Heel brutaal maar zou ik deze dan mogen overnemen?
Ik verkoop deze baby float. Via Vinted gekocht als nieuw met prijskaartje, lijkt 1x uit de verpakking te zijn gehaald (en niet zo netjes teruggestopt).
Voor goedkope verzending kan het ook via Vinted. Verkoop deze omdat ik toch een ander printje wilde
5 euro
Ik twijfel hier dus over; mn dochter is bijna 6 maanden maar zit nog niet. We gaan volgende week op vakantie, zou ze dan in zo’n ding kunnen? Ze draagt kleding maat 68 en weegt iets van 6.5 kg?
Heel eerlijk! Ik heb geen idee, wij gaan zondag op vakantie, dan is ze precies 6 maanden. Ook
Nog een kleintje, want draagt nog 56. Ik ga het dus ook ervaren. Er staat op 0-12 maanden dus wij gaan het gewoon proberen.
Je zou ook misschien zo’n swimtrainer van freddy’s kunnen uitproberen
Oh goeie, dan ik die dan eens bestellen! Lijkt mij toch wel leuk om zo samen in het water te gaan
Ja deze is qua ondersteuning ook beter! In de band worden ze (vaak te jong) in zittende positie gedwongen. Bij de swimtrainer liggen ze. Plus ze kunnen met hun handjes bij het water, veel leuker!
Hier was de swimtrainer ook een groot succes, ook al voordat hij een werd. Wel thuis even opblazen en oefenen met die clipjes Stelt niets voor maar je moet het even weten.
Wij vonden die swimtrainer maar een gepruts met aandoen. Onze baby zat ook liever gewoon op onze arm, dus weinig gebruikt
Wat zouden jullie doen met een baby van 3 maanden in het water? Ze is dol op badderen en we gaan zondag naar Frankrijk, naar zo’n kindercamping. Zijn er zwembanden oid voor zulke kleintjes?
De rode swimtrainer is vanaf 6 kilo. Wij hebben die bijK. vanaf een maand of 4 gebruikt en die vond dat echt geweldig R. was er wat minder fan van, die vond wel met zo’n ring om der nek heel leuk. Ziet er een beetje sneu uit vind ik soms, maar zij vond het heerlijk het los hangen en trappelen in het water. Gebruikte die thuis ook in bad, want dan kon ze veilig samen met K. in bad. Maar voor zo’n ding moet het water wel wat dieper zijn.
Met babyzwemmen (vanaf 3 maanden) had ik ze eigenlijk altijd zelf vast en dan daarna nog in het ondiepere met ze op schoot zitten, beetje spetteren was op die leeftijd al meer dan genoeg. Ik heb K. ook wel eens toen het heel heet was op zon badinsertje in een klein laagje water gedaan, die vond dat echt geweldig (is nog steeds een waterrat), maar zou dat denk ik in een bad met andere kindjes niet zo snel doen.
ik zou haar gewoon vasthouden of in het peuterbadje zetten, een klein laagje water is vaak al genoeg voor zo’n kleine
edit: o, wat @Suikerklontje zegt!
Mogen weg voor verzendkosten.
Vingino sandalen maat 30😊
Enfant regenlaarsjes mogen weg voor €7
Maat 23 maar valt iets kleiner uit
Weinig gedragen helaas

mocht iemand interesse hebben in een zwarte maxicosi rock met verkleiner + maxi cosi isofix family one I-size dan hoor ik het graag, ga vanavond foto’s maken en dan op mp zetten
Ik heb m’n vinted aangevuld. Baby meisjes kleding maat 56/62/68. €2 per stuk
Kan ik iemand een plezier doen met deze hydrofiele slaapzak van Lodger?
Maat 68-80, wit met roze wolkjes erop. Kleur is ietsjes lichter dan op de foto, het is al wat donker binnen. Maar wolkjes zijn wel echt rozeroze. Door 2 kindjes een zomer gedragen. Mag weg voor verzendkosten, de achterkant is kapot geweest en gestikt (zie 2e foto), heb je met dragen geen last van. Echt superfijne slaapzak voor de warme nachten. Past denk ik door de brievenbus.
Graag! Ik stuur je een DM
Wil iemand hier nog wat van? Anders breng ik het naar de kringloop. Ophalen kan in Rotterdam of verzenden tegen verzendkosten. Slaapzakken zijn geloof ik 100 cm, een dikke en een dunne. Rompers maat 86/92 lange mouw.
Ik heb mijn vinted geupdate met meisjes (zomer) kleding, maat 62, 68, 74 en 80. Pakketjes en losse dingen.