Wij verkopen dit I’m Toy stevige houten loopfietsje. De loopfiets is gebruikt maar nog in goede staat.
Is er iemand die iets van toet toet auto’s verkoopt? Wij hebben momenteel de parkeergarage, het vliegveld en de brandweerkazerne.
Wat een leuke! Hoe hoog is de zithoogte? En wat zou je er voor willen hebben?
De zithoogte is 23 cm. Mijn dochter van 2,5 jaar is er nu te groot voor. Ik zou er graag 20 euro voor willen.
Ah dan is hij net zo hoog als die ik nu heb, ik zocht een wat grotere. Bedankt voor het meten!
Misschien is hier iemand die voor niet teveel geld een Stokke Newbornset wil?
VERKOCHT
Ik heb weer wat kleding op Vinted gezet. Maat 92/98 voornamelijk voor de herfst/winter.
Is het ook een mogelijkheid om deze te verzenden? Dan heb ik zeker interesse!
Ik verkoop deze Haai trappelzak (€20, is blauwer in het echt, 1x gebruikt) en een NouiNoui mat (voor onder de kinderstoel €15, wel gebruikt).
DM bij interesse
Iemand interesse in 4 aerosleep hoeslaken 80x40? (2x wit, 2x crème) Ik dacht aan €5 excl.
En een ledikant deken van baby Anne-cy. Tog 2,4. Nooit gebruikt, alleen voor de sier in het kamertje gelegen. €25 excl. + gratis bijbehorende kruikzak
Yes ik heb interesse
Moet ik kijken of ik een doos heb waarin het past. Anders wordt het lastig
Ik verkoop deze Medela Freestyle met veel bewaarflesjes voor melk. De kolf werkt goed, heb 'm bij 2 kinderen kort gebruikt omdat ik al snel met borstvoeding stopte. Inclusief nieuwe kolfschelpen, handleidingen, oplader, koeltasje met koelelement en tas.
65,-
Welke maat? En wat wil je ervoor hebben?
Oké, laat maar weten!
Maat 0-3 maanden, hij mag voor €4 + verzendkosten wel weg. Kan ook via vinted (daar staat ie duurder op, maar dat doe ik altijd met al die afdingers )
Aah super chill, koop het graag van je over!