Sorry ja, zeker graag via vinted. Ik ga je even pb en
Edit: Verkocht!
Als je ze nog hebt wil ik wel 1 paar overnemen de rode lijken op de foto iets hoger, verschilt het veel of lijkt dat alleen zo op de foto?
Ze zijn allemaal verkocht inmiddels, sorry!
Aah jammer!
Ik heb wat kleding op Vinted gezet, als je interesse hebt, stuur me een PB dan stuur ik de link.
En als iemand het goed kan gebruiken, laat het me zeker ook even weten, dan regelen we iets!
Maat 62-68
Maat 62-68
Maat 50
!
Maat 74 -80 (1 broek is 68 maar valt als 74)
Ik weet niet of het alleen bij mij is maar ik kan niet op je foto’s klikken die in je samenvatting staan. Ben anders wel geïnteresseerd (als het nog niet weg is) maar wou graag meer foto’s zien.
Ah, je hebt gelijk. Helaas is het pakket deze middag verkocht!
Oh dat is jammer. Heb je toevallig nog kleren van deze maat of maat 74 te koop?
Ik heb net op Vinted echt allemaal meisjes kleding gezet. Van maat 50 tot 74. Stuur maar een PB als je even wilt kijken!
Alle foto’s zijn gemaakt in Vinted zelf en kan ik niet meer terug vinden op mijn telefoon
Daar past mijn dochter nog in (en het merendeel is zomerkleding).
Misschien een long shot maar zijn er mensen die op hun Vinted (of elders)
-
Winterkleding voor meisjes in maat 80 hebben
-
Winterkleding voor meisjes in maat 104-110 hebben
Ik zie hier vooral de kleinere maatjes voorbij komen en in het kader van duurzaamheid wil ik toch proberen om meer ‘pre-loved’ ( ) te kopen. Vind het met dat idee wel handig om in 1x meerdere items over te nemen. Hoeft de verzender ook niet voor 1 truitje naar een verzendpunt.
Qua stijl vind ik het lastig omschrijven. Tegen de trends in ben ik niet zo van de aardetinten.
(Je mag me ook een PB sturen )
Ik heb boven nog wel eea liggen, denk ik (vooral truien, broeken zijn aardig versleten…), zal zo even kijken als mijn dochter wakker is.
Maat 80
Ik ben bezig met allemaal kleren van mijn dochter uit te zoeken. De doos met maat 80 is de volgende dus kan daar wel even in kijken wat ik heb qua winterkleding!
Ik vond 1 shirtje en 2 broeken van maat 80. Schijnbaar heb ik deze maat overgeslagen
Hier gaat deze maat binnenkort denk ik op Vinted! Nog niet uitgezocht, maar heb wel veel want tweeling. En weinig aardetinten
Ik verkoop onderstaande artikelen. Prijs is exclusief verzendkosten. Kan eventueel via Vinted.
Vest Prenatal
Maat 56
Niet gedragen, wel gewassen.
€3,-
Little Dutch rammelaar
€2.50
Little Dutch speendoekje, nooit gebruikt
€2,-
Nijntje rammelaar
€2,-
Ik wil het regenjasje vd zeeman wel overnemen!
Wil je dat via Vinted doen of via hier? Ophalen kan trouwens in de buurt van Alkmaar / Haarlem.
Vinted mag wel!
Verkocht