Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heeft er iemand interesse in een stokke flexibath newborn support? (Het bad hebben we zelf nog in gebruik) Mag tegen verzendkosten weg!

Edit: Vinted wil ik niet te lang hier op staan. Als je nog intereresse hebt graag PB voor Vinted.

Alle kinderkleding behalve de kleertjes met prijskaartjes mag voor verzendkosten weg.

1 like

Heb je een PB gedaan

1 like

Ik verkoop deze cosleeper. Hij is helemaal compleet en goed. Er hebben 2 baby’s een half jaartje in gelegen. Hij was nieuw ongeveer 100 euro en hij staat nog voor dezelfde prijs online. Hij mag weg voor 50. Ophalen in Leeuwarden of Groningen.

Heeft er iemand iemand interesse in voedingstops van de H&M? Ik heb 10 stuks in maat L. 7x zwart, 1x wit, 1x beige en 1x oud roze.

Ik heb ook nog een voedingsbh van de Hunkemöller in de kast liggen. Maat 95D, is 2 keer gedragen voor maximaal een halve dag. Ik was toch meer van de niet voorgevormde voedingsbh’s.

Bh

Ik draag normaal maat M zijn de tops dan te groot?

1 like

Ik denk het wel. Ik draag normaal XL of 42/44. Ze zaten bij mij wel strak/aansluitend, ze waren niet flatteus als gewone top zeg maar. :joy: Maar XL was dan weer veel te groot. Ik vond het een beetje een aparte maatvoering.

Maar misschien dat iemand anders hier het antwoord op weet?

1 like

Ze vallen groot :slight_smile:

2 likes

Hema slaapzakken, de dikke winter variant. Maat 68-80. Niet veel gedragen. 10 euro per stuk of 15 voor allebei

Super fijne noppies 4 seizoenen slaapzak. Bestaat uit twee losse delen die je ook los van elkaar kunt dragen. 12,50.

3 likes

Welke maat is die noppies? Ook 68-80?

2 likes

Ja die is 80cm!

1 like

Neem hem graag over! Pm gestuurd.

Ja ik stuur je een dm!

1 like

Is de slaapzak 3 of 3.5 tog?

Als het 3 tog is dan neem ik graag die met poesjes van je over!

Ik draag normaal S/M en van die voedingstops S en die zaten zowel tijdens zwangerschap als tijdens borstvoedingsperiode goed en ook niet te los bij mijn buik ofzo.

2 likes

Ze komen net uit de wasmachine dus een beetje vreemd hoe de kleur overkomt zie ik😂

Hele fijne gevoerde regenlaarsjes van Enfant te koop.
Maat 23 (groen) en maat 32 (oranje bruin glitter)
De oranje zijn meer gedragen dan de groene (zoals te zien is aan de zool) maar ze kunnen prima nog een ronde mee! De binnenkant is heerlijk warm gevoerd met wol. Ze zijn uitgelopen dus vallen denk ik nu als 22,5 en 31,5, Normaal vallen ze namelijk een maat kleiner.

2 likes

Iemand interesse in dit strikmutsje / bonnet?
Is handgemaakt en van merinowol. Heel zacht. Maat 0 tot 6 maanden ongeveer. Van Puk Products (zie instagram). Heb 'm overigens wel verkeerd gefotografeerd :sweat_smile:

Oh ja, ik wel! Wat schattig. Hoeveel wil je ervoor hebben?

1 like

Stuur maar dm anders!

Iemand interesse in een cordring? Ik heb er nog 2 of 3.

Mijn ziekenhuis blijkt er standaard op over gestapt te zijn, dat wist ik niet (vorige 2 keer gebruikte ze nog navelklemmen namelijk). En toen bleek er in mijn kraampakket (van CZ) ook nog 1 te zitten, maar daar kwam ik pas na de bevalling achter, want heb die doos gewoon zo in de kast gezet voor de kraamhulp.

Mag tegen verzendkosten weg, is denk ik 2 postzegels maar ik kan ze morgen even wegen.

2 likes