Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb weer wat dingen op vinted gezet. Laat maar weten als je m’n profiel wilt, dan stuur ik de link door.

Meisjeskleding in maat 56,62,68. Ook een paar random dingen zoals een molton, zwemluiers en omslaghanddoeken.

Morgen komt er ook nog meer op, dat zullen vooral setjes zijn. Ik probeer nu de losse dingen er allemaal op te zetten.

O.a. deze salopette en mega fijne rompers staan erop.

2 likes

Yes ik wil ook wel even kijken!

1 like

Ik ook!!

5 likes

Ik ook!

1 like

Ik ook!

2 likes

En ik ook😅

1 like

Schapenvacht van het merk biocare. De eerste paar maanden voor de baby gebruikt in het wiegje. Nog helemaal netjes.
Ik heb er €68 voor betaald en zou er €30 voor willen hebben.

1 like

-verkocht-

4 likes

Ik verkoop onze bijna all black Bugaboo Donkey2 Duowagen.
Mocht er iemand interesse hebben kan ik wel een marktplaats link sturen.

2 likes

Ik twijfel zo! Hebben ze een flexibele zool?

3 likes

Ze zijn semi flexibel, mijn dochter (1,5) loopt er goed op.

Ze zijn alleen helaas allebei verkocht zie ik ( Vinted). Staan heel veel op hoor! Succes met zoeken :blush:

3 likes

Per ongeluk verkeerde kleur besteld en gepersonaliseerde items mogen niet retour, misschien kent of heeft iemand hier ook een Sam. Als je alleen de verzendkosten betaald mag je hem hebben. (Kleur van de naam is fuchsia)
Maat 86

3 likes

Ik heb denk ik nog een grijze over, moet het even checken want hebben voor we gingen verhuizen al een hoop opgeruimd/verkocht, maar kan morgen even kijken :slight_smile: kan het me niet herinneren dat we deze al weg hebben gedaan namelijk.

2 likes

Ik verkoop ons Kidsriver Twist traphekje. Ik vond het behoorlijk ideaal want het is van stof en rolt op als het open is dus neemt vrijwel geen ruimte in. Voor deuropeningen tot 105cm, vraagprijs 30 euro

143136_1_3959-1

2 likes

Ik heb al een wipstoeltje, maar omg hoe knus ziet dat eruit, dit wil je toch gewoon in volwassen size om zelf in te gaan liggen :heart_eyes:

4 likes

Tot welke leeftijd ongeveer? Ziet er heerlijk uit!

Dan is het helaas niet echt de moeite meer, jammer!

1 like

Oeps, ik wilde je een pb sturen maar lukt me niet! Wat wil je er voor hebben? Of kun je mij een berichtje sturen?

Heb je deze nog ?

Je profiel is verborgen (mijne ook geloof ik).
Dus pb lukt dan niet of wel :joy: