Sorry, ik zie er toch vanaf! Bedacht me ineens dat baby in de winter al 6+ maanden is, dus ga voor een grotere maat.
Heb een aantal dingen op mn vinted gezet, maat 80-86!
Oa:
Vind het trouwens echt stom dat vinted geen “unisex” categorie heeft. Of dat je kan kiezen voor 2 categorieën.
Heb je de slaapzakken nog?
Welke maat is dat skipak?
Oh, oeps vergeten
Maat 80!
Dat is helaas voor ons nog wat te groot. Geloof datie daar vd winter nog in verzuipt en hoop toch eigenlijk dat tegen de tijd dat hij dat past een skipak niet nodig is, anders wordt het wel een heel trieste zomer
Helemaal goed! Wil je het via vinted doen? Anders moet je even een pb sturen
Ohja vinted is prima!
Ik stuur je een pb
Edit: oh kan niet, kan je mij een pb sturen? Anders heb ik hier de link! -link verwijderd-
Is het stippen jasje er nog? Zo ja, waar is ie van? Dan kan ik inschatten of het hier gaat passen qua maat, vind m erg schattig
Jaa is er nog! Hij is van de Hema.
Bedankt voor je snelle reactie! Ik was er al bang voor, Hema valt groot dus dan gaat dat hier helaas niet passen. Ik laat hem aan me voorbij gaan!
Jaaaa, wil ik kopen met verzenden!!
Twee jasjes, 6€ ex verzendkosten?
Maat 68 van de Hema, gedragen maar echt in hele goede staat
Maat 62 van z8, ook in hele goede staat
Zijn er nog mensen wiens kinderen ook heftige oceaanplaatjes spaarders zijn en die kunnen ruilen? Wij hebben ook heel veel dubbele.
Wij hebben nog nodig:
2
10
17
20
23
29
35
52
72
80
95
Ja leuk die van de Hema, ik zal je een bericht sturen!
Ik heb wel een aantal oceaan plaatjes voor jullie. Stuur maar een pb welke je wilt hebben. Als je nog iets nodig hebt als extra om te ruilen is het ook goed, ik doe er toch niets mee maar kreeg laatst een hele stapel bij de boodschappen.
1, 12, 5, 13, 15, 26, 36 2x, 39, 42 2x, 48, 50, 51, 57, 65, 77, 78, 86, 87, 93, 97, 100.
Ik weet niet of 39 speciaal is maar dat is de enige die glitters heeft.
En ik heb nog 2 tattoo’s van een garnaal volgens mij.
Ik krijg woensdag een hele stapel en wij doen er niets mee. Ik zal wel ff kijken of er voor jullie nog wat tussen zit!