Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oh ik heb wel interesse!

Hee, ik heb wel interesse en woon in Rotterdam! Kan je alleen geen privé bericht sturen volgens mij?

1 like

1 like

Ik heb geleken maar omdat wij 'm ook tweedehands hebben gekregen heb ik niet de originele doos meer en ook niets waarin de newbornset voor verzendig past.

Dus ik verkoop 'm toch aan de FF’r die kon komen ophalen. Sorry, hoop dat je ergens anders een op de kop kan tikken want het is een fijn ding :blush:

1 like

Geen probleem! Heb toevallig een voor 35€ op vinted kunnen scoren! Succes meg de verkoop!

2 likes

Gratis tummy tub, nooit gebruikt. Ophalen in Rotterdam west.

Dubbelpost, maar misschien is er ook nog iemand geïnteresseerd in een voedingskussen incl Ilmaha voedingskussen hoes.

Ik vond het echt een fijn ding toen de baby net geboren was + eerste paar maanden. Maar nu hij 9 maanden is gebruik ik het echt nooit meer.

Donkergroen zachte velvet soort stof

1 like

Ik zou de luiers heel graag van je willen overnemen!

1 like

Zou je de hoes ook los willen verkopen? En wat wil je er voor hebben evt? :relaxed:

2 likes

Heeft iemand dit Hema broekje in maat 68 en/of 74? Heb Vinted en Marktplaats al uitgespeeld maar vind m steeds niet, of te klein

Ik heb ook nog vet veel wasbare luiers te koop voor een klein prijsje. Ik ben nu op vakantie, maar ik kan na komende week foto’s voor je maken!

1 like

Dank je! En doe ik, ik tag je wel even.

Op zoek naar:
Voor babyzwemmen heb ik het volgende nodig:

• babyschoentjes + sandaaltjes maat 20
  • winterjas maat 80

Het hoeft dus niet meer in goede staat te zijn, ik kan het komen ophalen in Noord holland

Meyco inbakerdoek, maat 0-3 maanden, niet gebruikt. Geen originele verpakking meer. €3,- + verzendkosten.

Welke maat is het?
Ik heb er nog een nodig in 4-6 maanden.

1 like

Ik had het er even bij moeten zetten, het is maat 0-3 maanden.

1 like

Heeft hier iemand interesse in het overnemen van een tripp trapp baby set en tray? Ze zijn eigenlijk niet gebruikt want mijn dochter zit al een ruime tijd in een ‘oud model’ van stokke (waar ik vroeger in zat!).

De babyset en tray passen daar niet op, hebben we wel geprobeerd passend te maken. Daarom zit er een lichte beschadiging op de babyset (zie ingezoomde foto van het gele stukje). De aankoopbon zit er ook bij!

Foto’s

Nieuwprijs was €90, dacht zelf aan een verkoopprijs van €60 als set, exclusief verzendkosten.

Is er iemand die dit loopautootje met vormenstoof wil hebben? We hebben hem vandaag uit de doos gehaald (stond op vanaf 12 maanden) maar onze dreumes is er al te groot voor. Hij is dus helemaal nieuw. Ik hoef er niet veel voor te hebben. Een kleine bijdrage voor de spaarpot van E. is voldoende. Hij is van bigjigs. Ik heb de doos nog dus opsturen kan eventueel ook. Anders ophalen in de buurt van Gorinchem.

3 likes

Toevallig iemand op zoek naar een Celine wieg? Ik heb hem 2 jaar geleden laten maken voor mijn zus. Nieuw matras helemaal opnieuw laten bekleden met bijpassend dekentje. Mijn nichtje was een behoorlijke huilbaby die liever lekker bij haar mama sliep dus de wieg is ongebruikt.

7 likes

Kan ik iemand blij maken met een stapel meisjes kleren in 62/68. Meer voor de herfst/winter dan nu. Ik heb van een vriendin een zak kleren gehad, maar veel is niet mijn smaak/te warm voor nu. Tegen verzendkosten, kan evt een overzichts foto maken.