Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Wow, wat een mooie dingen! Ik vind xylofoon en die blauwe trein wel leuk. Wat wil je ervoor hebben? Ik woon in centrum en werk in noord. Komt dat een beetje in de buurt? (En die fietsjes! Ook heel leuk. Maar komt nog te vroeg en heb ook helemaal geen plek. Maak je zeker iemand anders blij mee!)

2 likes

Ik heb nog een izipizi zonnebrilletje te koop. Nieuw, geen krassen. 10 euro.
(Achteraf gezien zijn 2 zonnebrillen voor mijn dochter wel genoeg)

1 like

Zara jurkje en romper

Hema tuinbroekje maat 68 en lindex broekjes maat 62

3 likes

Oh deze wil ik wel van je overkopen, stuur je een pb!

2 likes

Hee, wat vraag je voor die zara romper en die lindex broekjes?

Ik heb een babykamertje te koop; ledikantje, kledingkast, commode en plank in donkergrijs. Af te halej vlak bij Leeuwarden. Mocht iemand interesse hebben dan stuur ik de martktplaats link graag door.

2 likes

Als jij er vanaf ziet wil ik het hele pakket wel overnemen:)

Is er iemand die jongenssandalen verkoopt in maat 18? Het Vinted-aanbod stelt me een beetje teleur.

-verkocht-

1 like

Tegen verzendkosten: 6 witte hoeslakens voor een wiegje en 12 rompers in maat 50-56. Lange mouw, korte mouw en hemdjes. Van de zeeman, hema en prenatal.

Hoeslakens en rompers mogen ook apart weg maar de rompers wel graag allemaal in 1 pakket. Stuur een pb als je interesse hebt, anders gaat het naar het leger des Heils.

1 like

Zou ik misschien de hoeslakens mogen? :grin:
Vandaag uit noodzaak maar een aankleedkussenhoes eroverheen gedaan :shushing_face:

Ja tuurlijk!

3 likes

Zwembroek Zara 104

0,50 cent voor de spaarpot hahah

5 likes

Ik verkoop wat babyspeelgoed. Mag weg voor 3 eu ps en verzenden kan via vinted. Sophie is nooit gebruikt om te bijten trouwens.

Ik heb behoorlijk wat Little People te koop: de boerderij, het vliegtuig, een treinbaantje en de grote gele schoolbus. Alles met geluid/muziek en poppetjes/dieren. Alle deurtjes etc werken nog.

Treinbaan, vliegtuig, schoolbus: 7,50 euro per stuk
Boerderij 12,50 euro

Stuur me maar een pb bij interesse. Verzenden kan evt ook via Vinted

2 likes

Haha, dat wilde ik ook antwoorden :grin:

1 like

Oh ideaal. Ik app je ff!

2 likes

Oh jammer te laat :sweat_smile: