Ah goede tip, dank! Ga eens even speuren
Ja heb ook al 2 keer op Vinted zakjes gescoord! Wel op tijd bestellen want vind de verzending bij Vinted altijd lang duren.
Ik wil dat Z8 jurkje wel overnemen. Is die nog te koop?
Die is al weg helaas!
Ik wil alles wel als het er nog is!
Het is er nog hoor, stuur maar een pb ![]()
Kan ik iemand nog blij maken met 2 aankleed kussen hoezen? Roze met hartjes van Meyco, groene van badstof, geen idee meer waarvan. Ik geloof bambino
Ik verkoop 4 paar Bergstein regenlaarsjes in maat 23. Veelgebruikt maar nog goed voor een herfst vol plassen stampen. 4.50 per paar, staan ook op Vinted voor lagere verzendkosten
Ik heb eventueel wel interesse in 1 paar, maar moet ff de maat dubbelchecken met wat we hebben. Alleen ze ze zijn vanochtend allebei op hun regenlaarzen de deur uit gegaan, want tsjah het wordt maar 26gr vanmiddag
dus check ik vanavond ff als dat ok is ![]()
Heb je nog interesse? Kan eventueel ook via vinted
Mocht freedom niet meer willen heb ik interesse in de donkere broek en de trui!
Sorry ja, zeker graag via vinted. Ik ga je even pb en
Edit: Verkocht!
Als je ze nog hebt wil ik wel 1 paar overnemen
de rode lijken op de foto iets hoger, verschilt het veel of lijkt dat alleen zo op de foto?
Ze zijn allemaal verkocht inmiddels, sorry!
Aah jammer!
Ik heb wat kleding op Vinted gezet, als je interesse hebt, stuur me een PB dan stuur ik de link.
En als iemand het goed kan gebruiken, laat het me zeker ook even weten, dan regelen we iets!
Maat 62-68
Maat 62-68
Maat 50
!
Maat 74 -80 (1 broek is 68 maar valt als 74)
Ik weet niet of het alleen bij mij is maar ik kan niet op je foto’s klikken die in je samenvatting staan. Ben anders wel geïnteresseerd (als het nog niet weg is) maar wou graag meer foto’s zien.
Ah, je hebt gelijk. Helaas is het pakket deze middag verkocht!