Oeh, top! Ik ga in mijn stapel neuzen en slide in je dm’s
Iemand nog interesse in dit lieve buitenspeeltuinbroekje? Is maar een paar keer in gespeeld haha. Maat 86, maar past ook al met 80. 5€ ex verzendkosten.
Ik heb wel interesse! Zal ik je een dm sturen?
Helemaal goed!
Mochten jullie er niet uit komen heb ik ook wel interesse
Heeft iemand interesse in een opblaasbare stoel ‘verlenger’. Nooit gebruikt omdat ik al snel wist dat mijn baby nooit lekker zou gaan slapen op een stoel mag weg voor 10,- en kan via vinted voor goedkopere verzendkosten
Ik heb weer wat kleding te koop, deze keer alles op vinted gezet.
Grotendeels meisjeskleding in maat 98/104
Maxi cosi voetenzak voor in de reiswieg. 10,-
En reversible jasje van de zara maat 86. 7,-
Kan ook via vinted.
Hoe valt de Zara jas? Ik vind Zara 86 soms nog best groot, zou ook mooi zijn in dit geval want dan kan er nog een trui onder…
Met tranen in mijn ogen de zolder aan het opruimen. Ik lachte mijn schoonzus altijd uit. Heel veel slaapzakken te koop.
Lidl slaapzak 90cm
—-
Hema slaapzak 98/104 2x
——-
Hema slaapzak 98/104 2x
——-
Meyco slaapzak 110
——-
Hema slaapzak 80
——
Prenatal slaapzak 110
Alles uit een rookvrij huis.
Is die grijze Hema slaapzak een winterslaapzak? Die met de vosjes en lange mouwen? Dan heb ik wel interesse!
Ja dit is een dikke.
Ik heb deze 2x
Ik wil ze allebei wel overnemen als dat mag! Wat zou je er voor willen hebben?
Geen idee?! Ik kan ze ook evt via vinted doen.
Samen voor €20 excl?
Heb nog paar mooie newborn items:
Romper +1 in the Family, heel mooi en zacht. Ik denk aan prijs € 8,50:
Boxpakje Name It, maat 1 mnd maar valt groot. Ook nog heel mooi en handig met drukknoopjes bij de benen, prijs € 8:
Heel fijn broekje van Joha, donkergrijs, maat 56/62, prijs € 8:
Broek zara, maat 62, € 6,50:
Vind ik lastig te zeggen omdat ze hem nooit aangehad heeft toen ze 86 had, maar ik heb hem net even gepast bij mijn dochter en die heeft 92/98 en die past hem nog, wel wat strakker bij de mouwen.
Gezonde Limburgse berg lucht denk ik! Ze heeft in broekjes nog wel 80/86. Maar vind het bij truien enz leuker als dat lekker oversized zit.