Als @Uprooted de jas niet wilt. Dan wil ik hem wel via vinted overkopen.
Oké Dankje! Ik denk dat ik hem dan even laat… hier vrij stevige armen in maat 86/92 ( bijna 20 mnd)
Hij is wel heeeel leuk!
@MrsCarr dus voor jou!
Heb nu ook voor jongens wat setjes er op gezet
Ik vond het wel redelijk op maat vallen. Alleen vond het het broekje sneller wat klein leek dus hij heeft het truitje langer gedragen.
Ah nee dan zou ik het inderdaad niet doen!
Heb je deze nog?
Ja ik heb m nog!
Ik twijfel… heb een lange vlucht en ook een maxi cosi mee voor aan boord maar kan me voorstellen dat dat ding van jou misschien wat lekkerder ligt?
Ja weet ik niet! Voor mijn baby was een maxi cosi beter geweest in het vliegtuig omdat zij geen seconde stil zit. Met die stoel verlennger kunnen ze wel lekker lang uit liggen. Maar ligt een beetje aan je kindje denk ik
Ik heb de stapel vandaag gekregen, welke heb je nog nodig? Wellicht heb ik er nog
95, 29, 44, 60, 68
Hier heel veel ruilmateriaal, dus kom maar door met gezochte nummers
Ja, het lijkt wel echt of bepaalde nrs minder gedrukt zijn ofzo. Van sommige heb ik wel 10 dubbele denk ik.
Ik heb 29 voor je!
Zoek zelf nog 90, 100. Mocht je een van deze hebben kunnen we misschien uitruilen?
Edit: wat nummers weggehaald die we net hebben. Je mag nummer 29 zo van mij hebben!
Ik ga straks de stapel nog ff door, maar 100 heb ik zeker voorbij zien komen
IK MOET DIE 95 NOG HEBBEN VOOR EEN VOL BOEK!
Wil m wel naar je opsturen hoor!
Hee lief! Ik slide in je dm’s
Dank! Mijn schoonzus heeft hem ook en zij moet er nog een boel die wij dubbel hebben. Dus nummer 100 krijgen we van haar