Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Pakjes weet ik niet maar heb destijds zelf een sweater en eentje voir mijn dochtertje (twinning!) gekocht en ik vond die kwaliteit best goed. De print blijft in ieder geval heel goed.

1 like

Haha ja! Het is van de wehkamp!

1 like

Verkoopt er nog iemand leuke broeken voor een jongen ?
Maar 110 als ze smal vallen.

Mijn kind groeit te hard hoor

1 like

Ah shit net alles ingeleverd bij school voor de bag2school actie

2 likes

Ik heb de kleertjes van mijn zoontje gesorteerd en heb een aardige stapel die ik wil verkopen.
Voor ik overal fotos van ga maken, wil ik even peilen of er interesse is!

Gaat om kleertjes lopend van maat 50 tm 86. Betreft allerlei merken, maar voornamelijk feetje, dirkje en z8.

3 likes

Ik in maat 86 en misschien nog wat in 80 :smiling_face:

1 like

Ik ben wel benieuwd wat je hebt vanaf maat 68 :slight_smile:

Ik zal zo eens aan de slag gaan met fotos maken!

1 like

Maat 74

Heb ook nog korte broeken en T shirts in 74 op vinted :+1:t2:

1 like

Edit: verkocht

2 likes

Mocht je hem hier niet kwijt raken, in de fb groep ‘zeeman baby- en kinderkleding (inspiratie groep)’ zie ik alleen maar gezocht oproepjes voor dit setje voorbij komen :relaxed:

Ah bedankt voor de tip!

Oeh deze wil ik!

1 like

Ik verkoop mijn DockATot / Sleepyhead Deluxe+ in de kleur Blackthorn.
Dit was één van de eerste (impuls)aankopen voor de baby en ik heb er best wel spijt van. Het was een dure aankoop (heb er 180 voor betaald…) en is echt amper gebruikt. De keren dat mijn baby erin heeft gelegen, lag ze met een hydrofiel onder haar hoofd, dus er is echt geen vlekje te zien. Hij zit in de originele hoes.

5 likes

Niet echt een reclamepraatje dit :joy:

2 likes

Haha misschien niet. Ik bedoel ermee te zeggen dat ie echt zo goed als nieuw is. Het is vast een heerlijk nestje, maar mijn baby lag het liefste gewoon bij ons :sweat_smile:

Prachtig ding. Wat wil je er voor hebben? Ik heb bij mijn eerste een babynestje gebruikt (was voor ons echt een heilige graal), maar vind deze stiekem een stuk mooier haha.

3 likes

Hij staat nu voor 120 op vinted.

Ah dat is me wat teveel. Snap ik ook wel hoor, hij is prachtig en natuurlijk erg netjes.

3 likes

Iemand met een baby op komst die interesse heeft in 2 newborn lodger slaapzakken? Ik heb ze via hier gekregen van @ketel en m’n baby heeft ze kort gebruikt. En ze mogen nu weer door naar iemand anders.

Het gaat dus enkel om die 2 slaapzakken en 1 x de mouwen (maar als ze daar niet overheen spugen kan je die gewoon wisselen). Ze zijn echt heerlijk dik. En het voordeel aan lodger slaapzakken is dat de hals heel smal is waardoor ze het vanaf de geboorte vaak al aan kunnen. En de rits kan helemaal rondom open dus ook handig met al dat verschonen.
En gratis dus.

Edit: gereserveerd

4 likes