Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb mijn meisjes babyspulletjes (50-56) op Vinted gezet… voelt als the end of an era…! ben te vinden op Vinted als JanHagel89.

1 like

Mijn dochter paste hem met 92 wel maar zij heeft ook wel een lekker buikje en billen. Geen dikkerd hoor maar zeker ook geen sprietje

2 likes

Ik vind van wel om even weer te geven wat voor figuur het is die het met maat 92 wel zal passen

2 likes

Dat roze jasje is zó leuk!! Jammer dat mijn kind al in 110 zit, valt ie toevallig heel groot?:grin:

1 like

Opruiming🤪

Medela borstkolf swing maxi incl. 2 flesjes, alleen in de kraamweek gebruikt €50

Bladvergroter om van je MALM een commode te maken, ideaal! €30

En mocht iemand in Limburg wonen mag deze leuke houten poppenwagen en babybadje+standaard gratis afgehaald worden!

Samenvatting

1 like

Ja die gaat om het nekje. Ons zoontje vond het heerlijk, lekker zweven in bad :blush:

1 like

Ik heb mijn Vinted weer geupdate, met oa 2 paar Igor waterschoenen maat 23, 2 zomerslaapzakken 90 cm en onderstaande. Stuur maar even een pb als je mijn profiel wil!

1 like

Is er interesse in borstvoedingskleding maat XL?

2 likes

Heeft er iemand toevallig een uv shirt in maat 104/110 te koop?

1 like

Welke maat is dat ontzettend schattige gestreepte jumpsuitje?

1 like

80/86 maar hij is al verkocht

Koeka boxkleed en boxzak
hier helaas overbodig maar zo mooi :pleading_face:
Het boxkleed is aan een zijde groen en de andere zijde grijs, de boxzak is grijs! €45

Samenvatting

3 likes

Ik heb wel interesse!

1 like

Als niemand anders ze wil, heb ik misschien wel interesse! Zal een DM sturen als mijn moeder het ook ziet zitten om mee te gaan

2 likes

Ik stuur je een pb :blush:

1 like

Ja, wil ik wel! Als er niemand is haha

Ik heb wat babykleding op Vinted gezet. Zowel jongens- als meisjeskleding van maat 56 tot 86. Prijzen zijn een paar euro per item, maar als iemand meer wil kopen, valt er altijd een dealtje te sluiten.

1 like

Ik heb weer een hoop kleding in vooral 86 en 92. Alles van Zara.

Het roze vestje is 74 maar valt wel ruim

En deze nog van hema in 86/92

3 likes

Tulsa toddler hebben wij, is dat wat je zoekt?

2 likes

Heel leuk! Mag ik die zwarte denimjurk met kant, die gele jurk en die blauwe sweaterjurk overnemen?

1 like