Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Z8 jurkje maat 62, nieuw met kaartjes. 10 euro

Overgooiertje van de Hema, nieuw met kaartjes 5 euro maat 62

Setje van BESS maat 68, nieuw met kaartjes. Mag in totaal weg voor 15 euro, of 5 euro per stuk.

Ik weet niet of die wasbare luiers al half aan iemand anders beloofd waren, maar anders heb ik wel interesse!

1 like

Nee ze waren niet beloofd aan iemand anders, er was alleen interesse geuit. Maar je mag me pb’en en ze overnemen hoor!

2 likes

Ik wil hier graag van af dus voor 10 euro (voor in de spaarpot) mag het weg. Zitten vlekken op, maar met een nieuw hoesje kan het prima weer verder. Graag ophalen in

Verkocht.

Heeft iemand een Ikea kinderstoel staan en doet er niets meer mee? Ik kom m graag voor een zacht prijsje ophalen in Noord holland :grin:

1 like

Deze staan ook in overvloed bij iedere kringloopwinkel!

1 like

Is er iemand die van overgebleven moedermelk bewaarzakjes af wil?! Die van mij zijn bijna op, dus nieuwe nodig en voor ik ze nieuw koop, dacht ik dat iemand misschien nog wel heeft liggen?

Ik heb er geen voor je, maar was net voor flesjes aan t zoeken op vinted en toen kwam ik ook veel zakjes tegen.
Als hier niemand wat voor je heeft, zou je daar kunnen kijken.

2 likes

Ah goede tip, dank! Ga eens even speuren

Ja heb ook al 2 keer op Vinted zakjes gescoord! Wel op tijd bestellen want vind de verzending bij Vinted altijd lang duren.

1 like

Ik wil dat Z8 jurkje wel overnemen. Is die nog te koop?

Die is al weg helaas!

1 like

Zara trui maat 104 €5

Zara broeken maat 104 €5 per stuk

3 likes

Ik wil alles wel als het er nog is!

1 like

Het is er nog hoor, stuur maar een pb :blush:

2 likes

Kan ik iemand nog blij maken met 2 aankleed kussen hoezen? Roze met hartjes van Meyco, groene van badstof, geen idee meer waarvan. Ik geloof bambino

1 like

Ik verkoop 4 paar Bergstein regenlaarsjes in maat 23. Veelgebruikt maar nog goed voor een herfst vol plassen stampen. 4.50 per paar, staan ook op Vinted voor lagere verzendkosten

4 likes

Ik heb eventueel wel interesse in 1 paar, maar moet ff de maat dubbelchecken met wat we hebben. Alleen ze ze zijn vanochtend allebei op hun regenlaarzen de deur uit gegaan, want tsjah het wordt maar 26gr vanmiddag :joy: dus check ik vanavond ff als dat ok is :slight_smile:

2 likes

Heb je nog interesse? Kan eventueel ook via vinted

1 like

Mocht freedom niet meer willen heb ik interesse in de donkere broek en de trui!