Hema slaapzakken, de dikke winter variant. Maat 68-80. Niet veel gedragen. 10 euro per stuk of 15 voor allebei
Super fijne noppies 4 seizoenen slaapzak. Bestaat uit twee losse delen die je ook los van elkaar kunt dragen. 12,50.
Welke maat is die noppies? Ook 68-80?
Ja die is 80cm!
Neem hem graag over! Pm gestuurd.
Ja ik stuur je een dm!
Is de slaapzak 3 of 3.5 tog?
Als het 3 tog is dan neem ik graag die met poesjes van je over!
Ik draag normaal S/M en van die voedingstops S en die zaten zowel tijdens zwangerschap als tijdens borstvoedingsperiode goed en ook niet te los bij mijn buik ofzo.
Ze komen net uit de wasmachine dus een beetje vreemd hoe de kleur overkomt zie ik😂
Hele fijne gevoerde regenlaarsjes van Enfant te koop.
Maat 23 (groen) en maat 32 (oranje bruin glitter)
De oranje zijn meer gedragen dan de groene (zoals te zien is aan de zool) maar ze kunnen prima nog een ronde mee! De binnenkant is heerlijk warm gevoerd met wol. Ze zijn uitgelopen dus vallen denk ik nu als 22,5 en 31,5, Normaal vallen ze namelijk een maat kleiner.
Iemand interesse in dit strikmutsje / bonnet?
Is handgemaakt en van merinowol. Heel zacht. Maat 0 tot 6 maanden ongeveer. Van Puk Products (zie instagram). Heb 'm overigens wel verkeerd gefotografeerd ![]()
Oh ja, ik wel! Wat schattig. Hoeveel wil je ervoor hebben?
Stuur maar dm anders!
Iemand interesse in een cordring? Ik heb er nog 2 of 3.
Mijn ziekenhuis blijkt er standaard op over gestapt te zijn, dat wist ik niet (vorige 2 keer gebruikte ze nog navelklemmen namelijk). En toen bleek er in mijn kraampakket (van CZ) ook nog 1 te zitten, maar daar kwam ik pas na de bevalling achter, want heb die doos gewoon zo in de kast gezet voor de kraamhulp.
Mag tegen verzendkosten weg, is denk ik 2 postzegels maar ik kan ze morgen even wegen.
Sorry, ik zie er toch vanaf! Bedacht me ineens dat baby in de winter al 6+ maanden is, dus ga voor een grotere maat.
Heb een aantal dingen op mn vinted gezet, maat 80-86!
Oa:
Vind het trouwens echt stom dat vinted geen “unisex” categorie heeft. Of dat je kan kiezen voor 2 categorieën.
Heb je de slaapzakken nog?
Welke maat is dat skipak?
Oh, oeps vergeten ![]()
Maat 80!
Dat is helaas voor ons nog wat te groot. Geloof datie daar vd winter nog in verzuipt
en hoop toch eigenlijk dat tegen de tijd dat hij dat past een skipak niet nodig is, anders wordt het wel een heel trieste zomer ![]()