Ja precies! Voor baby’s en dreumesen kun je wel andere vullers gebruiken als steentjes!
Ik hoop dat je ze over acht maanden nog verkoopt, of een dreumesversie gaat maken Mijn kind stopt nog van alles in z’n mond dus die steentjes vind ik een beetje eng. Maar het lijkt me wel heel leuk!
Ja snap ik! Ik ga m’n best doen voor een dreumes versie! Word al heel blij van jullie enthousiasme!
Ik heb wel interesse! Zo leuk
Ah tof! Ik laat zsm weten hoeveel ik er nog samen kan stellen.
Mijn dochter is 2,5 trouwens dus die kan de ‘gewone’.
En @Mexi eventueel… Ik kan er twee maken! Het gaat dan wel om de samenstelling zoals op de foto, met steentjes voor 2+ haar. Mocht je liever iets hebben voor een jonger kindje, hoop ik dat binnenkort te kunnen delen. Ben er mee bezig
Dus laat maar weten of jullie deze met de panda willen hebben. Graag hoor ik dan ook of je de plastic bak erbij wil (a 3 euro) en of het verzonden moet worden of dat je het kunt ophalen. Via PB is dan het handigst denk ik.
Ik wil dat vestje wel!
Verkoop je ook alleen de mutsjes? Voor hoe veel?
Ik wil deze 2 wel als ze er nog zijn!
Ja! Ik
Ohh die blouseromper… mag ik die overnemen?
Ik heb wat jongenskleding maat 50 tm 68 online gezet op vinted.
Als je interesse hebt stuur ik graag het linkje in een pb
Kan ool via vinted ivm lagere verzendkosten.
Vans oldschool blauw maat 33. Nooit gedragen! €25
Adidas 33. Enkele keren gedragen maar dochter weigerde ze ook ineens. €15
Zwangerschapsblouse/overhemd 38 Merk : Vertbaudet
€6
Heb je voor mij een linkje?
Hi, tuurlijk! Stuur je mij even een berichtje? Er staat dat je momenteel geen berichten accepteert namelijk.
Mutsjes 0-3 maanden. Allemaal Zara
(Maat 45 cm staat erin, blauwe heeft wel tot ongeveer 5 maanden oud gepast, maar die met oortjes is wel mini)