Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik wil dat vestje wel! :heart_eyes:

Verkoop je ook alleen de mutsjes? Voor hoe veel?

Ik wil deze 2 wel als ze er nog zijn!

1 like

Ja! Ik :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ohh die blouseromper… mag ik die overnemen?

1 like

Ik heb wat jongenskleding maat 50 tm 68 online gezet op vinted.

Als je interesse hebt stuur ik graag het linkje in een pb :blush:

Kan ool via vinted ivm lagere verzendkosten.

Vans oldschool blauw maat 33. Nooit gedragen! €25

Meer fotos

Adidas 33. Enkele keren gedragen maar dochter weigerde ze ook ineens. €15

Meer fotos

Zwangerschapsblouse/overhemd 38 Merk : Vertbaudet
€6

1 like

Heb je voor mij een linkje?

Hi, tuurlijk! Stuur je mij even een berichtje? Er staat dat je momenteel geen berichten accepteert namelijk.

2 likes

Mutsjes 0-3 maanden. Allemaal Zara
(Maat 45 cm staat erin, blauwe heeft wel tot ongeveer 5 maanden oud gepast, maar die met oortjes is wel mini)

2 likes

Maat 68 Prenatal

Maat 68 Hema

Rookvrij huis en nooit in de droger geweest.

1 like

104 Zara rookvrij huis en nooit in de droger geweest.

1 like

104 rookvrij huis en nooit in de droger geweest.

Heel brutaal maar zou ik deze dan mogen overnemen?

1 like

Ik verkoop deze baby float. Via Vinted gekocht als nieuw met prijskaartje, lijkt 1x uit de verpakking te zijn gehaald (en niet zo netjes teruggestopt).

Voor goedkope verzending kan het ook via Vinted. Verkoop deze omdat ik toch een ander printje wilde

5 euro

1 like

Ik twijfel hier dus over; mn dochter is bijna 6 maanden maar zit nog niet. We gaan volgende week op vakantie, zou ze dan in zo’n ding kunnen? Ze draagt kleding maat 68 en weegt iets van 6.5 kg?

3 likes

Heel eerlijk! Ik heb geen idee, wij gaan zondag op vakantie, dan is ze precies 6 maanden. Ook
Nog een kleintje, want draagt nog 56. Ik ga het dus ook ervaren. Er staat op 0-12 maanden dus wij gaan het gewoon proberen.

1 like

Je zou ook misschien zo’n swimtrainer van freddy’s kunnen uitproberen

5 likes

Oh goeie, dan ik die dan eens bestellen! Lijkt mij toch wel leuk om zo samen in het water te gaan

2 likes

Ja deze is qua ondersteuning ook beter! In de band worden ze (vaak te jong) in zittende positie gedwongen. Bij de swimtrainer liggen ze. Plus ze kunnen met hun handjes bij het water, veel leuker!