Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oh dat is jammer. Heb je toevallig nog kleren van deze maat of maat 74 te koop?

Ik heb net op Vinted echt allemaal meisjes kleding gezet. Van maat 50 tot 74. Stuur maar een PB als je even wilt kijken!

Alle foto’s zijn gemaakt in Vinted zelf en kan ik niet meer terug vinden op mijn telefoon :sweat_smile:

1 like

Daar past mijn dochter nog in (en het merendeel is zomerkleding).

2 likes

Misschien een long shot maar zijn er mensen die op hun Vinted (of elders)

• Winterkleding voor meisjes in maat 80 hebben

• Winterkleding voor meisjes in maat 104-110 hebben

Ik zie hier vooral de kleinere maatjes voorbij komen en in het kader van duurzaamheid wil ik toch proberen om meer ‘pre-loved’ ( :wink: ) te kopen. Vind het met dat idee wel handig om in 1x meerdere items over te nemen. Hoeft de verzender ook niet voor 1 truitje naar een verzendpunt.

Qua stijl vind ik het lastig omschrijven. Tegen de trends in ben ik niet zo van de aardetinten.

(Je mag me ook een PB sturen :slight_smile: )

2 likes

Ik heb boven nog wel eea liggen, denk ik (vooral truien, broeken zijn aardig versleten…), zal zo even kijken als mijn dochter wakker is.
Maat 80

3 likes

Ik ben bezig met allemaal kleren van mijn dochter uit te zoeken. De doos met maat 80 is de volgende dus kan daar wel even in kijken wat ik heb qua winterkleding!

Ik vond 1 shirtje en 2 broeken van maat 80. Schijnbaar heb ik deze maat overgeslagen :sweat_smile:

2 likes

Hier gaat deze maat binnenkort denk ik op Vinted! Nog niet uitgezocht, maar heb wel veel want tweeling. En weinig aardetinten :grinning:

3 likes

Ik verkoop onderstaande artikelen. Prijs is exclusief verzendkosten. Kan eventueel via Vinted.

Vest Prenatal
Maat 56
Niet gedragen, wel gewassen.
€3,-

Little Dutch rammelaar
€2.50

Little Dutch speendoekje, nooit gebruikt
€2,-

Nijntje rammelaar
€2,-

1 like

Ik wil het regenjasje vd zeeman wel overnemen!

1 like

Wil je dat via Vinted doen of via hier? Ophalen kan trouwens in de buurt van Alkmaar / Haarlem.

Vinted mag wel!

1 like

Verkocht

1 like

Heeft er iemand interesse in een stokke flexibath newborn support? (Het bad hebben we zelf nog in gebruik) Mag tegen verzendkosten weg!

Edit: Vinted wil ik niet te lang hier op staan. Als je nog intereresse hebt graag PB voor Vinted.

Alle kinderkleding behalve de kleertjes met prijskaartjes mag voor verzendkosten weg.

1 like

Heb je een PB gedaan

1 like

Ik verkoop deze cosleeper. Hij is helemaal compleet en goed. Er hebben 2 baby’s een half jaartje in gelegen. Hij was nieuw ongeveer 100 euro en hij staat nog voor dezelfde prijs online. Hij mag weg voor 50. Ophalen in Leeuwarden of Groningen.

Heeft er iemand iemand interesse in voedingstops van de H&M? Ik heb 10 stuks in maat L. 7x zwart, 1x wit, 1x beige en 1x oud roze.

Ik heb ook nog een voedingsbh van de Hunkemöller in de kast liggen. Maat 95D, is 2 keer gedragen voor maximaal een halve dag. Ik was toch meer van de niet voorgevormde voedingsbh’s.

Bh

Ik draag normaal maat M zijn de tops dan te groot?

1 like

Ik denk het wel. Ik draag normaal XL of 42/44. Ze zaten bij mij wel strak/aansluitend, ze waren niet flatteus als gewone top zeg maar. :joy: Maar XL was dan weer veel te groot. Ik vond het een beetje een aparte maatvoering.

Maar misschien dat iemand anders hier het antwoord op weet?

1 like

Ze vallen groot :slight_smile:

2 likes