Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Wat wil je ervoor hebben?

3 likes

Het is dat we alles al binnen hebben qua spullen en er niet veel meer bijkan. Maar wow wat een mooie wieg :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Grijze €6, die in de folie €8

& verzend kosten

1 like

Mocht er nog iemand een Puckababy mini hebben waar zij vanaf wilt, houd ik me aanbevolen!
Bij de opvang willen ze geen gebruik maken van de swaddle, dus we moeten gaan afbouwen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ben misschien wel geïnteresseerd! Zou je een fotootje willen maken? Ben wel benieuwd!

3 likes

Ik stuur je een pb!

Heeft iemand misschien interesse in onderstaande kolf? Afgelopen juni gekocht bij Prenatal. Een aantal keer gebruik van gemaakt, maar helaas is de borstvoeding en het kolven niet gelukt. Ik weet niet zeker of ik de originele verpakking nog heb, die moet ik even zoeken.

Iemand die deze toevallig verkoopt of niet meer gebruikt? Mijn zoontje zijn lievelingsknuffel maar online nergens meer te vinden. En wil graag een reserve hebben

wij gaan binnenkort vliegen en nemen het autostoeltje mee.
je moet dan zo’n hoes/zak om dat stoeltje in te checken, maar ik vind het zo zonde om een nieuwe te kopen voor 1 reis (we zijn niet van het vliegen verder)
verkoopt er hier iemand één misschien? kan ze op marktplaats e.d. niet echt vinden.

Ik verkoop deze peppa pig slippertjes voor €10 excl verzenden. Ik heb ze zelf gekocht voor €15, ze zijn nog helemaal nieuw, nooit gedragen maar ze zijn helaas te klein en de retour termijn was verstreken🥲. Maat 23, maar ze vallen klein naar mijn idee. Staan ook op mn vinted

3 likes

Vtech Tante Jet theeset met licht en geluid.

Vtech zing en leer xylofoon rups met licht en geluid.

Maan en ik poppenhuis inclusief poppetjes en auto’s (ik weet dat er hier veel Maan en ik fans zijn haha)

3 likes

Ik stuur je een berichtje voor de xylofoon, die wil ik wel van je overnemen!

2 likes

Als @Superkonijn hem niet meer wilt, wil ik hem wel graag overnemen!

1 like

Te klein voor ons maar ze zijn wel echt heeeel cute
Ben wel op zoek naar slippers voor mn dochter, ze is obsessed met mijn ‘slippies’ zoals ze ze noemt

1 like

Aah wat leuk! Onze dochter keek het ook graag dus mijn vriend heeft zwaar zijn best gedaan om alles bij elkaar te sprokkelen. Maar nu speelt ze er niet meer mee. Er staat nog 1 meneer ui niet op de foto. Maar die komt er ook bij. Heb wel vinted maar daar staat ie niet op. Wel op marktplaats!

Ik zie je berichtje wel verschijnen!

Ik zie je bericht wel verschijnen!

1 like

Jammer te laat :sob::sob:

1 like

Hoeveel wil je voor de theeset?

Ik zou hem graag verkopen voor 15 euro

1 like