Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Je kan gewoon een nieuw bericht aanmaken en dan de gebruikersnaam invoeren. Kan ook als je profiel afgeschermd is.

4 likes

Gelukt als het goed is heb je bericht.

1 like

Is er heeeeeeeeeeeel toevallig iemand die van zijn/haar Babyzen yoyo af wil? Ik heb al een paar keer via Vinted/Marktplaats geprobeerd, maar word iedere keer gecanceld/blijkt toch niet betrouwbaar.

Maat 26 zwarte leren Zara sandalen.
Hij wou ze nooit aan want hij droeg liever andere.
€15 excl

1 like

Doet er iemand hier paw patrol speelgoed weg? Voertuigen, bijbehorende poppetjes en eventueel de uitkijktoren?

Is er iemand op zoek naar een campingbedje?

Wij hebben het Prenatal camping bed met matras over (3x een nachtje gebruikt) en we hebben een Deryan Peutertentje te koop. Deze hebben we 3 weken gebruikt in Amerika (opgevouwen past het in je koffer). Ook ideaal op het strand.

Ik kan eventueel foto’s maken, maar met deze hitte doe ik het alleen als het nodig is :sweat_smile:

Richtprijs campingbed + Matras 30,-
Deryan Peutertent (met opblaasbaar matrasje en slaapzak) 40,-

Ophalen kan in Zaandam.

2 likes

Ik wil graag het campingbedje overnemen!

2 likes

Ik zal het even uitzoeken!

3 likes

Ik heb wat dingen op Vinted gezet
Stuur even een PM als je mijn account wil weten
Maten zijn 44/50/56/62/68

1 like

Zag wel dat babydump korting had op de flexi badjes

4 likes

https://www.babyplanet.nl/stokke-flexi-bath-pink-roze?sqr=Stokke%20fl
Babyplanet heeft ook flinke korting. Volgens mij hadden ze in de winkel meer kleuren met korting.

Hm shorts maat 92.
1x gedragen

Wat wil je hiervoor hebben eventueel? En valt het ruim zoals meestal bij HM?

Ja valt idd ruim. Mijn kind heeft geen heupen en billen dus zakt hele tijd ad… ik heb geen idee qua bedrag… noem maar wat.

1 like

Mijn dochter heeft een interactief hondje gekregen voor haar verjaardag een half jaar geleden. Ze vond hem dood eng dus half jaar opgeborgen. Net weer geprobeerd maar nog steeds eng. Ik vind hem zelf ook verschrikkelijk :see_no_evil: Maar goed, ze kreeg hem van familie. Ik verkoop hem graag aan iemand wiens kindje hem wel leuk vind :blush:

Er zit een riempje aan met 2 knopjes, een om te blaffen en een om te lopen. Batterijen zitten er in. Is van Pitter Patter Pets en gekocht bij de Intertoys.

Foto’s

Hij is dus maar 2 keer gebruikt. Kan eventueel nog filmpje in dm sturen om te laten zien dat hij nog werkt.

Mag weg tegen elk aannemelijk bod + verzendkosten (gewoon normaal pakketje, kan eventueel via Vinted voor goedkope verzending) of ophalen in De Meern of Utrecht Leidsche Rijn.

1 like

Tegen elk aannemelijk bod + verzend kosten;

• FREDDY is VERKOCHT

• Lillyputiens George handpop ( minimaal mee gespeeld, nog in goede staat.

Beide knuffeltjes hebben allerlei knisper / toeters en bellen ter vermaak.

Graag Freddy als je die nog hebt. Ben je bereid die alleen te verkopen of echt samen?

2 likes

Ja hoor! Mag rustig alleen! Wil je mij PB-en?

2 likes

Is er iemand die een jasje van Engel wil verkopen in maat 74/80? Ik had begrepen dat ze ruim vallen, dus dat zou wel moeten passen in de herfst/winter.

Ik heb weer wat dingen op mijn vinted gezet. Dilling, Cosilana, Zara, Blossom, Phil&Phae etc. Prijzen zijn onderhandelbaar, ik zet ze op vinted altijd wat hoger.

Edit: vooral maat 56

2 likes