Verkoop- en weggeeftopic zw/k

De gele jurk is al vergeven, de andere twee mag je overnemen! Stuur me maar een DM🤗

1 like

Mag ik je profielnaam?

Ja stuur maar even een pb!

Welke omgeving zoek je ?

1 like

Ik verkoop een set van 4 positiebroeken, maat 44-46. :slightly_smiling_face:3x only maternity en 1x supermom

1 like

Kak net te laat voor de items die ik wil zou willen haha

1 like

Badjasje haai

Flamingo badpak Zara maat 98

Hema zwembroekje 74/80

Shirts maat 68

Heb ook nog een tommee tippee luieremmer staan die weg mag :ok_hand:t2:

H&M slaapzak 74/80
Zara parka maat 86

2 likes

Ik verkoop een pakketje zomerkleren in maat 56. Alles is van de Prenatal.
Dacht zelf aan 12 euro samen. :blush:

2 likes

Vanwege alle positieve reacties op de sensory bin die ik eerder deelde… is er toevallig interesse? Ik zou misschien nog 1 of 2 panda verblijven kunnen maken.

Het gaat dan om deze bak:

Ik zat zelf te denken aan 12 euro, excl bak (kan ik evt ook regelen) en verzenden. Mag ook opgehaald worden in regio Gorinchem.

9 likes

Verkocht!

2 likes

Mij misschien! Even overleggen met m’n man. Welke prijs had je in gedachten? Wil je dan alles in één keer kwijt of kan ik ook een deel doen?

1 like

Het liefst alles in 1x, voor €7,50 + verzendkosten is wat mij betreft prima

Bedankt voor je reactie! Even kijken dan of er ook anderen geïnteresseerd zijn?
En het lijkt me ook leuk om iets samen te stellen voor jongere kindjes. Dus mocht ik zover zijn kan ik het hier ook posten natuurlijk.

3 likes

Hoe werkt dit? Zitten de onderdelen dan vast of los erin?

2 likes

Oh, goede vraag! Nee je krijgt dan alle onderdelen los, zodat je het zelf in deze/andere bak kunt mikken.

Zeg maar dit:

2 likes

Ah oké! Bedankt voor je uitleg. Vanaf welke leeftijd gaan ze dit ongeveer leuk vinden/snappen denk je?
Het ziet er zo leuk uit.

Wat leuk dit. Verkoop je dit vaker of waar haal je zoiets ?

1 like

@Yzile Dank je wel! Mijn zoontje is nu 2 jaar en 4 maanden en hij snapt het heel goed. Deze bak kan misschien vanaf 2 het beste denk ik? Correct me if I’m wrong, voor mensen die zoiets ook aan hun kinderen aanbieden…?! Misschien dat het ‘veilig’ kan vanaf het moment dat ze niet meer alles in hun mond stoppen?

Ik heb ook echt nog wel ideeën voor jongere kindjes, misschien dat ik die hier ook nog kan delen als ik wat verzameld heb.

@Maison Nee, heb het tot nu toe alleen voor m’n eigen zoontje gemaakt en als kado aan een vriendin gegeven voor haar dochter. Vind het heel leuk om dit te bedenken / samen te stellen, en de reacties hier waren heel positief, dus ik dacht: misschien zijn er mensen die er iets voor willen betalen. Win win :relaxed:

Oh en je kunt dit soort bakken ook online kopen, maar dan vind ik ze onwijs duur. Ik probeer ze samen te stellen met dingen die ik in de buurt kan verzamelen, zowel in de natuur als in winkels hier in de buurt.

7 likes

Dit inderdaad. Onze jongste speelt er sinds ongeveer 12 maanden ook wel mee, maar alleen als ik ernaast zit. Ik gebruik wel als basis alleen 'tastesafe’materialen dus bv geen kleine steentjes maar gekleurde rijst (met voedselkleurstof), gedroogde kikkererwten, linzen, spliterwten etc. Maar dan nog wil ik niet dat het in haar mond verdwijnt.

1 like