Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ja weet ik niet! Voor mijn baby was een maxi cosi beter geweest in het vliegtuig omdat zij geen seconde stil zit. Met die stoel verlennger kunnen ze wel lekker lang uit liggen. Maar ligt een beetje aan je kindje denk ik

2 likes

Ik heb de stapel vandaag gekregen, welke heb je nog nodig? Wellicht heb ik er nog

1 like

95, 29, 44, 60, 68

Hier heel veel ruilmateriaal, dus kom maar door met gezochte nummers

2 likes

In deze hele stapel, alleen 68….

2 likes

Ja, het lijkt wel echt of bepaalde nrs minder gedrukt zijn ofzo. Van sommige heb ik wel 10 dubbele denk ik.

1 like

Ik heb 29 voor je!

Zoek zelf nog 90, 100. Mocht je een van deze hebben kunnen we misschien uitruilen? :blush:

Edit: wat nummers weggehaald die we net hebben. Je mag nummer 29 zo van mij hebben!

Ik ga straks de stapel nog ff door, maar 100 heb ik zeker voorbij zien komen

3 likes

Ja, echt. Dit hadden wij vandaag. We hadden geloof ik 3 of 4 pakjes waarin 3 van die dingen zaten.

2 likes

IK MOET DIE 95 NOG HEBBEN VOOR EEN VOL BOEK! :joy:

1 like

Wil m wel naar je opsturen hoor!

5 likes

Hee lief! Ik slide in je dm’s

2 likes

Dank! Mijn schoonzus heeft hem ook en zij moet er nog een boel die wij dubbel hebben. Dus nummer 100 krijgen we van haar :blush:

Ik verkoop mijn baby’s (nu 2 maanden oud) gehele 50-56 garderobe!
Ze heeft het meeste maar een enkele keer aangehad en sommige dingen nooit omdat ze er snel uit groeide én het was vaak warm dus meestal lag ze in een romper :sweat_smile:

Combineren is fijn ivm verzendkosten, bundelkorting en de moeite :grin:

Naar mijn Vinted kledingkast

Je vindt er o.a. dit:

9 likes

Wat een leuke dingen!

2 likes

Ik verkoop meerdere dingen, mocht je alles in één keer willen kopen dan kunnen we een heel goed dealtje maken. Het kan opgehaald worden in Groningen.

Sandaaltjes maat 21 €10

Snurk pakjes maat 74 €7.50 per stuk

Lodger handschoenen, slofjes, muts 6-12 maand, sjaal (geen foto van gemaakt maar is er ook) samen €20

Phil & Phae Zonnehoedje 1-2 jaar €17.50

Lodger hydrofiel rompers maat 74 €7.50 samen

HVID bonnet off-white €17.50

Zara truitjes leeuw 74, rest 80 alleen samen €7.50

Silas legging, de kleinste €5

3 Konges sjold pakken 3-6 maand (enkele keer gedragen), 6-9 maand (kaartje er nog aan) 9-12 maand (enkele keer gedragen) €25 per stuk.

Jas +1 in the family 9 maand €20

Lindex pakje 68 en Hema overgooier en noppies broek alleen samen €10

Mocht je nou iets goed kunnen gebruiken maar financieel even weinig ruimte hebben, stuur me dan even een prive berichtje.

10 likes

Love die laatste zin! Echt lief

18 likes

Ik wil die 3 truitjes (74 en 80) wel overnemen! Kan het via Vinted?

En lief dat je het gunt aan anderen❤️

Vallen die konges slojd pakken op maat? Ik heb wel interesse in die maat 9-12 maanden. Mn dochter zit nu in maat 68-74, zou het dan van de winter passen denk je?

2 likes

Ik zoek nog 12, 57 en 100. Iemand die deze heeft en wil ruilen?

1 like

Iemand interesse in deze meyco swaddle? Tog waarde 1, voor kindjes van 4-6 maanden. Is hier maar een maandje gebruikt. Ik dacht aan €3 ex verzendkosten.

1 like