wij gaan binnenkort vliegen en nemen het autostoeltje mee.
je moet dan zo’n hoes/zak om dat stoeltje in te checken, maar ik vind het zo zonde om een nieuwe te kopen voor 1 reis (we zijn niet van het vliegen verder)
verkoopt er hier iemand één misschien? kan ze op marktplaats e.d. niet echt vinden.
Ik verkoop deze peppa pig slippertjes voor €10 excl verzenden. Ik heb ze zelf gekocht voor €15, ze zijn nog helemaal nieuw, nooit gedragen maar ze zijn helaas te klein en de retour termijn was verstreken🥲. Maat 23, maar ze vallen klein naar mijn idee. Staan ook op mn vinted
Vtech Tante Jet theeset met licht en geluid.
Vtech zing en leer xylofoon rups met licht en geluid.
Maan en ik poppenhuis inclusief poppetjes en auto’s (ik weet dat er hier veel Maan en ik fans zijn haha)
Ik stuur je een berichtje voor de xylofoon, die wil ik wel van je overnemen!
Te klein voor ons maar ze zijn wel echt heeeel cute
Ben wel op zoek naar slippers voor mn dochter, ze is obsessed met mijn ‘slippies’ zoals ze ze noemt
Aah wat leuk! Onze dochter keek het ook graag dus mijn vriend heeft zwaar zijn best gedaan om alles bij elkaar te sprokkelen. Maar nu speelt ze er niet meer mee. Er staat nog 1 meneer ui niet op de foto. Maar die komt er ook bij. Heb wel vinted maar daar staat ie niet op. Wel op marktplaats!
Ik zie je berichtje wel verschijnen!
Ik zie je bericht wel verschijnen!
Jammer te laat ![]()
![]()
Hoeveel wil je voor de theeset?
Ik zou hem graag verkopen voor 15 euro
Als je interesse had in het Maan en ik speelgoed dan is deze nog beschikbaar! Je kan me een bericht sturen mocht je interesse hebben!
Ook 15 euro!
Verkoopt iemand toevallig de draagzak van Hoppediz Primeo of Pure baby love cross and go? @appa jij?
Of een andere draagzak die geschikt is vanaf het begin? Heb nu een Bjorn Borg maar die vond ik vooral later fijn dus wil liever een andere voor de eerste maanden.
Ja ik heb ze allebei en ik wil ze beide eigenlijk wel verkopen en voor mijn kinderen overstappen naar een groter model.
Ik vond ze super fijn en ook toen ze echt nog mini mini maat 44 waren konden ze er in.
Ik kan straks wel even foto’s maken!
Wow dat is fijn! Ik las je tip in het tips en aanraders topic dus ik dacht, ik waag het erop haha. Ben benieuwd naar de foto’s!
Oh inderdaad! Heb jij ook foto’s?
en wat willen jullie ervoor hebben?
We hebben onze Maxi-cosi houder Deluxe voor de Dollybakfiets (deze: Maxi-Cosi houder Deluxe - Dolly Bakfiets ) laten vervangen door een Stoeltje.
Dus bij deze verkoop ik onze Maxi-cosi houder.
Is ongeveer 7 maanden in gebruik geweest en in prima staat. Gemonteerd en gedemonteerd door een Dolly-medewerker, al het bevestigingsmateriaal zit erbij.
Nieuwprijs is 230 euro. Ik zie er 2 op Marktplaats staan voor 180 euro. Als je 'm in 010 komt ophalen dan mag je 'm voor 170 euro hebben ![]()