Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Als je interesse had in het Maan en ik speelgoed dan is deze nog beschikbaar! Je kan me een bericht sturen mocht je interesse hebben!

3 likes

Ook 15 euro!

2 likes

2 paar baby uggs, maat 0-6 maanden.
Nieuw in doos en ongedragen. RP 15 per paar

2 likes

Verkoopt iemand toevallig de draagzak van Hoppediz Primeo of Pure baby love cross and go? @appa jij? :stuck_out_tongue_winking_eye: Of een andere draagzak die geschikt is vanaf het begin? Heb nu een Bjorn Borg maar die vond ik vooral later fijn dus wil liever een andere voor de eerste maanden.

Ja ik heb ze allebei en ik wil ze beide eigenlijk wel verkopen en voor mijn kinderen overstappen naar een groter model.
Ik vond ze super fijn en ook toen ze echt nog mini mini maat 44 waren konden ze er in.
Ik kan straks wel even foto’s maken!

1 like

Wow dat is fijn! Ik las je tip in het tips en aanraders topic dus ik dacht, ik waag het erop haha. Ben benieuwd naar de foto’s!

1 like

Oh inderdaad! Heb jij ook foto’s?:smiley: en wat willen jullie ervoor hebben?

We hebben onze Maxi-cosi houder Deluxe voor de Dollybakfiets (deze: Maxi-Cosi houder Deluxe - Dolly Bakfiets ) laten vervangen door een Stoeltje.

Dus bij deze verkoop ik onze Maxi-cosi houder.

Is ongeveer 7 maanden in gebruik geweest en in prima staat. Gemonteerd en gedemonteerd door een Dolly-medewerker, al het bevestigingsmateriaal zit erbij.

Nieuwprijs is 230 euro. Ik zie er 2 op Marktplaats staan voor 180 euro. Als je 'm in 010 komt ophalen dan mag je 'm voor 170 euro hebben :blush:

1 like

@Krentenbol (en anderen natuurlijk ook) bij dezen de draagzakken.
Vraagprijs per stuk is 40 euro.
Ik kan ook via Vinted of marktplaats verkopen. Verzenden of afhalen in mijn woonplaats (naast Schiphol).

De pure baby is van gemêleerde stof en de hoppediz is een beetje aubergine kleurig. Ik vind de draag systemen veel op elkaar lijken. Beide dus in principe geschikt ook voor pasgeboren of hele kleine baby’s (maar bij twijfel een draag consulent contacteren).

1 like

He vond het wel netjes om te vermelden dat ik de pure baby van Appa overgenomen heb, die kleur past bij m’n garderobe :see_no_evil:

1 like

Heeft er iemand toevallig een puckababy mini met lage TOG waarde te koop voor een mooie prijs? Of een love to dream swaddle up maat L? :raising_hand_woman:t3:

Iemand die een Litollo J kussen te koop heeft?

1 like

Ik heb er wel een, maar dat is wel een knalroze haha.

1 like

Oh nee haha, de tussenvariant. M’n baby is 6 kilo :raising_hand_woman:t3:

@poesch ik ben niet per se voor meisjes krijgen roze en jongetjes blauw maar toch is roze mij iets te roze met deze boy :grimacing::rofl:

2 likes

Is dat die met de ritsjes ook? En wat wil zou je er evt voor willen? Ik wil even proberen of het wat is :relaxed:.

1 like

Ik heb een puckababy mini die ik nu nog wel gebruik maar gewoon als slaapzak. Als je er iets aan hebt mag je die wel overnemen, dan koop ik er een normale dunne slaapzak bij. Deze is 0,5 tog en wit met grijze bollen erop.

Ik vind hem niet mooi maai hij was zo’n 15 euro goedkoper nieuw dan een mooi printje dus dat vond mijn gierige hart de moeite waard

Edit: mijn dochter draagt deze nu met 8 kilo (ruim 7 maanden) nog vrij ruim dus je kunt er langer mee doen dan er op staat, 3-6 maanden.

1 like

Wat zou je er voor willen hebben? :relaxed:

15 euro, ex verzenden?
Kan evt ook via Vinted hoor, voor wat goedkoper verzenden? Dat is de prijs van een Hema slaapzak en die gebruik ik graag.

Ik moet hem dan alleen nog wassen want ze ligt er nu in te slapen

Gymschoenen tegen verzendkosten

Zara sandalen maat 26 zwart leer

€10 excl verzendkosten amper gedragen want wou andere aan.

1 like

een poppenhuis met meubeltjes
(Op sommige meubeltjes zit wel wat stift :sweat_smile:)

2 likes