€25 excl verzending (of ophalen in Delft), hij is van m’n schoonmoeder en ze wilt er van af
Denk dat de stift niet uit het hout te krijgen is helaas, misschien speciale verwijderaar, maar heb ik geen verstand van
Vraagje vanuit mijn partner en mij: is er iemand die zijn of haar FamilyfFix 2 of FamilyFix 3 wilt verkopen (ISOFix voor de MaxiCosi)? Zo ja; stuur me een PB!
Jasje van de zeeman. Maat 86. Niet gedragen, wel heel leuk

Mini rodini zwaluw broekje, maat 68/74. €5,00
Zara sweat setjes. Allebei maat 74. € 7,50 per stuk
Zara broderie romper maat 74. €3,50
Zara broekje, beetje zwaardere linnen stof. Licht harem model. Maat 80. €3,50
Sneakers, maat 15 maar valt meer als een 17. €4,00
Moon’s suede sandaaltjes. Maat M. Komt overeen met 20/21. Nooit gedragen maar zit wel een klein vlekje op de linker sandaal. €3,00
Ik zou graag het zwaluw broekje en zara setje met bloemetjes over willen overnemen.
Long shot maar heeft iemand toevallig dit knuffeltje liggen nog? Hij komt van h&m maar ze hebben m niet meer. Tis het slaapknuffeltje van m’n baby dus wil graag een reserve hebben
Is goed! Kan ook via vinted als je dat fijner vind voor de verzendkosten?
Ja is goed! Wat is je Vinted? Of stuur anders maar in een privé berichtje als je dat fijner vindt?
Omdat mijn kinderen inmiddels in een peuterbed slapen heb ik veel beddengoed voor een ledikant over. Zoals deze 4 dekbedovertrekken maat 100x135. Zijn van Wehkamp en in prima staat.
7.50 euro voor alle vier en 12.50 met een dekbedje van Bambino er bij. Bij interesse kan ik meer foto’s maken. Linker is beetje beige/roze, met hetzelfde konijnenprintje als de tweede van links. Derde is donker okergeel en de vierde ecru met stippen.
Verkocht
Mag ik:
In maat 68 de roze en oranje ribbroek, het roze dunne truitje, de stippen trui en de oranje trui. En is de bivakmuts geschikt voor de winter? Of wanneer is dat handig? Ik moet de komende 6 maanden lopend met d’r naar de opvang.
Ooh en zijn de ribbroeken eigk wat stretch? Mijn kind draagt wasbare luiers dus als ze heel strak zitten dan schiet 't niet op want ze heeft nogal wat billen.
Ik gebruik ook wasbare luiers! Bivakmuts is heel handig, omdat je dan geen sjaal nodig hebt. Ik gebruik het ook onder de fietshelm. Ik bericht je even
Hey, ik heb wel interesse in het volgende;
Mutsje van Engel
De pyjama met vosjes
En hoeveel wil je voor de broekjes in maat 80?
2 euro per stuk, de gele is al weg. Ik stuur je een berichtje
Zijn ze al vergeven?
Ja ze zijn verkocht
Ik wil dat eerste gebloemde pakje van je overnemen!
@Solsikke ik zou deze set al eerder posten, maar ik ben het domweg vergeten. Groot pakket wasbare luiers van Blümchen, happy flute en alvababy. Het zijn 19 broekjes en genoeg boosters om ze allemaal te boosten. Sommige pockets zijn al gevuld, dus er zijn meer boosters dan op de foto staan. Mag weg voor een klein prijsje, ik zat te denken aan 30 euro voor de hele set.
Noppies berenpakje maat 62, valt echt groot. 10 euro.
Z8 berenjasje maat 68, ook langer door te dragen. 10 euro.
Roze puckababy mini. Niet meer de mooiste maar ritsen zijn goed. 7,50.
Puckababy piep, gebruikt van april tot juni. 10 euro
Verzenden via Vinted heeft mijn voorkeur! Als je een bod in gedachten hebt: roep maar!