijde grijs, de boxzak is grijs! €45
Ik heb wel interesse!
Als niemand anders ze wil, heb ik misschien wel interesse! Zal een DM sturen als mijn moeder het ook ziet zitten om mee te gaan
Ik stuur je een pb
Ja, wil ik wel! Als er niemand is haha
Ik heb wat babykleding op Vinted gezet. Zowel jongens- als meisjeskleding van maat 56 tot 86. Prijzen zijn een paar euro per item, maar als iemand meer wil kopen, valt er altijd een dealtje te sluiten.
Ik heb weer een hoop kleding in vooral 86 en 92. Alles van Zara.
Het roze vestje is 74 maar valt wel ruim
En deze nog van hema in 86/92
Tulsa toddler hebben wij, is dat wat je zoekt?
Heel leuk! Mag ik die zwarte denimjurk met kant, die gele jurk en die blauwe sweaterjurk overnemen?