Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Sorry, ik zie er toch vanaf! Bedacht me ineens dat baby in de winter al 6+ maanden is, dus ga voor een grotere maat.

1 like

Heb een aantal dingen op mn vinted gezet, maat 80-86!
Oa:

Vind het trouwens echt stom dat vinted geen “unisex” categorie heeft. Of dat je kan kiezen voor 2 categorieën.

2 likes

Heb je de slaapzakken nog?

1 like

€5 maat 92

Staan nog niet op vinted, kan wel via vinted!

3 likes

Welke maat is dat skipak?

1 like

Oh, oeps vergeten :joy:
Maat 80!

Dat is helaas voor ons nog wat te groot. Geloof datie daar vd winter nog in verzuipt :stuck_out_tongue_winking_eye: en hoop toch eigenlijk dat tegen de tijd dat hij dat past een skipak niet nodig is, anders wordt het wel een heel trieste zomer :sweat_smile:

Oh als @Suikerklontje hem niet wil dan wil ik het pak wel overnemen!

1 like

Helemaal goed! Wil je het via vinted doen? Anders moet je even een pb sturen :smiley:

1 like

Ohja vinted is prima!

1 like

Ik stuur je een pb
Edit: oh kan niet, kan je mij een pb sturen? Anders heb ik hier de link! -link verwijderd-

1 like

Is het stippen jasje er nog? Zo ja, waar is ie van? Dan kan ik inschatten of het hier gaat passen qua maat, vind m erg schattig

Jaa is er nog! Hij is van de Hema.

1 like

Bedankt voor je snelle reactie! Ik was er al bang voor, Hema valt groot dus dan gaat dat hier helaas niet passen. Ik laat hem aan me voorbij gaan!

3 likes

Jaaaa, wil ik kopen met verzenden!!

3 likes

Twee jasjes, 6€ ex verzendkosten?

Maat 68 van de Hema, gedragen maar echt in hele goede staat
afbeelding

Maat 62 van z8, ook in hele goede staat
afbeelding
afbeelding

5 likes

Zijn er nog mensen wiens kinderen ook heftige oceaanplaatjes spaarders zijn en die kunnen ruilen? Wij hebben ook heel veel dubbele.

Wij hebben nog nodig:

2
10
17
20
23
29
35
52
72
80
95

4 likes

Ja leuk die van de Hema, ik zal je een bericht sturen!

2 likes

@Pinkbeliever @Ohappyday

Ik heb wel een aantal oceaan plaatjes voor jullie. Stuur maar een pb welke je wilt hebben. Als je nog iets nodig hebt als extra om te ruilen is het ook goed, ik doe er toch niets mee maar kreeg laatst een hele stapel bij de boodschappen.

1, 12, 5, 13, 15, 26, 36 2x, 39, 42 2x, 48, 50, 51, 57, 65, 77, 78, 86, 87, 93, 97, 100.

Ik weet niet of 39 speciaal is maar dat is de enige die glitters heeft.

En ik heb nog 2 tattoo’s van een garnaal volgens mij.

2 likes

Ik krijg woensdag een hele stapel en wij doen er niets mee. Ik zal wel ff kijken of er voor jullie nog wat tussen zit!

2 likes