Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ze komen net uit de wasmachine dus een beetje vreemd hoe de kleur overkomt zie ik😂

Hele fijne gevoerde regenlaarsjes van Enfant te koop.
Maat 23 (groen) en maat 32 (oranje bruin glitter)
De oranje zijn meer gedragen dan de groene (zoals te zien is aan de zool) maar ze kunnen prima nog een ronde mee! De binnenkant is heerlijk warm gevoerd met wol. Ze zijn uitgelopen dus vallen denk ik nu als 22,5 en 31,5, Normaal vallen ze namelijk een maat kleiner.

2 likes

Iemand interesse in dit strikmutsje / bonnet?
Is handgemaakt en van merinowol. Heel zacht. Maat 0 tot 6 maanden ongeveer. Van Puk Products (zie instagram). Heb 'm overigens wel verkeerd gefotografeerd :sweat_smile:

Oh ja, ik wel! Wat schattig. Hoeveel wil je ervoor hebben?

1 like

Stuur maar dm anders!

Iemand interesse in een cordring? Ik heb er nog 2 of 3.

Mijn ziekenhuis blijkt er standaard op over gestapt te zijn, dat wist ik niet (vorige 2 keer gebruikte ze nog navelklemmen namelijk). En toen bleek er in mijn kraampakket (van CZ) ook nog 1 te zitten, maar daar kwam ik pas na de bevalling achter, want heb die doos gewoon zo in de kast gezet voor de kraamhulp.

Mag tegen verzendkosten weg, is denk ik 2 postzegels maar ik kan ze morgen even wegen.

2 likes

Sorry, ik zie er toch vanaf! Bedacht me ineens dat baby in de winter al 6+ maanden is, dus ga voor een grotere maat.

1 like

Heb een aantal dingen op mn vinted gezet, maat 80-86!
Oa:

Vind het trouwens echt stom dat vinted geen “unisex” categorie heeft. Of dat je kan kiezen voor 2 categorieën.

2 likes

Heb je de slaapzakken nog?

1 like

€5 maat 92

Staan nog niet op vinted, kan wel via vinted!

3 likes

Welke maat is dat skipak?

1 like

Oh, oeps vergeten :joy:
Maat 80!

Dat is helaas voor ons nog wat te groot. Geloof datie daar vd winter nog in verzuipt :stuck_out_tongue_winking_eye: en hoop toch eigenlijk dat tegen de tijd dat hij dat past een skipak niet nodig is, anders wordt het wel een heel trieste zomer :sweat_smile:

Oh als @Suikerklontje hem niet wil dan wil ik het pak wel overnemen!

1 like

Helemaal goed! Wil je het via vinted doen? Anders moet je even een pb sturen :smiley:

1 like

Ohja vinted is prima!

1 like

Ik stuur je een pb
Edit: oh kan niet, kan je mij een pb sturen? Anders heb ik hier de link! -link verwijderd-

1 like

Is het stippen jasje er nog? Zo ja, waar is ie van? Dan kan ik inschatten of het hier gaat passen qua maat, vind m erg schattig

Jaa is er nog! Hij is van de Hema.

1 like

Bedankt voor je snelle reactie! Ik was er al bang voor, Hema valt groot dus dan gaat dat hier helaas niet passen. Ik laat hem aan me voorbij gaan!

3 likes

Jaaaa, wil ik kopen met verzenden!!

3 likes